سهام عدالت | ارزش سهام عدالت

واریز سود سهام عدالت این افراد در شب یلدا | خبر خوش برای دارندگان سهام عدالت + جزئیات و مبلغ واریزی

مدیرعامل سرمایه گذاری سهامداران خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه در حال حاضر سامانه باز ثبت سهام وجود ندارد، گفت: سهام خراسان جنوبی به عنوان اولین استان با نماد «وس خراج» وارد بورس شده است.

کدخبر : 9867
سایت سرگرمی روز :

وی با بیان اینکه 667 هزار و 409 نفر شامل 84 درصد جمعیت استان سهامدار هستند، افزود: 29 درصد به صورت مستقیم و 71 درصد غیرمستقیم سهام خود را مدیریت می کنند.

قاسمی بیان کرد: مرحله اول سود سهام 1401 از 23 است آذر از ماه جاری آغاز شده و تا شب یلدا ادامه دارد، گفت: همچنین مرحله دوم واریز سود سهام از پایان اسفند ماه شروع می شود.

وی بیان کرد: در این مرحله صاحبان سبد سهام به مبلغ 4 میلیون و 920 هزار ریال، مبلغ 6 میلیون و 810 هزار ریال، سهام 5 میلیون و 320 هزار ریال، مبلغ 7 میلیون و 360 هزار ریال و سبد سهام 10 میلیون ریالی 13 میلیون و 850 هزار ریال سود دریافت خواهد کرد.

قاسمی با اشاره به شناسایی بازماندگان اقدامات در خراسان جنوبی ادامه داد: حدود 600 نفر در استان برای دریافت اقدامات شناسایی شده اند اما زمان مشخصی برای واریز اقدامات تعیین نشده است.

وی در خصوص عدم واریز و یا تاخیر در پرداخت سود سهام برخی افراد گفت: حساب های مشترک بانکی، ادغام بانک ها و مشکلات شماره شبا بانکی، راکد بودن حساب ها، حساب های بلند مدت و حساب های مسدود شده و ارزی از دلایل آن است. چرا سود در این سناریو برای مردم واریز نمی شود؟

مدیرعامل سرمایه گذاری سهام عدالت خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر ثبت سهام برای هیچ سن و طبقه ای حتی برای نوزاد تازه متولد شده انجام نمی شود.

قاسمی تصریح کرد: همچنین برای دریافت سود حاصل از اقدامات قانونی متوفی، بازماندگان باید ابتدا وراثت را در انحصار خود درآورند و سپس مدارک خود را به دستگاه های «بیدار، آگاه یا مددکار» تحویل دهند.

وی با اشاره به اینکه شماره شبا مهمترین ابزار برای دریافت سود سهام است، افزود: مشمولان سهام باید تا قبل از پایان سال جاری شماره شبای خود را در سامانه سجام یا سامانه سهام عدالت وارد کنند.

منبع: صد آنلاین

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    سلام من ۵تابچه دارم ازشوهرم جداشدم هیچ کمکی ندارم وسهام عدالت ندارم

  • ناشناس
    0

    باسلام سهام عدالت به جاماندگان کی تعلق میگیرد واقعا این سهام بی عدالتی هست نه سهام عدالت

  • ناشناس
    0

    بخاطر اینکه به قشر کارگر سهام ندادن ولی...

  • ابراهیم
    0

    یارانه ما واریز نشده