وام | وام فوری

وام فوری این بانک برای افراد خاص با شرایط ویژه | اعطای وام 5 میلیاردی+جزئیات

مشتریان بانک سپه که مایل به دریافت وام 5 میلیارد تومانی این مجموعه هستند، امکان بهره گیری از طرح «نگین آتیه» این بانک را دارند. این تسهیلات به ازای سپرده گذاری مشتریان به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

کدخبر : 120
سایت سرگرمی روز :

 آن دسته از مشتریان بانک سپه که مایل به دریافت وام 5 میلیارد تومانی این مجموعه هستند باید در یکی از شعب آن سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. ضمنا متقاضیان حداقل چهار ماه و حداکثر هشت ماه پس از افتتاح سپرده فرصت دارند تا برای این تسهیلات درخواست دهند. حداقل میزان سپرده گذاری برای دریافت این تسهیلات 1 میلیون تومان اعلام شده است. سود این تسهیلات بین 8 تا 18 درصد اعلام شده و به ازای کاهش هر 9 قسط، یک درصد از سود تسهیلات کم می‌شود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات به 60 ماه می‌رسد.

با توجه به نرخ  وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 126 میلیون و 967 هزار و 137 تومان است. کل سود تسهیلات 2 میلیارد و 618 میلیون و 28 هزار و 228 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 7 میلیارد و 618 میلیون و 83 هزار و 228 تومان خواهد بود.

آشنایی با بعضی دیگر از وام‌ های پرداختی بانک سپه در سال جاری

بانک سپه طی آذرماه بالغ بر 83 هزار فقره تسهیلات در حوزه‌های مختلف اعم از مسکن، ازدواج، فرزندآوری، وام بدون ضامن، خوداشتغالی کمیته امداد و سازمان بهزیستی و … به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرده است. براساس آخرین اخبار و اطلاعات موجود در وبسایت بانک سپه، این مجموعه در قالب طرح کارسان وام 5 میلیارد تومانی به دارندگان پایانه فروشگاهی بانک سپه می‌پردازد. کارسان یکی از طرح‌های تسهیلاتی جدید بانک سپه است.

منبع: بانک اول
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • شوکت زین دالدینی
    0

    سلام من نیاز وام صیحد

  • داودبلوچی
    0

    وام

  • ناشناس
    0

    اصلاجواب برام‌نمیاید