تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی و روانشناسی

تست شخصیت شناسی | یک نماد انتخاب کن تا یک ویژگی خاصت رو کمتر کسی میدونه رو بهت بگم

کدوم چشم شمارو مجذوب خودش کرد؟ بگو و بیا نتیجه رو بخون.

کدخبر : 15194
سایت سرگرمی روز :

چشم شماره 1

اگر این چشم را انتخاب کردید، به این معنی است که آتش در شما است و به شدت می سوزد. غرایز شما زنده و گرسنه است. شما باید دوباره احساس ماجراجویی کنید. شما باید بتوانید خودجوش باشید و زندگی را همانطور که همیشه می خواستید احساس کنید.

میل جنسی شما بیدار شده است و اکنون می توانید بیشتر در مورد نیات واقعی خود بدانید که واقعاً برای آینده می خواهید. همچنین احتمالاً در مورد اتفاقی که در گذشته رخ داده است احساس عصبانیت می کنید و نمی توانید به راحتی آن را رها کنید. با این حال، بخشش کلید شفا است.

علاوه بر این، عنصر آتش می تواند هم خلاق باشد و هم به یک تله کشنده تبدیل شود. مطمئن شوید که از این بیداری غرایز خود برای اهداف سودمند استفاده می کنید. بگذار آتش در تو بدرخشد!

چشم شماره 2

شما می دانید که در گذشته خیلی چیزها را از راه آسان و سخت یاد گرفته اید. شما ممکن است برای اینکه به آنچه که هستید تبدیل شوید، خیلی فداکاری کرده اید. شما ممکن است چیزی بسیار با ارزش را از دست بدهید، اما در اینجا، عاقل تر و قوی تر هستید (شاید هنوز متوجه آن نشده اید، اما در واقع قوی تر هستید).

از سوی دیگر، این خرد اضافی که در طول سفر خود به دست آورده اید، اکنون می توانید برای دستیابی به اهداف خود استفاده کنید. بله، ممکن است اهداف شما تغییر کرده باشد، اما این خرد نباید هدر رود. برای آینده جا باز کنید، اهداف خود را از نو برنامه ریزی کنید. شما در مرحله بسیار خلاقانه ای از زندگی خود هستید. به ما نشان دهید که واقعاً چه کاری می توانید انجام دهید!

چشم شماره 3

انرژی زندگی شما همیشه بخشی از طبیعت بوده است. تازه الان بیشتر متوجهش میشی شما با ارواح طبیعت هماهنگ هستید و روز به روز می دانید که چه چیزی می توانید از این نیرو استفاده کنید و معجزه کنید. این معجزات می تواند زندگی شما و دیگران را تغییر دهد!

از این گذشته، مردم جذب شما می شوند زیرا شما می توانید به آنها کمک کنید تا خودشان را درمان کنند. شما هاله ای دوست داشتنی دارید، غرق در نیروهای سبز طبیعت. شما می توانید به فانوس دریایی شادی و آرامش تبدیل شوید اگر فقط میزان قدرت خود را بدانید! با سحر و جادو گیاهی به این نیروی طبیعت ضربه بزنید. خواص گیاهان، گیاهان و رزین ها را کشف کنید. ببینید انرژی شما به اوج می رسد.

چشم شماره 4

اگر این چشم را انتخاب کنید، به این معنی است که همیشه سعی می کنید چیزهای بیشتری در مورد آنچه اتفاق می افتد بیابید. همیشه به دنبال معنای عمیق تر هر چیزی است. همیشه به این فکر می کنید که اگر راه های مختلفی را انتخاب کرده باشید، زندگی چگونه می تواند باشد. گاهی اوقات خیلی با خودتان سختگیر هستید. شما یک کمال گرا هستید.

خوب، زندگی همانی است که هست و اگرچه روح کریستالی شما می تواند به بسیاری از افراد کمک کند راه خود را پیدا کنند، اما شما به راحتی می توانید احساس گم شدن کنید. این به این دلیل اتفاق می افتد که شما همیشه انتخاب ها، انگیزه ها و قضاوت خود را زیر سوال می برید. باید یاد بگیرید که بیشتر به خودتان اعتماد کنید.

مطمئناً شما اشتباه خواهید کرد و بله، گاهی اوقات اشتباهات می توانند واقعاً دردناک شوند. اما زندگی بدون اشتباه چیست؟ اگر ما کامل بودیم اینجا به دنیا نمی آمدیم. پس لطفا یاد بگیرید که خودتان را بیشتر دوست داشته باشید و به جرات خود اعتماد کنید!

چشم شماره 5

بسیاری از اطلاعاتی که در اختیار دیگران قرار می دهید بخشی از تکنیک دستکاری استاد شما است. افرادی که این چشم را انتخاب می کنند، می دانند چه چیزی را پنهان کنند و چه چیزی را نشان دهند. شما ممکن است این کار را از روی هدف انجام ندهید، اما برای ویژگی های شخصی خود ارزش زیادی قائل هستید و اجازه نمی دهید دیگران به راحتی آنها را بشناسند.

شما به افرادی که نزدیک شما هستند با این اطلاعات خصوصی در مورد شما پاداش می دهید. هرچه بیشتر کسی را دوست داشته باشید، بیشتر در مورد شما به او اطلاع می دهید. احتمالاً این اتفاق می افتد زیرا در اوایل زندگی احساس می کردید که به شما خیانت شده است. به این ترتیب شما یک "دیوار محافظ" ایجاد کردید که هیچ کس نمی تواند به راحتی در آن دخالت کند. این نمای بیرونی جامد و مرموز بخشی از مکانیسم دفاعی شماست.

با این حال مراقب باشید، شما نمی خواهید معماهای زیادی بازی کنید. کسانی که آنقدر احمق بودند که خیانت کردند، نباید با کسانی مقایسه شوند که اکنون با شما بودن را انتخاب می کنند، زیرا آنها شما را دوست دارند. معکوس کردن بدشانسی فضا را برای عشق باز کنید. وقت آن است که بگذاریم زخم های گذشته التیام یابد!

چشم شماره شش

با شخصیت مرموز و مرموز خود دیگران را در اطراف خود جذب می کنید. هاله شما حکمت و اسرار محرمانه را ساطع می کند. شما همیشه مورد توجه قرار می گیرید (حتی اگر متوجه نمی شوید) زیرا انرژی شما بسیار شدید است.

شما باید یاد بگیرید که اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. شما باید حقیقت را کشف کنید، که شما موجودی منحصر به فرد هستید که قدرت های زیادی در زیر آن پنهان شده است. قدرت های خود را بیاموزید، در مورد آنچه در کمین شماست بیشتر بدانید. احتمالاً باید سعی کنید زندگی گذشته خود را ببینید. این ممکن است کلید باز کردن این همه قدرت شدید باشد.

علاوه بر این، باید از دفاع دست بردارید و یاد بگیرید که چگونه بیرون بروید و به رویاهای خود برسید. شما می توانید هر آنچه را که می خواهید داشته باشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که خودتان را باور کنید و به آن برسید! تو خیلی قدرتمندی!

چشم شماره 7

شما استاد استتار و حافظ حکمت و اطلاعات حساس هستید. افرادی که این چشم را انتخاب می کنند دوست دارند تماشا کنند و متوجه واکنش دیگران در شرایط خاص شوند. شما می دانید که چگونه توهم ایجاد کنید و چگونه در روابط "بازی" کنید. اگرچه شما صادق هستید، اما نمی خواهید دیگران همه چیز را در مورد شما بدانند.

دوست دارید به آنها دلیلی بدهید تا اطلاعات بیشتری درباره شما پیدا کنند. شما خودتان را به عنوان یک جایزه می شناسید که اگر به اندازه کافی شجاع باشد می تواند برنده شود. شما طعمه را تنظیم می کنید و منتظر می مانید اگر "هدف" شما به آن برسد. او ممکن است مجبور شود وارد "راهروهای تاریک" شما شود، اما اگر انجام دهند چه معجزاتی را کشف خواهند کرد!

شما گنج های زیادی در درون قلب خود پنهان کرده اید. کسی که به اندازه کافی شجاع و عاقل باشد که به «شب شما» نگاه کند، این امتیاز را دریافت خواهد کرد که شما را به عنوان یک روح و راهنما داشته باشد.

چشم انتخاب کردی؟ چه چیزی در مورد شما خاص است؟ کامنت بگذارید و در مورد این تست شخصیت چشم با ما بیشتر بدانید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • مریم
    0

    چشم شماره 7..... همه چی عااااااالیه ومطالب به واقعییت خیلی خیلی نزدیکه...... مرسی

  • سکینه
    0

    سلام بله من حساس هستم
    حرفم صادقانه میگم
    یه خواسته ای هم دارم
    چند تا چیز های دیگه هم هست
    یه گیر دارم

  • ط
    0

    واقعا واقعیت رو گفنید .خیلی عجیب بود .من ۴ رو انتخاب کردم .خودم بودم

  • طاهره طلوع
    0

    بله
    من چشم۷ روانتخاب کردم
    وخیلی دقیق گفته شده

  • ناشناس
    0

    پاسخ قبلادادم