طالع بینی | طالع بینی و فال

طالع بینی | یک کارت انتخاب کن و پیام کائنات رو از پیر دانا دریافت کن

امروز عکس های سه مرد عاقل را انتخاب کرده ام که مشغول کمک به مردم هستند. روی هدفت تمرکز کن، بهش فکر کن. سپس با دقت به بزرگان نگاه کنید و کسی را انتخاب کنید که بیشترین اعتماد را برانگیزد.

کدخبر : 17880
سایت سرگرمی روز :

انتخاب کردی؟ توصیه های او را در زیر بخوانید!

1. پیر دانا با عصا.

حکیم با کارکنان می گوید که شما باید مهربان تر باشید و بیشتر از اطرافیان خود حمایت کنید! شما عادت دارید همه چیز را به تنهایی انجام دهید و واقعاً به مردم اعتماد ندارید. این با این واقعیت توضیح داده می شود که حوادث قبلی زمانی که شما قبلاً سوخته اید وجود داشته است.

حکیم از شما می خواهد که متخلفان خود را ببخشید و این بار را با خود حمل نکنید! برای اینکه رویای خود را محقق کنید، باید دوباره به این دنیا باز شوید! مردم حامل مقادیر زیادی انرژی هستند. آنها کسانی هستند که باید به شما در رسیدن به هدفتان کمک کنند! اطرافیان شما می توانند چیز جدیدی به شما بیاموزند و امکانات دیگری را به شما نشان دهند!

2. حکیم با کتاب.

حکیم می گوید: زندگی کن و بیاموز! خودش روزها و روزها مشغول کتاب خواندن است و به شما توصیه می کند که همین کار را بکنید. شما به طور طبیعی فرد بسیار با استعدادی هستید. کسب مهارت های جدید برای شما آسان است و هوش بالایی دارید.

حکیم می داند که باید استعدادهایت را شکوفا کنی و برای این کار درس بخوان! کتاب خواندن و آموزش ها نجات شما در حال حاضر است. بهبود مهارت‌ها و توانایی‌هایتان به تقویت استعدادهایتان کمک می‌کند. شما اعتماد به نفس خواهید داشت و می توانید آنها را به دنیا نشان دهید! این تحقق توانایی های شماست که راهی برای تحقق رویاهای شما خواهد بود!

3. پیر دانا  روی فرش.

حکیم لبخند می زند و دستانش را به سوی تو دراز می کند. او از دیدن هر یک از بازدیدکنندگانش خوشحال می شود! او برای شما نیز شادی زندگی را آرزو می کند! این عنصر مخفی شما در مسیر موفقیت خواهد بود. شما کاملاً مسئولیت پذیر هستید و روی هدف خود متمرکز هستید. گاهی اوقات باید آرام باشید و بگذارید همه چیز پیش برود.

حکیم به شما توصیه می کند که واقعیت را ساده تر بگیرید! سعی کنید کمی آرامش داشته باشید و از روند حرکت به سمت رویای خود لذت ببرید و فقط منتظر نتیجه نباشید. سبکی و نشاط باعث موفقیت شما در تجارت می شود. گاهی لازم است کمی تلاش کنید تا بتوانید از بیرون کمک بگیرید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: