طالع بینی | طالع بینی و فال

طالع بینی درخت سرنوشت | یک عدد سرنوشت از درخت بچین تا بگم چی چیزی در انتظارته

درخت آرزوها آنها را برآورده می کند - یک آرزو را تصور کنید، یک عدد انتخاب کنید، و آن وقت متوجه خواهد شد که آرزو به حقیقت می پیوندد! تصویر درختی را نشان می دهد که شش پروانه روی آن قرار دارد. هر عددی آرزو و تحقق همان را به همراه دارد. ابتدا باید آرزویی را تصور کنید، یک عدد را انتخاب کنید و همه چیز را در مورد آرزوی خود بدانید. آنچه را که درخت آرزو به شما می گوید را در زیر بیابید...

کدخبر : 18268
سایت سرگرمی روز :

طالع بینی با انتخاب عدد سرنوشت

شماره 1

اگر این NUMBER را انتخاب کنید، به این معنی است که آرزوی شما به زودی محقق خواهد شد. فردی مثل شما سزاوار خوشبختی و برآورده شدن خواسته هایش است. به همین دلیل است که سرنوشت برای شما پاداش شگفت انگیزی می فرستد تا آرزوی شما محقق شود. شما به اندازه کافی منتظر بوده اید تا چنین اتفاق شگفت انگیزی برای شما رخ دهد و زمان خوشبختی فرا رسیده است. تحقق به زودی اتفاق می افتد و شما مانند قبل از آن لذت خواهید برد.

شماره 2

این یک عدد و درخت آرزو است که به شما می گوید فقط باید کمی تلاش کنید و آرزوی شما محقق می شود. سرنوشت لحظه مناسبی را برای ارسال آرزوی برآورده شده برای شما انتخاب می کند. همه چیز نیاز به زمان و صبر دارد تا این آرزو برآورده شود. فقط کمی صبر کنید و خواهید دید که استخوان ها به ترتیب درست می افتند. زمان آن فرا رسیده است که شما به یک فرد شاد تبدیل شوید. آرزو محقق خواهد شد، اما نه به سرعتی که انتظار داشتید. با این حال، هرگز از آن دست نکشید، زمان آن فرا خواهد رسید.

شماره 3

این شماره و درخت آرزوها خبرهای شگفت انگیزی را به ارمغان می آورد. و آن آرزویی که تصور می کردید دقیقا زمانی محقق می شود که انتظارش را ندارید. ممکن است قبلاً شروع به از دست دادن امید به آرزوی خود کرده باشید، اما زمانی که آن را کاملاً از دست بدهید، آن آرزو محقق خواهد شد. زمان همه چیز در زندگی و برای این باید فرا برسد. هیچ چیز نمی تواند از کار بیفتد و فقط زمانی که فکر می کنید به آن نیاز دارید. گاهی اوقات چیزهای شگفت انگیز خیلی زود و در زمانی اتفاق می افتد که نباید. پس صبر کن خواهی دید.

شماره 4

شماره آرزو، چهار، به شما می گوید که آرزوی شما در انتظار شماست. این قطعاً در مورد عشق و چیزهای شگفت انگیزی است که نه تنها شما، بلکه اطرافیانتان را نیز خوشحال می کند. بنابراین، سرنوشت در اسرع وقت تحقق را می فرستد. به انتخاب های خود و آنچه می خواهید ایمان داشته باشید. اجازه ندهید کسی شما را متقاعد کند که خواسته ها و اعمالتان اشتباه است، وقتی در اعماق وجودتان می دانید که فرد خوبی هستید. شما پاداشی برای روح عظیم خود دریافت خواهید کرد و آن خیلی سریع خواهد آمد.

شماره 5

این NUMBER و درخت آرزو به شما می گوید که باید صبور باشید تا آرزویتان محقق شود. زمان زیادی می گذرد تا نوبت به تحقق او برسد. حتی اگر فردی بسیار کم حوصله هستید، اکنون باید این ویژگی مهم شخصیتی را یاد بگیرید. یاد بگیرید که صبور باشید و مایل باشید که منتظر بمانید تا خود به خود محقق شود. شما فقط گاهی عصبانی می شوید و انتظار دارید بعضی چیزها خود به خود اتفاق بیفتند. شما عادت دارید همه چیز را در زندگی خودتان انجام دهید.

شماره 6

درخت آرزوها و این NUMBER به شما می گوید که ممکن است بیش از حد خواسته های خود را بخواهید. شما باید در ایده ها و خواسته های خود کمی متواضع تر باشید. از کائنات چیزی بخواهید که انجامش راحت تر باشد و قطعا آن را برای شما برآورده خواهد کرد. بعضی کارها را نمی توان انجام داد زیرا برای شما خوب نخواهد بود. حتی اگر نمی‌بینید که در حال حاضر چقدر می‌تواند بد باشد، آن جنبه بد هنوز وجود دارد و جهان نمی‌تواند آن را نادیده بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: