فال | فال روز

فال 25 بهمن ماه | فال روز 25 بهن ماه 1401

فال روز خود را در سایت سرگرمی روز دنبال کنید.

کدخبر : 241
سایت سرگرمی روز :

فال ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین فروردین

متن فال:

ممکن است شما نیاز داشته باشید که از خانه خارج شده و در مورد اتفاقاتی که در داخل خانه افتاده دیدگاه‌های جدیدی کسب کنید. اگر شما در رابطه‌ای عاطفی گیج و سردرگم شده‌اید به جای اینکه فکر کنید در اینده چه اتفاقاتی می‌افتد برای مدتی از فکر کردن به آینده اجتناب کنید. از بین بردن محدودیتها مشکلات را حل نمی‌کند اما به شما کمک می‌کند تا بتوانید اتفاقاتی که در پیرامونتان می‌افتد را با وضوح بیشتری ببینید.

فال ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

شما مدام در درون تان سئوال‌های بسیاری را از خود می‌پرسید و بدون اینکه جوابی برای آنها داشته باشید از زندگی تان دلسرد می‌شوید. برای این که از این احساس دور شوید توصیه می‌کنیم در برابر اتفاقات زندگی تان، رفتار ها و گفتار دیگران خنثی عمل کنید تا بتوانید زندگی تان را کنترل کنید. با اینکه شما طبیعتا فردی خون گرم هستید اما بهتر است تلاش کنید تا کمی خون سرد شوید، خون سرد بدین معنا که در برابر رفتار دیگران ناراحت و غصه دار نشوید.~

فال ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین خرداد

متن فال:

شما فردا تنها کسی هستید که نقش خیلی سنگینی را به عهده گرفته اید. معنی این حرف این نیست که می‌خواهید خیلی مهم باشید؛ بلکه معنی اش این است که افراد دیگر همگی روی شما حساب باز کرده اند و واقعا لازم است که یک نفر آنها را چک کند. شما خیلی خوب برای کارتان آماده شده اید، چراکه شما دقیقا می‌دانید چه کاری باید انجام دهید. اما رفتار مقتدرانه شما شاید اینجا بهترین روش برای رسیدن به هدفتان نباشد. بهتر است کمی‌ نرم تر بوده و به جای حرف زدن از عقل و منطق بیشتر حرف دلتان را بزنید.

فال ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین تیر

متن فال:

آیا آزادانه پرواز می کنید و یا اجازه می دهید نگرانی هایتان جلوی شما را بگیرند؟ وقت آن رسیده است که با ترس هایی که شما را از رسیدن به رویاهایتان باز می دارند مواجه شوید. از چه ریسک هایی برای حفظ امنیت خود دوری کرده اید؟ آیا کسی هست که باید ببخشید؟ تا زمانی که این چیزها ذهن شما را درگیر می کنند هیچگاه اوج نخواهید گرفت. خودتان را برای یک بعدازظهر پر از فعالیت که می تواند نقطه عطفی برای شما باشد آماده کنید. امشب می تواند برای رابطه شما بسیار مثبت و یا منفی باشد و این بستگی به این مسئله دارد که آیا نقطه تاریکی در رابطه های پیشین شما وجود دارد یا خیر. از فرصت استفاده کنید و حرف بزنید و پرونده گذشته را برای همیشه ببندید. یادتان باشد که با دید مثبت جلو بروید.

فال ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین مرداد

متن فال:

فردا بالاخره پس از چهار ماه از تنبلی و بی انگیزه بودن دست بر می دارید و برنامه هایی که در ذهنتان هست را می توانید اجرایی کنید. ارتباط های اجتماعی خود را بیشتر کنید. دایره دوستانتان را توسعه دهید و با افراد بیشتری تعامل و گفت‌وگو داشته باشید. این کار باعث می شود تا از هر انسانی چیز تازه ای یاد بگیرید. در ضمن، نوعی تفریح و سرگرمی تازه هم برای خودتان دست و پا کرده اید که بسیار دلچسب خواهد بود. سعی کنید بیشتر نیمه پر لیوان را ببینید و از منفی گرایی دوری کنید.

فال ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین شهریور

متن فال:

شما در مرحله سختی از زندگی تان واقع شده اید، از بابت این موضوع بسیار نگران هستید، برای اینکه از این مرحله عبور کنید توصیه می‌کنیم که با وجود سختی راه مقاومت کنید زیرا خوشبختانه ساحل خوشبختی در انتظار شما می‌باشد. با صبر و مقاوتی که پیشه راه خود می‌کنید، آینده بهتری را برای خود رقم خواهید زد.

فال ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین مهر

متن فال:

ماه کامل فردا در یازدهمین خانه از “اهداف بلند مدت” شما رویاهای شما را تحریک می‌کند وبه روح و روان شما نیرویی دوباره می‌بخشند. اما همچنین آن شما را از ریسک کردن باز می‌دارد چرا که اتصال ماه با عطارد به شما یادآوری می‌کند که قمار و ریسک کردن یک راه میانبر است و سخت کوشی تنها راه رسیدن به آن چیزهایی است که می‌خواهید. در ضمن اتصال خورشید – اورانوس ادامه می‌یابد تا شما را با خوش بینی غیر منتظره‌ای وسوسه کند. به جای اینکه سعی کنید اول راه جدیدی را انتخاب کنید و بعد آن را امتحان کنید اکنون یک راه آزموده شده را انتخاب کنید.~

فال ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین آبان

متن فال:

شما وسوسه شده‌اید که فرصت تجربه یک عشق و یا یک رابطه شناور را بدون توجه به اثر متقابل آن رها کنید. حتی اگر نگران این باشید که درد عاطفی ناشی از آن را تجربه کنید، اما بسیار بارزش تر است که بر ترس‌های خود غلبه کرده و ریسک کنید. سکوتی که از بی میلی شما برای شریک شدن ناشی می‌شود در نهایت بسیار دردناک تر خواهد شد و باید تصمیمی بگیرید که برای اصلاح آن کاری کنید.~

فال ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین آذر

متن فال:

فردا هر هدفی که دلتان می خواهد را دنبال کنید و مطمئن باشید که به آن خواهید رسید، از خریدن شیء مورد علاقه تان به قیمتی باورنکردنی گفته، تا تحت تأثیر گذاشتن فردی که دوست دارید، هر کاری که بخواهید انجام دهید به سادگی میسر خواهد شد. در حال حاضر خلاقیت شما در اوج است و اگر ایده و یا پروژه کاری خوبی در سر دارید آن را به مرحله عمل برسانید، حتما نتایج خوبی خواهید گرفت. البته مرزها را نیز مد نظر داشته باشید و از حد خودتان خارج نشوید. اجازه ندهید کسی با حرف زدن شما را به انجام کاری کند که ممکن است بعدا از آن پشیمان شوید و خودتان را سرزنش کنید. وقت آن رسیده است که خاطرات عشق قدیمیتان را کنار بگذارید و به دنبال شریک زندگیتان بگردید.

فال ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین دی

متن فال:

شخصی با صحبت هایی که در مورد شما بر زبان رانده است موجبات ناراحتی‌هایی را برای شما فراهم کرده است. شما به دلایلی ترجیح می‌دهید با او بحثی نداشته باشید پس بهتر است این فکر را نیز از ذهن تان دور سازید زیرا در این روزها بیش از حد به این موضوع فکر می‌کنید و ذهن شما را مشغول کرده‌اند. شما فردی آسیب پذیر هستید بخصوص در این اواخر خیلی سریع کنترل خود را با کوچکترین کلامی از دست می‌دهید توصیه می‌کنیم انعطاف بیشتری در برابر مسائل از خود بروز دهید.

فال ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین بهمن

متن فال:

اگر شما به خاطر اینکه وارد مرحله جدیدی شده‌اید و توانایی‌هایتان دگرگون شده است کمی ‌احساس یأس می‌کنید، زیاد نگرانی به دلتان راه ندهید. به جای اینکه دوران گذشته را بازسازی کنید و یا اینکه با عجله به سوی آینده حرکت کنید، به لحظه حال توجه کنید. اما تا وقتی که خودتان کاملاً آمادگی ندارید لزومی ‌ندارد که احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید.

فال ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین اسفند

متن فال:

ماه نشان می‌دهد که احساس شما با واقعیت‌های زندگی‌تان درگیر است. شما می‌خواهید با عکس‌العمل نشان دادن نسبت به شرایط فعلی آن هم به طورغیرمعمول، شخصیت خود را نشان دهید. اما باید از اینکه حمایت عزیزترین دوستان و خانواده خود را از دست بدهید، بترسید. این مسئله که هم صمیمیت و هم فاصله را بخواهید حل نخواهد شد. راحت به آن اعتراف کنید تا بتوانید تفاوت چشمگیری ایجاد کنید.~

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: