خبر مهم برای معلمان | آخرین مهلت برای ثبت ناعتراض به رتبه بندی معلمان اعلام شد

ثبت اعتراض معلمان به فرآیند رتبه‌بندی از امروز آغاز می‌شود و در صورتی که هر یک از افراد به نحوه رسیدگی به ارزیابی و رتبه تعیین‌شده خود اعتراضی داشته باشند می‌توانند حداکثر ظرف ۱۰ روز از ابلاغ رتبه درخواست خود را ثبت کنند.

کدخبر : 733
سایت سرگرمی روز :

به نقل از تسنیم، طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، فرآیند رتبه‌بندی معلمان تا پایان سال به نتیجه خواهد رسید و تا کنون حکم رتبه‌بندی ۴۱۱ هزار ۸۷۰ فرهنگی شاغل و بازنشسته صادر شده است.

به گفته معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، افرادی که احکام قطعی آنها صادر شده است می‌توانند آن را در سامانه شخصی خود مشاهده کنند و رسیدگی به اعتراضات از روز سه‌شنبه ۹ اسفند آغاز می‌شود و سازوکار آن در سامانه اطلاع‌رسانی می‌شود.

طبق بخشنامه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ وزارت آموزش و پرورش؛ در صورتی که هر یک از ارزیابی‌شوندگان است به نحوه رسیدگی به ارزیابی و رتبه تعیین شده خود اعتراضی داشته باشند می‌توانند حداکثر ظرف ۱۰ روز از ابلاغ رتبه درخواست خود را از طریق سامانه به دبیرخانه هیئت ممیزه سطح بالاتر ارائه کنند. در صورت وارد بودن اعتراض متقاضی، رتبه وی توسط هیئت ممیزه رسیدگی‌کننده به اعتراض تعیین و تاریخ اجرای حکم وی از تاریخ استحقاق خواهد بود.

کارگروه تخصصی نظارت و رسیدگی به اعتراضات با مسئولیت مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی و با عضویت نمایندگان دفتر حقوقی و دفتر هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری و نیز کارگروه متناظر آن صرفاً در سطح استان، تحت نظر هیئت ممیزه ذیربط تشکیل می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • اقدس شفیعی رمون نژاد
    0

    اعتراض داشتم

  • سارا
    0

    سلام ،

    تمدید زمان ثبت اعتراض

    تمدید زمان ثبت اعتراض