فال ارمنی | فال ارمنی فردا

فال ارمنی فردا 17 مهرماه | الهه خوشبختی ارمنی برای فردا شما چه پیام زیبایی دارد؟

فال ارمنی هر روز خود را در سایت سرگرمی روز دنبال کنید.

کدخبر : 7598
سایت سرگرمی روز :

فال ارمنی یکی از روش‌های پیشگویی آینده است که در فرهنگ ارمنی وجود دارد. برای خواندن فال، معمولاً از سنگ‌ها، کارت‌ها، شماره‌ها و حتی طالع بخت استفاده می‌شود.در فال ارمنی، از شماره‌ها و الفبای ارمنی نیز استفاده می‌شود. هر شماره و هر حرف الفبای ارمنی به یک معنی خاص اشاره دارد و با ترکیب آن‌ها می‌توان پیشگویی‌هایی درباره آینده افراد انجام داد.به عنوان مثال، اگر در فال ارمنی حرف "ا" را ببینید، این به معنی شروع چیزی جدید، شکل‌گیری و تحول است. اما اگر حرف "ق" را ببینید، این به معنی مسائل مالی، سود و زیان است.همچنین در فال ارمنی، برخی از رویه‌های خاصی مانند قرار دادن سه کارت به صورت یک سه‌ضلعی به نام "تیر" و تفسیر آن‌ها نیز وجود دارد. به طور کلی، فال ارمنی یک پیشگویی سنتی است که هنوز هم در برخی از مناطق ارمنستان و جوامع ارمنی زبان جهان انجام می‌شود و برای بسیاری از ارمنیان هنوز هم مهم است.

 فال ارمنی ۱۷ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

خود را با هر شرایطی هماهنگ کنید و در هر شرایطی سروری کنید نه بردگی. اگر قصد ازدواج دارید در رابطه با کسی که می خواهید با او ازدواج کنید بیشتر تحقیق کنید.

 فال ارمنی ۱۷ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

موانع و مشکلات را پشت سر می گذارید و به آرامش می رسید. وضع کار و حرفه تان رو به رونق می گذارد و به رفاه دست می یابید.

 فال ارمنی ۱۷ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

هرچه بیشتر به نیازمندان یاری برسانید کار خودتان نیز رونق بیشتری می گیرد و موقعیت تان بهتر می شود.

 فال ارمنی ۱۷ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

دردسرهایی به وجود خواهد آمد و فریب خواهید خورد. تغییراتی خواهید داشت که چندان مطلوب نیست. سخن چینی دیگران و جدایی در پیش دارید.

 فال ارمنی ۱۷ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

در انجام هر کاری رعایت احتیاط شرط عقل است و برای بدست آوردن هر پست و مقامی عاقلانه بیندیشید و از نشیب و فراز آن نهراسید تا به مقصود برسید.

 فال ارمنی ۱۷ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

کسی هست که تو را می‌فهمد و درک می‌کند. اما تو بی‌تفاوت نسبت به دیگران سرت به کارهایت گرم است و به خیال خودت راحت و خوشحالی. بهتر است دقیق‌تر به اطرافت نگاه کنی. فرصت‌ها همیشه منتظر تو نمی‌مانند.

 فال ارمنی ۱۷ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

به زودی خبر خوشحال کننده ای دریافت می کنید. یا شاید برای شرکت در جلسه ای مهم از شما دعوت به عمل آید. احتمال دارد ترفیع مقام بگیرید.

 فال ارمنی ۱۷ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

این ماه برای تو تعیین کننده خواهد بود چون باید در فاصله آن تصمیم‌های مهمی بگیری. در عشق و دوستی باید ثابت قدم بود و در زندگی همیشه پیشرفت و ترقی را جستجو کرد.

 فال ارمنی ۱۷ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

قلب شخص مورد علاقه و کسی که به او عشق می ورزید به سمت شما متمایل است و قلب او به یاد شما می تپد ، هم اکنون در فکر شماست و به شما بسیار فکر می کند.

 فال ارمنی ۱۷ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

خود را با هر شرایطی هماهنگ کنید و در هر شرایطی سروری کنید نه بردگی. اگر قصد ازدواج دارید در رابطه با کسی که می خواهید با او ازدواج کنید بیشتر تحقیق کنید.

 فال ارمنی ۱۷ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

خوش شانسی و بخت و اقبال نیکویی در انتظار شماست هرچند که شاید با سختی به دست آید.

 فال ارمنی ۱۷ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

دریافت یک تلفن که مدتهاست منتظرش بودید..یارسیدن بسته یاهدیه ای سفارشی

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: