تست هوش | تست هوش و معما

تست هوش | با دلیل تو سه سوت بگو تو این تصویر کی روح نیست؟

یک شنبه خود را با آزمون شناسایی فرد زنده شروع کنید. این تست هوش راهی سرگرم کننده برای آزمایش مهارت های ذهنی و میزان دقت و توجه شماست. چالش این است تا با یک دلیل منطقی نظر به شواهد موجود در تصویر تشخیص دهید چه کسی روح نیست. معماها و بازی های فکری یکی از ساده ترین شیوه ها برای آزمایش و محک زدن مغز است. زیرا برای حل آن‌ها شما باید خارج از چهارچوب فکری خود عمل کنید. این کار باعث می شود تا ذهن شما خلاق تر و تحت هر شرایطی آماده باشد. اکنون ما شما را به حل آزمون شناسایی فرد زنده دعوت می کنیم تا مغز خود را محک بزنید.

کدخبر : 10134
سایت سرگرمی روز :

تست های هوش برای ارزیابی مغز ما مهم هستند. در برخی افراد دانستن سطح هوشی به آن‌ها کمک می کند تا اعتماد به نفس و روحیه خود را بهبود بخشند، بیشتر تلاش کنند و با چالش های مختلف بهتر مقابله کنند. امروزه روانشناسان و جامعه‌شناسان از این آزمون ها برای بررسی ویژگی‌های انسانی و عوامل آن‌ها بهره می‌گیرند؛ ویژگی‌هایی مانند تاثیرات ژنتیک، اقتصاد، نژاد و غیره در میزان هوش کودکان و حتی بزرگسالان. پس آماده شوید و این معمای جذاب را حل کنید.

آزمون شناسایی فرد زنده سناریوی نسبتا ترسناکی را نشان می دهد. شما می توانید سه دختر را در یک قبرستانی مشاهده کنید. دو تا از دختر ها مرده و روح هستند و یکی از آن‌ها زنده و روح نیست. خوب حالا به تصویر نگاه کنید و بگویید چه کسی روح نیست! ادعا شده است فقط اشخاص با ضریب هوشی بالا می توانند این معمای جذاب را حل کنند.

قبل اینکه شروع کنید پیشنهاد می کنیم لحظه ای چشمان تان را ببندید و سعی کنید خوب تمرکز کنید. بعد که حواس تان جمع شد با دقت به تصویر زیر نگاه کرده و بگویید چه کسی روح نیست. برای رسیدن به جواب باید از ذهن خلاق تان استفاده کنید زیرا جواب درست در مقابل چشمان شما قرار دارد. اما به یاد داشته باشید جواب آزمون شناسایی فرد زنده در پایان صفحه قرار دارد، بنابراین خیلی دور نروید و تقلب نکنید.

فراموش نکنید با بازی های فکری، شما نه تنها اوقات خوشی را تجربه می کنید بلکه به قدرت تمرکزتان نیز کمک می کنید. بازی های فکری یا تست های هوش همه غذای مغز هستند که می توانند شما را از زوال عقل و آلزایمر دور نگهدارند. به هر حال، آیا موفق شدید دختر زنده را تشخیص دهید؟ چه کسی روح نیست؟

.

.

.

.

 

جواب آزمون

ادعا شده است فقط افراد باهوش می توانند این آزمون را حل کنند. شما چطور؟ آیا موفق شدید آزمون شناسایی فرد زنده را حل کنید؟ اگر بله به شما تبریک می گوییم. اما اگر تا هنوز موفق نشدید، برای دیدن جواب به تصویر زیر نگاه کنید:

1678576296974

در حالی که ممکن است برخی ها تعجب کنند، دختر وسطی روح نیست و یک شخص زنده است. زیرا ارواح عرق نمی کنند!

منبع: خبرنامه
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • MANlYA
    0

    خیلی عجیب بود من آول فکر کردم اون دختریه که تل صورتی داره