تست هوش | تست هوش و معما

تست هوش | بتونی عروس این آقا دامادرو تو 5 ثانیه با دلیل تشخیص بدی واگعی باهوشی

خودتان را با این معمای تصویری به چالش بکشید و ببینید چقدر باهوش هستید!

کدخبر : 10325
سایت سرگرمی روز :

پازل‌های تصویری اغلب سالم در نظر گرفته می‌شوند زیرا تفکر شناختی شما را تحریک می کنند و به مغز شما اجازه می دهند فراتر از محدودیت‌ها فکر کند. ما می دانیم که اضافه کردن یک محدودیت زمانی ممکن است به چالش شما هیجان بیشتری بیافزاید، پس زمان خود را محدود کنید.

این معما بسیار ساده به نظر می‌رسد نه؟ شما باید انسان واقعی در تصویر را در کمتر از هشت ثانیه پیدا کنید. چه متخصص حل این معماها باشید و چه مبتدی، زمان ممکن است باعث شکست شما شود. این معما مهارت‌های مشاهده و توجه شما به جزئیات را آزمایش می‌کند.

درست است که زمان بسیار کمی در اختیار دارید ولی نباید بگذارید که تمرکزتان از بین برود. پیشنهاد می‌کنیم به جزییات دقت کنید و دنبال چیزهای خیلی عجیب نباشید. نشانه‌ها درست مقابل چشمان شما هستند.

اگر بتوانید این معمای تصویری را حل کنید می توانید به خودتان امیدوار بمانید. اگر هم که زمان مانع تشخیص درستتان شد نگران نباشید چیزی از قابلیت‌های شما کم نخواهد شد. شما می‌توانید با حل مرتب و روزانه اینگونه معماهای تصویری یا چیستان فعالیت مغزی خود را افزایش داده و در آینده از بروز بیماری‌هایی که منجر به زوال عقل می‌گردند (آلزایمر) جلوگیری نمایید.

می توانید عروس واقعی را پیدا کنید؟

.

.

.

فرصت شما رو به اتمام است.

.

.

.

پاسخ را مشاهده کنید:

با توجه به دستبند ست داماد با عروس A، احتمالا عروس واقعی A است.

تست هوش

منبع: ستاره
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • MANlyA
    0

    قبل از اینکه جوابو ببینم فهمیده بودم