حقوق بازنشستگان | افزایش حقوق بازنشستگان

خبر خوش از افزایش همسان سازی حقوق بازنشستگان | زمان واریز و مبلغ حقوق بازنشستگان برای دیماه اعلام شد + جدول

بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی با ورود به سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به آدرس https://es.tamin.ir (https://es.tamin.ir/) و ورود به بخش «فیش حقوقی مستمری‌بگیران» و «مشاهده فیش حقوقی مستمری‌بگیران» می‌توانند فیش حقوقی خود را در ماه‌های مختلف مشاهده و چاپ کنند.

کدخبر : 10525
سایت سرگرمی روز :

 

875829

ماه گذشته تاریخ واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۴۰۲ بر اساس حروف الفبا از بیستم آغاز و تا سی ام ادامه داشت. پیش بینی می شود که تاریخ واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی دی ماه ۱۴۰۲ نیز مانند ماه گذشته باشد.

افزایش حقوق بازنشستگان

رضا فیضی‌نژاد در مصاحبه، در این باره اظهار کرد: باتوجه به پیگیرهای انجام شده در برنامه هفتم توسعه، اگر موضوع متناسب‌سازی اجرا شود، حقوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری باید به صورت ۹۰ درصد شاغل همتراز پرداخت شود که ۴۰ درصد آن باید در سال اول اعمال شود.

وی ادامه داد: میزان ۹۰ درصد حقوق شاغل همتراز به گونه‌ای است که در سال اول ۴۰ درصد، در سال دوم ۷۰ درصد و در سال سوم برنامه ۱۰۰ درصد این ۹۰ درصد پرداخت خواهد شد.

معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری افزود: با تصویب برنامه هفتم توسعه و اجرای آن در سال ۱۴۰۳، برای اعمال متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و اعمال ۴۰ درصد شاغل همتراز در حقوق بازنشستگان طی سال اول به ۴۸ هزار میلیارد تومان بودجه نیاز است. به عبارتی در سال ۱۴۰۳ علاوه بر بودجه جاری، فقط برای اجرای متناسب‌سازی به ۴۸ هزار میلیارد تومان بودجه نیاز است که در مجموع پنج سال (برنامه هفتم توسعه)، مبلغی معادل بیش از ۷۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار را شامل می‌شود.

منبع: بانک اول
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    سلام خوبید همش به فکر بازنشسته ها هستید کسانی که بیمه ندارند سرپرستشان فوت شده باشید من ۳۸سالمه هفت سال بیمه دارم متاسفانه مادرم فوت شده و پدرم بیمه ندارد و تحت پوشش هستم میشه کاری کرد مستمری بگیرم ممنون لطفاً پی گیر باشید با ابلاغیه بفرمایید تراخدا ممنون

  • حسین غلامی از نیشابور
    0

    من دوسال که بازنشته شود م ولی حقوق من۶۵۰۰ است آیا با ۶۵۰۰ میتوان زندگی کنیم لطفآ به درد دل ما به رسید ن

  • امیر
    1

    بالاخره کی قرار است این اگر تبدیل به حتما بشود

  • ناشناس
    0

    دعا کنیم باران بیاد بلای طبیعی نیاد تا می تواند صدقه بدید استعفار وو

  • حسین
    0

    بجز این خبرهای تکراری وسوخته که بچه قنداقی هم خبرداره خبر جدید چی داره اقای انیشتین

  • ناشناس
    1

    فیش دیماه هم عین فيش آذر ماه است هیچگونه فرقی نکرد است مبلغ همان مبلغ است پس کوه وکجاس آن افزایش که شما از آن نامبرده