حقوق بازنشستگان | افزایش حقوق بازنشستگان

خبر خوش قالیباف برای حقوق بازنشستگان | واریز مبلغ شگفت انگیز برای حقوق بازنشستگان

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا توجه به صندوق‌های بازنشستگی و وضعیت ایثارگران از اولویت‌های اول مجلس و دولت به شمار می‌رود.

کدخبر : 8599
سایت سرگرمی روز :

حقوق بازنشستگان یکی از پرحاشیه ترین موضوعات اقتصادی به شما میرود چرا که بسیاری از بازنشستگان از میزان دریافتی خود راضی نمیباشند. حقوق بازنشستگان نسبت به بودجه کشور داده میشود.  اما در سال جدید شاهد افزایش بیست درصدی حقوق بازنشستگان خواهیم بود. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار مربوط به حقوق بازنشستگان را برای شما قرار میدهیم. در ادامه میتوانید بروزترین خبر از حقوق بازنشستگان را بخوانید.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا توجه به صندوق‌های بازنشستگی و وضعیت ایثارگران از اولویت‌های اول مجلس و دولت به شمار می‌رود.

در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و پس از تذکر چند نماینده برای لزوم پرداختن به موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در لایحه برنامه هفتم توسعه تاکید کرد: بارها از این میکروفن اعلام کرده‌ام که حتما موضوع مربوط به صندوق‌های بازنشستگی و بحث ایثارگران اولویت اول مجلس شورای اسلامی و دولت است و بنده شهادت می‌دهم که این موضوع در اولویت قرار دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: بنده در این خصوص با رئیس‌جمهوری نیز صحبت کردم و روز گذشته که در جلسه بعد از ظهر در صحن مجلس شورای اسلامی حضور نداشتم تا آخر شب مشغول تنظیم بحث مربوط به صندوق‌های بازنشستگی در لایحه بودیم و ان شاءالله این موضوع امروز یا فردا در کمیسیون تلفیق طرح می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از ابتدا نیز تاکید کردیم که بر روی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کار کارشناسی و هماهنگی بین دولت و مجلس شورای اسلامی انجام خواهد شد. اراده دولت و مجلس در این است که حتما این موضوع در لایحه برنامه هفتم توسعه دیده شود و مشکلات بازنشستگان و صندوق‌های بازنشستگی که کارگران را در بر می‌گیرد حل و فصل شود.

منبع: مکتوب نامه
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • محمد امینی
    0

    آقای قا لی باف بندیک

    بازنشسته
    باحقوق ۷ملیونی هستم تورا بخدا
    شماچقدرمیگیرید

  • م ن
    0

    اگر ایثارگری باشد همه ملت به هر نحوی ایثارگرهستند کارگران باتولید کارمند بیمارستان گارگر شهرداری الان هم شب وروز ایثارگری میکند

  • منصور ضیایی
    0

    باسلام .جناب قالیباف همیشه تکه کلامشان برای تصویب هرمصوبه قانونی خیلی محتاطانه است که اجبار ولسوالی



    براشون ايجاد نشه ومثلا می‌گویند فلان
    را تاکید کردم در آینده انجام شود .وتمام وهیچ نتیجه ای حاصل نمی‌شود جز بازی با کلمات

  • بازنشسته
    0

    من با سی سال ۸ میلیون میگیرم حال شما چقد ر میگیرد