تست شخصیت شناسی | تست خود شناسی

تست شخصیت شناسی | بگو کیو نجات میدی تا بهترین و بدترین ویژگی اخلاقی شمارو رو کنم

فرض کنید 6 نفر در حال افتادن در دره ای هستند و شما می توانید فقط یکی از آنها را نجات دهید کدام یک را نجات می دهید؟

کدخبر : 1079
سایت سرگرمی روز :

1-کسی که شما را دوست دارد ولی شما دوستش ندارید

2-کسی که دوستش دارید ولی او دوستتان ندارد

3-دانشمندی که در حال تغییر دادن علم و دنیاست

4-بچه ی پنج ساله ای که پدر ندارد

5-مرد ثروتمندی که تصمیماتش تجارت و اقتصاد دنیا را تغییر می دهد

6-هنرمندی که مردم از آثارش لذت می برند

تفسیر تست نجات افراد

کسی را نجات می دهم که دوستش دارم: اتفاقاتی که برای شما می افتد مهمتر از اتفاقاتی هست که برای بقیه اتفاق می افتد کلیدی ترین واژه ی شخصیت شناسی برای این افراد سلطه گر بودن و خودخواهی است که در برخی از موارد می تواند خوب و در برخی از موارد بد باشد. اینکه در میان سایر گزینه ها کسی را نجات می دهید که دوستش دارید نشان می دهد در درجه ی اول زندگی و خواسته های خودتان مهم است

کسی را نجات می دهم که دوستم دارد: احتمالا در درجه ی اول شما به احساسات دیگران اهمیت می دهید همیشه دیگران را در نظر دارید و میخواهید بقیه را راضی نگه دارید زندگی و احساسات بقیه مهم تر از زندگی خودتان است شما خودتان را در دیگران معنا می کنید.

دانشمند را نجات می دهم: شما به درجه ای از بلوغ فکری رسیده اید که صلاح خود را در صلاح دیگران می دانید در درجه ی اول پیشرفت جمعی برایتان مهم است و در درجه ی بعدی پیشرفت فردی معتقد هستید علم می تواند در صورت پیشرفت کردن همه چیز باشد .

بچه را نجات می دهم: نشان از دل رحمی و مهربانی شما دارد شما به درجه ای از همدلی رسیده اید که میتوانید به جای بقیه بچه ای که هنوز تجربه ای نداشته را نجات دهید اینجا مصلحت فردی بقیه برای شما مهم است و شما به برابری و عدالت پایبند هستید .

تاجر را نجات می دهم : شما فردی هستید که مدام اخبار تجارت و اقتصاد را دنبال می کنید و ثروت برای شما مهمتر از هر چیزی است معتقدید تنها ناجی بشر ثروت و تجارت است نه چیز دیگر

هنرمند را نجات می دهم: تفسیر این انتخاب خیلی ساده و واضح است این گزینه نشان می دهد شما هنر و فرهنگ را ناجی نهایی بشریت می دانید و لذت و ذوق هنری شخصی و جمعی برایتان مهم تر از هر چیزی است.

نکته: دوستان گلم در نظر داشته باشین برای اینکه شخصیت خودتون رو به طور کامل بشناسین باید تست های مخصوص به این کار رو زیر نظر متخصصین انجام بدین تست هایی که در فضای مجازی قرار می گیرند فقط بخشی از شخصیت شما را می شناسانند که احتمال خطا در آنها وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    مفهوم نداشت

  • ناشناس
    0

    من فکر میکنم بستگی به فاصله ی نجات داره اگه کم باشه اول بچه رو نجات میدم بعد دانشمنده بعد ثروتمنده ولی اگه فاصله زیاد باشه یا من شناگر ماهری نباشم به اندازه ای که زود برسم پس دانشمند رو نجات میدم

  • Parsa
    0

    Family

  • نمیدونم
    0

    خودمم می‌پرسیدم تو آب

  • ناشناس
    0

    سلام خدا قوت.اول فامیل دوم عشق

  • مهران
    0

    M5

  • ناشناس
    0

    من میپریدم باهاش غرق میشدم