فال | فال قانون جذب روز

فال قانون جذب 23 اسفندماه | فال قانون جذب شخصی امروز شما چه سورپرایزی برایتان دارد؟

فال قانون جذب روز خود را در سایت سرگرمی روز دنبال کنید.

کدخبر : 1096
سایت سرگرمی روز :

فال قانون جذب ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین فروردین

متن فال:

جمله تاکیدی:

هیچ یک از اینها تکانم نمی دهد!

فال قانون جذب ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

برای تغییر زندگی، برخی مواقع مجبوریم که تصمیم بگیریم به جای این که مجبور به تحمل ناخوشی ها باشیم، خوشبختی را به زندگی مان بیاوریم. تنها راه برای انجام این کار این است که قدر هر چیزی را در زندگی بدانیم؛ مهم نیست چه باشد.

وقتی شروع به تمرکز روی جنبه ی مثبت و روشن امور می کنیم، قانون جذب پاسخ ما را با کپی کردن این افکار تازه در زندگی، می دهد. اتفاقات خوب شروع به رخ دادن می کنند و همین طور اتفاق خوب است که می افتد.

فال قانون جذب ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین خرداد

متن فال:

آنچه بیشتر مردم از آن خبر ندارند این است که فکر هم فرکانس دارد. ما می توانیم فکر را اندازه گیری کنیم. اگر تو فکری را مرتبا در ذهنت مرور کنی، چنانچه داشتن اتومبیلی نو، پول مورد نیاز، تاسیس شرکت، پیدا کردن همسر دلخواه و ... باشد، درواقع به طور منسجم و پیگیر، آن فرکانس را ساطع می کنی.

فال قانون جذب ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین تیر

متن فال:

توضیح دیگه‌ای که در مورد راز قانون جاذبه باید گفت اینه که ، هرگز از کسی خواسته نشده که به کنترل یا هدایت تمام افکارشون بپردازن چون این کار به دیوانگی افراد منتهی میشه ، بلکه باید از خیل افکار متعددی که در طول زندگی به سُراغ ما میان ، همیشه افکاری رو که می‌پسندیم و مثبت هستن نگهداری کرده و باقی رو دور می‌ریزیم. در واقع ما تجدید نظری در نحوه فکر کردن مداوم و ادامه افکاری که به سراغمون میان خواهیم داشت.

فال قانون جذب ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین مرداد

متن فال:

بی باکانه با وضعیتی روبرو شوید تا ببینید که اصلا وضعیتی در کار نبوده است. زیرا بی درنگ همه وزن و سنگینی خود را از دست می دهد.

فال قانون جذب ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین شهریور

متن فال:

به محض اینکه انسان دریابد که شر، قدرتی ندارد، در یک چشم به هم زدن، رهایی او نیز از راه می رسد. عالم مادی، محو و عالم چهار بعدی یا «دنیای شگفتیها» آشکار می شود.

فال قانون جذب ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین مهر

متن فال:

«راز» هر آنچه بخواهی به تو می دهد : شادی، سلامت و ثروت.

فال قانون جذب ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین آبان

متن فال:

انسان، نخست شکست یا موفقیت، و غم یا شادی خود را در صحنه خیال می بیند. آنگاه، شکست یا موفقیت، و غم یا شادی او عینیت می یابد.

فال قانون جذب ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین آذر

متن فال:

اگر خطای گذشته را نمی توان جبران کرد، دست کم اثر آن را با مهربانی در حق کسی دیگر می توان خنثی کرد.

فال قانون جذب ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین دی

متن فال:

من به قدرت و تواناییهای خود ایمان دارم. من احساس قدرت، سرعت و حرکت می کنم. به خود اعتماد دارم و موفق می شوم، اعتماد به نفس من مرا جذاب و محبوب می کند.

فال قانون جذب ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین بهمن

متن فال:

هرآنچه آدمی بر زبان آورد همان را به سوی خود جذب خواهد کرد.

فال قانون جذب ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ برای متولدین اسفند

متن فال:

می دانم که کائنات از طریق قانون جذب، همه چیز به همه کس می دهد . من این توانایی را دارم که هر آنچه دلم بخواهد انتخاب کنم . وفور نعمت در همه چیز وجود دارد . من این توانایی را دارم که از طریق افکار و احساسم به وفورِ نعمتِ بی حد و حصر، تلنگری بزنم و آن را وارد زندگی ام کنم .

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: