وام فوری | وام فوری با سود کم

وام فوری 200 میلیون تومانی این بانک به مناسبت عید نوروز | وام فوری 200 میلیونی با بازپرداخت 60 ماهه

در طرح تسهیلات با حساب وکالتی بانک آینده افرادی‌ که برای خرید خودرو حساب وکالتی افتتاح کرده‌اند می‌توانند بعد از ۶ ماه و ایجاد میانگین حساب تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند.

کدخبر : 1176
سایت سرگرمی روز :

وام فوری یک نوع وام پرطرفدار بین کسانیکه به پول زیاد در مدت زمان کم برای راه اندازی شغل یا ازدواج  نیاز دارند است. وام فوری از سوی بانک ها برای افراد خاص یا عام ارائه میشود. وام فوری با تحویل یک تا سه روزه میباشد. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار از وام فوری را برای شما قرار داده ایم. در ادامه بروزترین خبر از اعطای وام فوری را مشاهده میکنید.

در طرح تسهیلات با حساب وکالتی بانک آینده افرادی‌ که برای خرید خودرو حساب وکالتی افتتاح کرده‌اند می‌توانند بعد از ۶ ماه و ایجاد میانگین حساب تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند.

شرکت     

بانک آینده

نام وام     

تسهیلات با حساب وکالتی

سود     

23 %

سقف وام     

200 میلیون تومان

نوع ضمانت     

ضامن رسمی

اعتبار شغلی

نیاز به سپرده     

حساب سپرده لازم     

قرض الحسنه

این سپرده می‌تواند بنابر نوع استفاده شخص جاری، قرض‌الحسنه یا کوتاه‌مدت باشد

مدت زمان خواب سپرده     

6 ماه

مسدودی سپرده     

حداکثر زمان بازپرداخت     

60 ماه

قسط وام     

5,638,094 تومان

کل سود وام     

138,285,653 تومان

مجموع رقم وام و سود     

338,385,563 تومان

سپرده جداگانه     

-

هزینه‌های جانبی     

۱۰۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و اعتبارسنجی

شرایط و مقررات     

    وام گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد

اخیرا و با توجه به قانون جدید برای ثبت‌نام خودرو افراد باید دارای حساب وکالتی باشند. اکثر بانک‌ها اقدام به افتتاح این جساب می‌کنند. اما بانک آینده از این فرصت استفاده کرده و بعد از ۶ ماه به افرادی که دارای میانگین حساب قابل قبول باشند تسهیلات می‌دهد. این تسهیلات با توجه به نرخ جدید سود و سپرده بانک‌ها دارای سود ۲۳ با بازپرداخت ۶۰ ماهه است. برای ضمانت نیز اعتبارشغلی یا ضامن کسر از حقوق نیاز است.

در صورتیکه تمام شرایط را دارا باشید می‌توانید تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان از این تسهیلات بهره‌مند شوید.

مشتریان بانک سامان که برای خرید خودرو کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند از وام 100 میلیون تومانی «خرید خودرو» این مجموعه استفاده کنند. متقاضیان این وام باید در یکی از شعب بانک سامان سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند.

افرادی امکان درخواست وام 100 میلیونی بانک سامان را دارند که سه تا شش ماه گردش حساب داشته باشند. مبلغ سود این وام 18 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات، ارائه سند ملکی است. لازم به ذکر است که بانک 15 درصد مبلغ تسهیلات را تا زمان تسویه کامل مسدود خواهد کرد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 3 میلیون و 615 هزار و 240 تومان است. کل سود تسهیلات، 33 میلیون و 148 هزار و 624 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 131 میلیون و 205 هزار تومان خواهد بود.

این وام به اشخاصی تعلق می‌گیرد که خودروهای تولید سال جاری یا یک سال قبل را خریداری کنند. افرادی که متقاضی این تسهیلات هستند باید مبایعه نامه یا قرارداد یا سند مالکیت خودرو به نام خودشان باشد.

درباره بانک سامان و دستاوردهای آن بدانید

بانک سامان سال 1381 فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه همواره در خصوص وفادار کردن مشتریان خود با خلق بهترین تجربه برای آن‌ها با تکیه بر سه اصل راحتی، سرعت و اعتماد فعالیت می‌کند.

دریافت تقدیرنامه اشتهار به کیفیت یک ستاره سال 1395، گواهینامه ایزو 95، ستاره کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک 94، گواهینامه اهتمام به کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک 93، پیاده سازی نظام مدیریت کیفیت در مدیریت امور سرمایه انسانی 93 و … از جمله دستاوردهای این مجموعه است.

در چند سال گذشته تورم بازار مسکن تا حدی بالا رفته است که به نظر می‌رسد بدون دریافت وام بانکی نمی‌توان به‌راحتی صاحبخانه شد. در ادامه مراحل دریافت وام خرید مسکن بانک سامان را آورده‌ایم.

منبع: بانک اول
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • جمعه ویسی
    0

    احتیاج به وام 200میلیونی دارم

  • ا
    0

    این بخاط چی است

  • ناشناس
    0

    احتیاج به وام ۲۰۰ ملیونی دارم زندگیم ناجوره کارم آزاد