وام قرض الحسنه | وام قرض الحسنه با سود کم

وام قرض الحسنه 20 میلیونی این بانک ویژه نوروز و بدون ضامن | وام قرض الحسنه با سود 4 درصد و شرایط دریافت آسان

مشتریان بانک مهر ایران که کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند از طریق طرح «اندوخته اجتماعی» تا سقف 20 میلیون تومان وام قرض الحسنه دریافت کنند. افراد به منظور دریافت این تسهیلات باید در یکی از شعب بانک مهر ایران سپرده قرض الحسنه داشته باشند.

کدخبر : 1246
سایت سرگرمی روز :

وام قرض الحسنه وامی با سود صفر یا خیلی کم میباشد که برخی از بانک ها به مشتریان خود ارائه میدهند. بدون سود بودن وام قرض الحسنه باعث شده مردم گرایش زیادی به گرفتن وام قرض الحسنه داشته باشند. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار از وام قرض الحسنه را برای شما قرار داده ایم. در ادامه میتوانید بروزترین اخبار از وام قرض الحسنه را بخوانید.

مشتریان بانک مهر ایران که کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند از طریق طرح «اندوخته اجتماعی» تا سقف 20 میلیون تومان وام قرض الحسنه دریافت کنند. افراد به منظور دریافت این تسهیلات باید در یکی از شعب بانک مهر ایران سپرده قرض الحسنه داشته باشند.

 آن دسته مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران که مایل به دریافت وام 20 میلیون تومانی این مجموعه هستند باید حداقل چهار ماه از مدت زمان افتتاح حساب ایشان گذشته باشد. ضمنا متقاضیان تسهیلات باید حداقل 1 میلیون تومان در حساب خود نگهداری کنند. این وام قرض الحسنه بوده و تنها چهار درصد کارمزد به آن تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات 24 ماه است که به ازای هر یک ماه بیشتر ماندن پول در حساب متقاضیان، شش ماه به زمان پرداخت اقساط اضافه خواهد شد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط به 451 هزار و 581 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات 1 میلیون و 675 هزار و 892 تومان خواهد بود که این مبلغ بدون کارمزد محاسبه شده است. مجموع رقم وام و سود آن هم به 21 میلیون و 753 هزار و 333 تومان خواهد بود.

با برخی از خدمات بانک مهر ایران آشنا شوید

بانک قرض الحسنه مهر ایران یکی از بانک‌های نوپای کشور است که تمامی خدمات بانکی اعم از طرح‌های اعتباری قرض الحسنه، سپرده‌ گذاری، طرح‌های مسئولیت اجتماعی، قراردادها، قانون جدید چک، اوراق قرض الحسنه و بیمه عمر رایگان را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

این بانک تسهیلات و وام‌های زیادی را در قالب قرض الحسنه به مشتریان خود اعطا کرده است. براساس گزارش روابط عمومی بانک مهر ایران، این مجموعه وام‌های تکلیفی هم به مشتریان پرداخت می‌کند.

شرایط دریافت وام قرض الحسنه 50 میلیون تومانی بانک سرمایه

مشتریان بانک سرمایه به منظور جبران کمبود نقدینگی این امکان را دارند برای وام قرض الحسنه 50 میلیون تومانی طرح «نسیم» این مجموعه درخواست بدهند. متقاضیان این تسهیلات باید در یکی از شعب بانک سرمایه سپرده قرض الحسنه داشته باشند.

بانک سرمایه طرح نسیم را با هدف ترویج فرهنگ قرض الحسنه و به منظور تنوع بخشیدن در ارائه خدمات به مشتریان تبیین کرده است. آن دسته از مشتریان بانک سرمایه که مایل به دریافت وام 50 میلیون تومانی این مجموعه هستند باید حداقل دو ماه از زمان افتتاح سپرده قرض الحسنه آن‌ها گذشته باشد. این تسهیلات بهره ندارد و تنها چهار درصد کارمزد برای آن مقرر شده است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات به 36 ماه می‌رسد. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات اعتبار شغلی است. لازم به ذکر است امکان اعطای امتیاز این تسهیلات به دیگران وجود دارد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 1 میلیون و 388 هزار و 889 تومان است. مجموع رقم تسهیلات و سود آن نیز به 50 میلیون و 100 هزار تومان می‌رسد.

درباره بانک سرمایه و دستاوردهای آن بدانید

بانک سرمایه از سال 1384 با هدف فراهم کردن امکان مشارکت گسترده ملی و مردمی در تمامی فعالیت‌های سازنده اقتصادی، به خصوص پولی و بانکی، فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر انواع خدمات مرتبط با بانکداری الکترونیکی، ریالی، ارزی و مشاور بانکی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

این بانک طی سال‌های فعالیت خود توانسته لوح سپاس پانزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران مهر 97، نشان ویژه مدیریت بحران، تندیس بلورین سرآمدی روابط عمومی، جایزه بین المللی حامی رفاه مشتریان در خدمات بانکداری و … را به دست آورد.

منبع: بانک اول

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • عطامحمدقلی نژاد
    0

    وام میخواهم یک زحمت بکش

  • زهرا عبادی
    0

    وام قرص حسنه

  • ناشناس
    0

    سلام برای ثبت نام وام باید برم شعبه یا از طریق گوشی هم میشه انجام بدم