تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی و روانشناسی

تست شخصیت شناسی | یک تصویر انتخاب کنید تا زیگموند فروید رازهای شخصیتی شمارو آشکار کند

تست شخصیت شناسی: زیگموند فروید بعد از یک جلسه به شما چه خواهد گفت؟

کدخبر : 13029
سایت سرگرمی روز :

تصور کنید بتوانید با زیگموند فروید گفتگو کنید، او به شما چه می دهد؟ در اینجا یک تست شخصیت شناسی جالب برای پیدا کردن وجود دارد! فقط به تصاویر زیر نگاه کنید و متوجه شوید که کدام یک از اینها ابتدا علاقه شما را جلب می کند.

 

توجه! گفتیم اول باید اونی رو که توجهت رو جلب میکنه شناسایی کنی نه اونی که بیشتر دوست داری...! هنگامی که تصویر را پیدا کردید، نمایه مربوطه را در زیر بخوانید.

عکس 1

در پی گفتگوی خیالی با فروید، پدر روانکاوی می توانست به شما بگوید که « شوخ طبعی قوی ترین مکانیسم دفاعی است. این به ما امکان می دهد انرژی روانی را ذخیره کنیم و با یک شوخی جلوی فوران احساسات ناخوشایند را می گیریم ." با این حال، مراقب باشید که برای پنهان کردن نیازهای واقعی خود و اجتناب از عمیق ترین احساسات خود از بیهودگی استفاده نکنید.

عکس 2

همانطور که فروید گفت:

"انسان همیشه شادی اندک را با کمی امنیت عوض کرده است" و شما کاملاً این اصل را قبول دارید! شما عملی، زیرک هستید و می خواهید خودتان را برآورده کنید. یکی دیگر از کلمات قصار فروید که کاملاً برای شما مناسب است این است: " وقتی شوخی می کنید، می توانید هر چیزی را بگویید، حتی حقیقت را ."

عکس 3

همانطور که درد با اهمیت دادن به آن ایجاد می‌شود یا اغراق‌آمیز می‌شود، به همان ترتیب وقتی توجه از آن منحرف می‌شود، ناپدید می‌شود. این

اصل زیگموند فروید را در ذهن داشته باشید و آن را از آن خود کنید: مراقب باشید در مکانیزم پلید تقویت که پیامدهایی با احساسات مثبت و منفی ایجاد می کند، قرار نگیرید. با مقاله اختصاص داده شده به HSP ها، افراد بسیار حساس، می توانید به نمایه خود عمیق تر بپردازید .

عکس 4

"ما هرگز به اندازه لحظه ای که دوست داریم بی دفاع نیستیم." ترس از رها شدن مدت‌هاست که ناخودآگاه شما را همراهی می‌کند که تلاش می‌کند شما را وادار کند قدرت دفاعی خود را پایین بیاورید. سعی کنید بدون قید و شرط به درون خود نگاه کنید، بالاخره فروید به شما می گفت که "کاملاً صادق بودن با خود تمرین خوبی است" که بدون شک به شما کمک می کند بهتر زندگی کنید.

عکس 5

«تعداد مردانی که تمدن را منافق می‌پذیرند، بی‌نهایت بیشتر از مردان واقعاً متمدن است». مراقب باشید که جنبه بدبینانه خود را زیاد افراط نکنید و مهمتر از همه سعی کنید تعمیم ندهید، دنیا پر از تنوع است، یاد بگیرید که آن را بشناسید و قدردانی کنید.

عکس 6

"برای یک زن، دوست داشته شدن نیازی بیشتر از نیاز به دوست داشتن است."

شما فردی هستید که به کاری که انجام می دهید اختصاص داده اید و در پایان یک جلسه خیالی با فروید، عبارت دیگری که ممکن است برای شما ساخته شده باشد این است: "به ناچار همه مردان بزرگ چیزی کودکانه را حفظ می کنند"، شما باید یاد بگیرید که خود را پرورش دهید. کودک درونی بیشتر و کنار گذاشتن دلتنگی برای چیزی از گذشته.

آیا می خواهید نظر بدهید و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید؟

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: