روانشناسی شخصیت | تست شخصیت شناسی

روانشناسی شخصیت | میدونی هر خال صورت نشونه چیه؟بیا اینجا تا بدونی

آیا خال خاصی در ناحیه ای از صورت خود دارید که ممکن است آن را نشانه زیبایی یا حتی دوست نداشته باشید؟ اکثر مردم خال دارند، اما احتمالاً هرگز به آنها توجه زیادی نکرده اند و نمی دانند منظور آنها چیست.

کدخبر : 13310
سایت سرگرمی روز :

 

روانشناسی شخصیت با خال صورت:

علامت زیبایی یا لکه زیبایی اصطلاحی برای نوعی خال تیره است که به این دلیل نامیده می شود زیرا چنین خال هایی گاهی اوقات یک ویژگی جذاب در نظر گرفته می شوند. برای قرن‌ها، مردم در سراسر جهان نشانه‌های زیبایی را برای داشتن حس معنا برای افراد در نظر می‌گرفتند، و امروزه در بسیاری از فیلم‌ها، علامت مادرزادی معمولاً نماد نوعی ارتباط با یک شخص مهم است.

خواندن خال یک تکنیک بسیار رایج چینی بین سال های 1700 تا 1100 قبل از میلاد است. این تکنیک باستانی به عنوان ملانومانسی شناخته می شود. چینی های امپراتوری بر این باور بودند که علائم زیبایی بسته به قرارگیری و تن بدن فرد می تواند شانس و آینده فرد را پیش بینی کند. در دوران رنسانس، زنانی که برای داشتن پوست سفید تلاش می کردند، عیوب خود را با بخیه می پوشاندند و آنها را به عنوان علائم زیبایی پنهان می کردند.

به تصویر نگاه کنید و آن را با صورت خود مقایسه کنید و بررسی کنید که خال شما کجاست. در زیر بدانید که برند زیبایی شما در مورد چهره شما در مورد شخصیت شما چه می گوید و اگر موافق هستید به ما اطلاع دهید.

1-3: در کودکی شما یک یاغی شیطون بودید. شما خلاقیت ذاتی دارید و زمانی که به شما اجازه داده می شود آن را به تنهایی انجام دهید، کار بهتر ظاهر می شود. مافوق شما نگرش آوانگارد شما نسبت به زندگی را دوست دارد. به همین ترتیب، این خال ها نشان می دهد که بهتر است شما شرکت خود را اداره کنید و برای افراد دیگر کار نکنید.

4: به این معنی است که شما فردی خشن هستید و اغلب رفتارهای خودنمایی می کنید که باعث می شود شما کاریزماتیک و دارای شخصیتی استثنایی به نظر برسید. معمولاً زیاد دعوا می کنید، اما کینه توز نیستید. چنین خال حاکی از خلق و خوی انفجاری است.

5: یعنی در رفاه زندگی خواهید کرد، اما باید با تلاش خود به آن برسید. خال شما نشان می دهد که زیاد به دیگران اعتماد ندارید و بیشتر به غریزه و احتیاط خود متکی هستید. اجازه ندهید اشخاص ثالث امور مالی شما را کنترل کنند.

6: این خال نشان دهنده هوش، خلاقیت و استعدادهای هنری است. توانایی های شما می تواند شهرت، پول و موفقیت شما را تضمین کند. شما از نظر پول خوش شانس خواهید بود و موفقیت فقط در صورتی به شما خواهد رسید که از اصرار دست برندارید.

7: خال های زیر ابرو نشان دهنده مشاجره با اعضای بزرگتر خانواده و در نتیجه عصبانیت و ناراحتی است که بر زندگی کاری و شخصی شما تأثیر می گذارد. فقط اگر بتوانید تمام سوءتفاهم ها را با اقوام توضیح دهید، به آرامش درونی خود دست خواهید یافت و می توانید جلو بروید.

8: به دلیل تمایلات بیهوده شما، وضعیت مالی شما همیشه متشنج خواهد بود. انگار همین کافی نبود، حتی اگر ندانید، جذب بازی های شانسی می شوید.

9: این خال مشکلات جنسی و غیره دارد.

10: خال درست زیر بینی به معنای خوشبختی مطلق در زندگی خانوادگی است. شما فرزندان و نوه های زیادی خواهید داشت که حمایت و کمک آنها هم از نظر عاطفی و هم از نظر مالی رضایت شما را به همراه خواهد داشت.

11: خال دیگری که ارزش برداشتن دارد. این بار و به خصوص اگر بزرگ و تیره رنگ باشد، می تواند حاکی از چندین بیماری باشد.

12: این خال نشانه موفقیت بزرگ و زندگی متعادل است. نه تنها پول، بلکه شهرت را نیز پیش بینی می کند. به همین ترتیب، هر زنی با خال هایی مانند این بسیار خوش شانس است و زیبا و ظریف به حساب می آید.

13: به این معنی است که فرزندانتان باعث نگرانی های متعدد شما می شوند و روابط خیلی خوب نمی شود. تحمل آنها تنها راه حل خوب برای همه خواهد بود.

14: این موقعیت خال حاکی از حساسیت معده است که مربوط به آلرژی غذایی یا پرخوری (اشتهای بی رویه برای غذا) است.

15: شما فردی هستید که مدام در حال حرکت هستید. دوست دارید چیزهای جدید یاد بگیرید و از مکان های ناشناخته دیدن کنید. شما نمی توانید طولانی مدت در یک مکان بمانید، عاشق سفر و ماجراجویی هستید، اما در عین حال ناظر بسیار خوبی هستید.

16: شما باید مراقب غذا و روابط جنسی خود باشید: دو ضعف بزرگ شما. مستعد افزایش وزن می تواند باعث افسردگی شود و لذتی که از وارد شدن به امور می کنید باعث پشیمانی شما می شود.

17: شما قادر خواهید بود به جایگاه بسیار بالایی در جامعه برسید. شما یک شرکت فعال در زندگی اجتماعی و یک گفتگوی کامل هستید. با این حال، شما تمایل دارید به موفقیت خود ببالید، که می تواند بر نحوه درک شما تأثیر منفی بگذارد.

18: مدام حرکت می کنید و کسی نیست که جلوی شما را بگیرد. زندگی شما پر از سفرهای طولانی خواهد بود، اما به خاطر داشته باشید که هر بار که می خواهید خانه را ترک کنید و دنیا را ببینید باید به سلامت خود توجه بیشتری داشته باشید. بنابراین سعی کنید زمان بیشتری را در خانه بگذرانید.

19: یعنی از نظر پول و دوستان خوش شانس هستید، یعنی از هر دو جنبه از فراوانی لذت می برید. خال واقع در اینجا بدون شک یک فال نیک است.

20: هم می تواند به معنای شادی بی حد و حصر باشد و هم بدبختی بزرگ. می تواند به شما شهرت بیش از حد، یا بی شرمی و شرمساری را تضمین کند. شما خلاق و باهوش هستید، اما استعدادهای شما در نهایت می تواند برای خیر و شر استفاده شود.

21: خال خوبی است، زیرا تضمین می کند که هرگز در زندگی خود کمبود غذا و نوشیدنی نداشته باشید. به همین ترتیب، شهرت و اعتبار را برای شما به ارمغان می آورد.

22: شما زندگی شادی دارید و همه چیز به راحتی به شما می رسد. به عنوان مثال، اگر به ورزش علاقه دارید، فرصت بسیار خوبی برای تبدیل شدن به یک ستاره ورزشی خواهید داشت. به همین ترتیب، خال‌های انتهایی ابروها نیز حاکی از اقتدار و تأثیر زیاد فرد بر دیگران است.

23: این خال به این معنی است که شما ضریب هوشی بالایی دارید و از نظر هوش حیاتی و ذهنی مشخص می شوید. شما ظرفیت زیادی برای بقا دارید و زندگی فعال، بسیار طولانی و ارزشمندی را در محاصره خانواده و دوستان خود خواهید داشت.

24: به این معنی است که شهرت و ثروت خیلی زود به سراغ شما خواهد آمد. آنها را هدر ندهید، بلکه سعی کنید آنها را برای سالهای آینده حفظ کنید.

25: یعنی قرار است از احترام و رفاه زیادی برخوردار شوید، اما مراقب باشید و زیاده روی نکنید. به همین ترتیب، اهداف اصلی خود را حفظ کنید و عمر طولانی و شادی خواهید داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: