فال | فال قانون جذب روز

فال قانون جذب 8 فروردین | فال قانون جذب شخصی امروز شما چه سورپرایزی برایتان دارد؟

فال قانون جذب روز خود را در سایت سرگرمی روز دنبال کنید.

کدخبر : 1365
سایت سرگرمی روز :

 فال قانون جذب ۸ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

حسد بزرگترین دشمن عشق است.

 فال قانون جذب ۸ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

عبارت تاکیدی:

تو امروز انجام خواهی پذیرفت. زیرا امروز روز تکمیل و کمال است. و من برای روزی چنین عالی و تمام عیار، خدا را شکر می کنم. امروز معجزه، پس از معجزه خواهد آمد، و شگفتیها لحظه ای باز نخواهند ایستاد!

 فال قانون جذب ۸ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

مهمترین گام برای رسیدن به خواسته، نخستین گام، یا «درست طلبیدن» است. انسان باید همیشه آن چیزی را بطلبد که حق الهی او است.

 فال قانون جذب ۸ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

مردم حتی تصورش را هم نمی توانند بکنند که اعمالشان بر تن آنها چه اثری می گذارد. هر مرضی علتی ذهنی دارد. چه بسا آدمی با دریافت این حقیقت که تن او در ذهن الهی، صورتی است در اوج کمال، شفایی آنی یابد. اما اگر به تفکر منفی و احتکار و نفرت و ترس و ملامت ادامه دهد، مرض باز خواهد گشت.

 فال قانون جذب ۸ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

زمانی که از مسائلی در زندگیتان شکایت می کنید روی فرکانس شکایت کردن قرار گرفته اید و نمی توانید چیزهایی را که می خواهید جذب کنید، فرکانس افکار خود را تغییر دهید و آن را روی فرکانس شادی وشکرگزاری قرار دهید، اولا باعث می شود حال وهوای خوبی پیدا کنید و ثانیا آنچه را که می خواهید می توانید جذب کنید .

 فال قانون جذب ۸ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

جمله تاکیدی درباره ثروت :

ثروت آزادانه و به راحتی به سوی من جریان پیدا می کند .

 فال قانون جذب ۸ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

تنها راهزنی که دار و ندار آدمی را به یغما می برد، اندیشه های منفی خود او است. زیرا هیچ کس جز خود آدمی چیزی به خود نمی دهد. و هیچ کس جز خود آدمی چیزی را از خود دریغ نمی دارد.

فال قانون جذب ۸ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

ضمیر ناخودآگاه ما از حساسیت فراوانی نسبت به تلقین برخوردار است و قدرت استدلال و انتخاب و توانایی سنجش و تفکر را ندارد ، بنابراین هر پیامی به آن بدهیم به صورت یک باور آن را در خود ذخیره می کند و بالاخره این باورها را در زندگی ما به عینیت درمی آورد !

 فال قانون جذب ۸ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

من به دیگران کمک می کنم آنچه را که می خواهند به دست آورند و از این کار لذت می برم من به همه عشق می ورزم و این دلیل موفقیت من است.

 فال قانون جذب ۸ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

همه امراض و دلتنگیها زاییده تخلف از قانون محبت اند. بومرنگ های نفرت و انزجار و انتقاد آدمی، مالامال از بیماری و اندوه به سوی خود او باز می گردند.

 فال قانون جذب ۸ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

تو در پناه خدایی و خدا هرگز دیر نمی کند!

 فال قانون جذب ۸ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

در تمام زندگی تان شما از قانون جذب استفاده می کرده اید؛ زمانی نبوده که از آن استفاده نکرده باشید. شما دارید از آن استفاده می کنید؛ حال چه خواسته ی خود را جذب کنید یا چیزی غیر از آن را. هر فردی، رخدادی، و موقعیتی - در هر روز از زندگی - از راه قانون جذب به سمت شما می آید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: