تست هوش | تست هوش و معما

تست هوش | فکر می کنی باهوشی، ببین می تونی بگی 5+3×0-4 چند میشه؟

سوال هوش ریاضی پایه: آیا می توانید این معادله ریاضی 5+3×0-4=؟ را حل کنید؟ این پازل ریاضی جذاب را کاوش کنید، آزمون و معادله ای که سطح قدرت ریاضیات شما را آزمایش می کند و می تواند توانایی های مغزی شما برای حل مسائل مختلف را افزایش دهد.

کدخبر : 13815
سایت سرگرمی روز :

پازل‌های ریاضی مانند این با ارائه موقعیت‌هایی که نیاز به مهارت‌های حل مسئله دارند، خوانندگان را درگیر می‌کنند. این پازل ها به گونه ای طراحی شده اند که شما را وادار کنند فکر کنید، اطلاعات را تجزیه و تحلیل کنید و از ریاضیات خلاقانه برای یافتن راه حل استفاده کنید. پس عبارت ریاضی 5+3×0-4=؟ را حل کنید؟ با سوال هوش ریاضی پایه همراه باشید.

سوال هوش ریاضی پایه

همان طور که اشاره شد تصویر بالا یک معادله ریاضی را نشان می‌دهد و کلید حل آن، کشف الگوی پنهانی است که قسمت‌های مختلف این معادله را کنترل می‌کند. اما در اینجا یک نکته فوری وجود دارد، زیرا باید به سرعت منطق پشت الگو را درک کنید. این چالش نیاز به تفکر سریع و مهارت های تحلیلی دقیق دارد، همه در یک زمان محدود.

اگرچه ممکن است معما سخت به نظر برسد، اما هدف شما به عنوان یک حل کننده این است که راه حلی را کشف کنید که از قوانین داده شده پیروی می کند و به طور موثر سبب حل معادله می شود.

پاسخ سوال هوش ریاضی پایه

با کاوش در مجموعه‌ای از بازی‌های فکری و پازل‌های ریاضی شگفت‌انگیز که در مجله اینترنتی در دسترس هستند، توانائی های شناختی خود را افزایش دهید. آیا توانستید این عبارت ریاضی 5+3×0-4=؟ را حل کنید؟

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال هوش ریاضی پایه: برای یافتن پاسخ مسئله ریاضی 5+3×0-4=؟ باید آن را مرحله به مرحله و براساس اولویت انجام دهید. در محاسبات ریاضی طبق قانون Pemdas ابتدا پرانتز محاسبه شود، در اولویت بعدی توان و سپس ضرب و تقسیم دارای اولویت یکسانی هستند  و در اولویت آخر هم جمع اول بعد تفریق. بنابراین، ابتدا عدد 3 را بر صفر ضرب می کنیم و از عدد 4 کم می کنیم و سپس عدد 5 را به پاسخ اضافه که جواب عدد 1 می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • بیتی
    0

    منفی ۴