طالع بینی واقعی | طالع بینی روز

طالع بینی واقعی | متولدین هر ماه چهارشنبه سوری رو چگونه میگذرانند؟

طالع بینی شخصی شده شما تمام جنبه های مهم علامت نجومی شما مانند کار، سلامت، خانواده و روابط عاشقانه را پوشش می دهد. جلسات، فعالیت ها و تصمیمات شما با این طالع بینی اطلاع رسانی خواهد شد.

کدخبر : 14126
سایت سرگرمی روز :

بنابراین وقت بگذارید و به دقت بخوانید آنچه ممکن است امشب اتفاق بیفتد که ممکن است به شما اجازه دهد تغییرات مثبت را آغاز کنید یا با وضوح بیشتری در یک پروژه مهم پیش بروید.

فروردین ماه 

از استراحت کردن از ورزش معمولی خود سود خواهید برد. برای یک روز بارانی باید پس انداز کنید، پس پول خود را به خوبی مدیریت کنید. در دفتر کار سختی در انتظار شماست، اما به خوبی آن را مدیریت خواهید کرد. یک فرد بیمار در خانواده احتمالاً به سرعت بهبود می یابد. سفر به یک مکان دور با طراوت و شادابی بیشتر خواهد بود. شاید بالاخره صاحب ملکی شوید که مدت هاست به آن چشم دوخته اید.

روی عشق تمرکز کنید: گذراندن زمان با کیفیت با معشوق را نمی توان رد کرد.

عدد شانس: 6

رنگ خوش شانس: کرم

اردیبهشت ماه

یک بیماری قدیمی با درمان خانگی قابل درمان است. با پایان دادن به هزینه های گزاف، وضعیت مالی شما تثبیت می شود. برنده شدن در یک معامله ارتباط زیادی با نحوه مذاکره و متقاعد کردن مشتری شما دارد. تنش در جبهه خانواده را نمی توان رد کرد. اگر مسافران مراقب نباشند ممکن است در طول پرواز ناخوش آیند. مشکل مالکیت قبل از اینکه برای هر کسی تصمیم گیری شود به تأیید شما نیاز دارد.

روی عشق تمرکز کنید: اختلاف نظر با معشوقتان بر سر موضوعی بی اهمیت را نمی توان رد کرد.

عدد خوش شانس: 4

رنگ خوش شانس: آبی سلطنتی

خرداد ماه

نگرانی بی مورد در مورد سلامتی می تواند شما را بیمار کند! بازگشت از منابع دیگر، صندوق بانک شما را پر نگه می دارد. برای برخی در عرصه حرفه ای تحولات دلگرم کننده ای انتظار می رود. یک گردهمایی خانوادگی احتمالاً فرصتی را برای شما فراهم می کند تا با همه ملاقات کنید. سفر به مکان کودکی شما نشان داده شده است و خاطرات خوبی را برای شما به ارمغان می آورد. شما می توانید برای خرید املاکی که دوست دارید وام بگیرید.

روی عشق تمرکز کنید: تلاش های عاشقانه کسانی که به دنبال عشق هستند مطمئنا نتیجه خواهد داد.

عدد خوش شانس: 9

رنگ خوش شانس: قهوه ای

تیرماه

شما موفق خواهید شد راه های دیگری را برای کسب درآمد کشف کنید. امروز در محل کار متوجه خواهید شد که همه چیز همانطور که می خواهید پیش می رود. بدن درد و دردهایی که در چند روز گذشته شما را آزار می دهد از بین می رود. ممکن است برخی از افراد شروع به بهبود نمای خانه کنند. رانندگی با دوستان به احتمال زیاد باعث ایجاد احساس سرخوشی شدید می شود. برای برخی، احتمالاً از فروش ملک سود حاصل می شود.

تمرکز عشق: کسانی که به دنبال عشق هستند، کسی را پیدا می کنند که فوراً با او ارتباط برقرار می کنند.

عدد خوش شانس: 17

رنگ خوش شانس: سفید

مرداد ماه

بعید به نظر می رسد که یک روال سالم را برای بازگشت به اندام خود حفظ کنید. صرفه جویی در پول با چسبیدن به چیزی ارزان تر به شما کمک می کند تا مقدار زیادی پس انداز کنید. افرادی که تازه وارد این کار شده اند ممکن است تحمل بار کاری برایشان دشوار باشد. ممکن است به دلیل نوسانات خلقی شخصی نیاز داشته باشید که در جبهه خانواده با احتیاط قدم بردارید. برنامه شما برای سفر می تواند پر از عدم اطمینان باشد. برای برخی نمی توان یک شگفتی خوشایند را در عرصه دانشگاهی رد کرد.

روی عشق تمرکز کنید: کسی که به قلب شما نزدیک است بیشتر به شما نزدیک می شود، حتی اگر کلماتی رد و بدل نشود!

عدد شانس: 5

رنگ خوش شانس: سبز

شهریور ماه

تغییر رژیم غذایی باعث می شود احساس انرژی بیشتری کنید. ممکن است از معامله ای که به تازگی انجام داده اید سود خوبی به دست آورید. شانس در سطح حرفه ای به نفع شماست. ممکن است یکی از اعضای خانواده وارد عمل شود و در محل کار به شما کمک کند. تغییر محیط با یک سفر کوتاه مفید خواهد بود. گرفتن ملک جدید امکان پذیر است. کمک به کسی احتمالاً متوجه می شود که از نظر تحصیلی خوب هستید.

روی عشق تمرکز کنید: ندیدن معشوق خود به صورت رو در رو ممکن است او را از دنیای بیرون منزوی کند.

عدد خوش شانس: 2

رنگ خوش شانس: طلایی

مهر ماه

از استراحت کردن از ورزش معمولی خود سود خواهید برد. کسانی که به صورت پورسانتی کار می کنند، احتمال بیشتری برای کسب درآمد دارند. برای بعضی ها یک روز بیماری حرفه ای انتظار می رود. هر کسی در جبهه خانواده می تواند از قلب بزرگ شما بهره مند شود! سفر به شما کمک می کند تا ذهن خود را از افکار افسرده دور کنید. مشکل مالکیت احتمالا به صورت دوستانه حل خواهد شد. عملکرد خوب از نظر تحصیلی حفظ می شود.

تمرکز بر عشق: اخبار در زمینه عاشقانه نویدبخش دلگرم کننده بودن است.

عدد شانس: 22

رنگ خوش شانس: قهوه ای

آبان ماه

خوردن بیش از حد غذا در فضای باز می تواند بر سلامت شما تأثیر منفی بگذارد. نگرانی های مالی ممکن است شما را مجبور به محدود کردن هزینه های شخصی کند. احتمالاً شخصی در محل کار با شما خوب خواهد بود و روز شما را خوش می کند. توجه و مشارکت زیاد در خانه احتمالا شما را خوشحال و راضی می کند. اگر قصد سفر کوتاهی دارید، زمانی بهتر از الان نیست. این زمان خوبی است تا آخرین اقدامات را در ملک انجام دهید زیرا ستاره ها در موقعیت مثبتی قرار دارند. موفقیت برای سوال در سطح علمی از آن شماست.

روی عشق تمرکز کنید: عشق در هوا است و احتمالاً امروز برای چیزی برنامه ریزی خواهید کرد.

عدد خوش شانس: 8

رنگ خوش شانس: خاکستری

آذر ماه

خورنده بودن مزایای خود را دارد. به تناسب اندام شما کمک می کند! مشکلات مالی که تاکنون با آن روبرو بوده اید از بین خواهد رفت. برخی از آنها احتمالاً در سطح حرفه ای ترفیع یا شناسایی می شوند. می توان یک گردش خانوادگی را به یک مکان عجیب و غریب برنامه ریزی کرد. شاید در حال نهایی کردن یک معامله املاک و مستغلات هستید. عملکرد خوب مداوم به شما انگیزه می دهد تا بهترین عملکرد خود را از نظر تحصیلی ارائه دهید.

روی عشق تمرکز کنید: می توانید ابتکار عمل را در مورد آینده خود با فرد مورد علاقه خود در میان بگذارید.

عدد شانس: 6

رنگ خوش شانس: قرمز

دی ماه

ترکیب سالم ورزش و رژیم غذایی برای شما مفید خواهد بود. از دست دادن پول مورد انتظار است، بنابراین اگر قصد دارید مبالغ زیادی را حمل کنید مراقب باشید. شما باید در محل کار بسیار مراقب رقیب باشید. اختلالات در خانه ممکن است مانع از آرامش کامل شما شود. امروزه تحرک می تواند برای برخی به یک مشکل بزرگ تبدیل شود. احتمالاً از نظر آکادمیک امور را به دست خود می گیرید و با موفقیت پیش می روید.

بر عشق تمرکز کنید: بی تفاوتی شما احتمالاً معشوق شما را آزار می دهد.

عدد شانس: 18

رنگ خوش شانس: زعفرانی

بهمن ماه

برخی از شما ممکن است رژیم ورزشی خود را در اواسط راه رها کرده و از فرم خارج شوید. نیاز فوری به حرکت پیشگیرانه برای کاهش هزینه ها وجود دارد. یک مقام ارشد می تواند از شما انتظار داشته باشد که در جبهه کار تلاش بیشتری انجام دهید. تمام وقت خود را بیرون از خانه نگذرانید، برای خانواده خود نیز وقت بگذارید. امکان سفر به یک مکان عجیب و غریب با خانواده و دوستان وجود دارد. آمادگی خوب شما را برای رویارویی با هر موقعیتی در جبهه تحصیلی آماده نگه می دارد.

روی عشق تمرکز کنید: زمانی که فرصتی برای گذراندن وقت باکیفیت با معشوق خود به دست می آورید، عاشقانه ها به منصه ظهور می رسد.

عدد خوش شانس: 11

رنگ خوش شانس: بژ

اسفند ماه

تغییر رفتار ذهنی شما تاثیر مثبتی بر سلامت شما خواهد داشت. چشم انداز دستاوردهای خوب امروز روشن به نظر می رسد. شما به طور بالقوه می توانید در شغلی که به صورت حرفه ای برون سپاری کرده اید، صرفه جویی زیادی کنید. احتمالاً امروز جمع دوستان و روابط شما را سرگرم خواهد کرد. سفری که می روید اصلا راحت نخواهد بود. قبل از امضای روی خط نقطه چین، برخی از جنبه های معامله املاک را روشن کنید.

تمرکز عشق: هرکسی که گوشه نرمی برای شما دارد، ممکن است برنامه های ویژه ای برای ملاقات با شما داشته باشد.

عدد خوش شانس: 2

رنگ خوش شانس: بنفش

 

منبع: تحریریه سرگرمی روز
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: