تست هوش | آزمون بینایی

تست هوش | کدام دختر با یک پسر پولدار قرار دارد؟

احتمالا خیلی از پسرها شنیده اند که دخترها فقط به پول نیاز دارند. اما همیشه اینطور نیست. من موافقم که دخترانی هستند که واقعاً به دنبال یک پسر پولدار هستند تا از او زندگی کنند. اما دخترانی هم هستند که نیازی به پول ندارند. چنین دخترانی کم هستند، اما وجود دارند و پیدا کردن چنین دختری یک معجزه واقعی است.

کدخبر : 14204
سایت سرگرمی روز :

شاید بتوان گفت امروزه پول همه چیز را تعیین می کند . بدون پول انسان نمی تواند عمر طولانی داشته باشد. اکنون در طول بحران، بسیاری از مردم پولی برای خرید مواد غذایی یا چیزهای دیگر ندارند. در واقع بسیار غم انگیز و غم انگیز است. من هم کمبود پول را تجربه می کنم، اما هنوز هم زندگی می کنم.پس با این تست هوش همراه سایت سرگرمی روز باشید.

امیدوارم در آینده مشکل پول حل شود و همه چیز بهتر شود. چه فکری در این باره دارید؟ امروز می خواهم یک تست ذهن آگاهی جالب را به شما نشان دهم که ارتباط نزدیکی با پول دارد. امیدوارم ازش خوشتان بیاید.

اما قبل از حل تست اصلی، فکر می کنم باید مهارت های خود را کمی گسترش دهید. در زیر چندین کار گرم کردن را برای توجه و منطق پیدا خواهید کرد. دشواری هر بار افزایش می یابد. پس آماده باش

کلاهی پیدا کنید که کمی با بقیه متفاوت باشد. توجه خود را به حداکثر برسانید و این مشکل در یک لحظه حل خواهد شد.

خوب، آیا شما در آزمون موفق شدید؟ بیایید در این مقاله به سراغ اصلی ترین و سخت ترین آزمون برویم . موفق باشید!

در تصویر بالا متوجه سه دختر زیبا می شوید. هر دختری مقداری جواهرات و چیزهای گرانبها دارد.  وظیفه شما: تعیین کنید کدام دختر ثروتمندترین دوست پسر را دارد؟ پاسخ تست را در کامنت بنویسید!

من فکر می کنم که دختران این تست را در چند ثانیه حل کنند. آیا این درست است یا من اشتباه می کنم؟

پاسخ دختر کیف به دست است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    اون دختر لباس آبی قرار داره