تست هوش | معما

تست هوش | مغز شما چند سال دارد؟ | ماهی پدر بزرگ و پیدا کن و ببین مغزت چند سالشه

تست هوش : زمان شما برای پیدا کردن ماهی پنهان 5 ثانیه است.

کدخبر : 9371
سایت سرگرمی روز :

سلام شرلوک های امروزی، این بار، بیایید ببینیم آیا می توانید رمز این تست هوش سبک فورت بویارد را بشکنید یا خیر. بنابراین، چشم در هشدار، قدرت مغز در بحران و خاموش شما بروید!

تست هوش امروز بیش از چند نفر از علاقه مندان به پازل عرق ریختند و حتی برخی فریاد زدند “هیولا!” در نظرات بنابراین، نابغه‌ها، آیا فکر می‌کنید از عهده این کار بر می‌آیید؟ می‌توانیم احساس کنیم که شما مردد هستید، اما نگران نباشید، ما گاز نمی‌گیریم… به جز چالشی که ممکن است شما را ببلعد! بیایید شروع کنیم، زیرا تیک تاک ساعت بی رحم است!

اگر به این نقطه رسیده اید، باید بدانید که چالش بصری که در پی می آید با یک بطری شیر در یخچال قطب جنوب، به عبارت دیگر، کاملاً منجمد شده قابل مقایسه است. 99 درصد از کارآگاهان امروزی که شانس خود را امتحان کرده‌اند، نتوانسته‌اند انتهای بینی خود را ببینند. پس دست به کار شوید! حواس پرتی خود را کنار بگذارید، یک نفس عمیق بکشید و وارد عرصه شوید!

شما فقط یک چشم به هم زدن، حداکثر 5 ثانیه فرصت دارید تا همراه آبزی پدربزرگ کاشف ما را پیدا کنید. موفقیت شما کاملاً به جسارت و زیرکی شما بستگی دارد!

.

.

.

.

اما ماهی کوچک پدربزرگ کجاست؟

اگر تا اینجا پیش رفته اید، یا با مشکل کنجکاوی مواجه شده اید یا سردرد بدی دارید که به دنبال درمان معجزه آسا هستید… راه حل. نگران نباشید، دیگر شما را منتظر نخواهیم گذاشت.

خب، چه داریم؟

تست هوش

اگر به اندازه کافی باهوش بودید که به هر گوشه و کناری نگاه کنید، می‌دیدید که فلس‌دار فراری کاملاً با پس‌زمینه پایه مبل عالی ترکیب می‌شود. بنابراین، آیا او را شناسایی کرده اید یا او شما را فریب داده است؟ تو او را گرفتی

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • نازنین فاطمه نیکپور
    0

    من پیداش کردم پس مغزم ۲۲ سالشه

  • ی بارسا فن
    0

    البته زیرک بودید کتاب خونه سمت راستم میشد باشه....