فال | فال قانون جذب روز

فال قانون جذب 11 فروردین | فال قانون جذب شخصی امروز شما چه سورپرایزی برایتان دارد؟

فال قانون جذب روز خود را در سایت سرگرمی روز دنبال کنید.

کدخبر : 1436
سایت سرگرمی روز :

فال قانون جذب ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

عبارت تاکیدی:

من با خرد لایتناهی یگانه ام. پس هرچه را که باید درباره این موضوع بدانم، می دانم.

 فال قانون جذب ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

زمانی که از مسائلی در زندگیتان شکایت می کنید روی فرکانس شکایت کردن قرار گرفته اید و نمی توانید چیزهایی را که می خواهید جذب کنید، فرکانس افکار خود را تغییر دهید و آن را روی فرکانس شادی وشکرگزاری قرار دهید، اولا باعث می شود حال وهوای خوبی پیدا کنید و ثانیا آنچه را که می خواهید می توانید جذب کنید .

 فال قانون جذب ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

شما می توانید زندگی تان را بهشت کنید، ولی تنها راه برای این کار این است که درون خود را بهشت کنید. راه دیگری نداریم. شما علت هستید و زندگی تان معلول است.

 فال قانون جذب ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

در چه نوع خانه ای می خواهی زندگی کنی؟ دوست داری میلیاردر شوی؟ طالب چه نوع شغلی هستی؟ موفقیت بیشتر می خواهی؟ به راستی چه می خواهی؟ هر آنچه ما انتخاب کنیم، می توانیم داشته باشیم. از نظر من مهم نیست به چه عظمتی باشد.

 فال قانون جذب ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

روز خود را با شکرگزاری شروع کنید ... برای رختخوابی که در آن می خوابید، سقفی که بالای سرتان است، فرش زیر پایتان، آبی که با آن صورت و دستانتان را می شویید و استحمام می کنید ، مسواکتان، لباسهایتان، کفشهایتان ، یخچالتان که غذای شما را خنک نگهداری می کند، ماشینی که می رانید، شغلتان، دوستانتان ، مغازه هایی که به سادگی کالاهای مورد نیازتان را در اختیارتان می گذارد، رستوران ها، سرویس ها، وسایل الکترونیکی که زندگی را برایتان ساده می کند، برای روزنامه ها و مجلاتی که می خوانید، صندلی که روی آن می نشینید، برای هوایی که تنفس می کنید، آفتاب، پرندگان، درختان، و گلها شکر گزار باشید.

 فال قانون جذب ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

عیسی مسیح گفت: «داوری مکنید تا بر شما داوری نشود. حکم مکنید تا بر شما حکم نشود.»

 فال قانون جذب ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

زندگی تو در اختیار خودت است. مهم نیست که الان در کجا هستی و چه بر سر زندگی ات آمده است. تو می توانی آگاهانه افکار خودت را انتخاب و زندگی ات را متحول کنی. وضعیتی به نام یاس وجود ندارد. تک تک موقعیت های زندگی ات می تواند دگرگون شود!

 فال قانون جذب ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

اگر احساس خوبی داری، مشغول خلق آینده ای هستی که بر وفق مرادت است. با سپری شدن روزهایت، قانون جذب در هر ثانیه ی آن مشغول به کار است. هر فکر و احساسی که کنی، باعث خلق آینده ات می شود. اگر تو نگران و دلواپس هستی، از این گونه موارد در سرتاسر روز مقدار بیشتری وارد زندگی ات می شود.

 فال قانون جذب ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

هر موقع از روز و هر وقت که یادتان افتاد، بگویید : من شاد هستم.

اگر دوست داشتید روزی هزار بار بگویید. مرتب بگویید، ولی هر کلمه را آرام ادا کنید و تاکیدی یکسان روی هر کلمه داشته باشید. وقتی دارید آرام آرام آن ها را تکرار می کنید، معنای هر کلمه را حس کنید و تا می توانید در درون خود احساس شادی کنید. این احساس را هر روز ایجاد کنید. احساس شادی تان در درون باید بیشتر از واکنش تان به شرایط در بیرون باشد. در این صورت، شرایط بیرون را تغییر خواهید داد. شادی، شادی را جذب می کند.

 فال قانون جذب ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

یادتان می آید وقتی که بچه بودید و می خواستید از رویاهایتان حرف بزنید چقدر تصورات تان را باور داشتید؟ خب، این کاری است که باید با هر خواسته ای انجام دهید. پنهانی در درون خود وانمود کنید هم اکنون به خواسته تان رسیده اید. مثلا اگر خواهان دوستانی هستید، باور کنید یا وانمود کنید همین الان دوستان فوق العاده ای دارید. وقتی کفه ی ترازو به نفع تجسم و احساسِ داشتن، سنگین تر از کفه ی احساسِ نداشتن شد، دوستان دلخواه تان وارد زندگی تان می شوند.

این فرمول ساده درمورد هر خواسته ای صدق می کند.

 فال قانون جذب ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

خودت را در وفور نعمت ببین و آن را جذب خواهی کرد. این در هر مرحله ای و برای هر فردی کارایی دارد. وقتی خودت را تصور کنی که در وفور نعمت زندگی می کنی، زندگی ات را به گونه ای نیرومند و آگاهانه از طریق قانون جذب مشخص می کنی. به همین سادگی.

 فال قانون جذب ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

چگونه «راز» روند بیماری من را تغییر داد.

در جولای سال ۲۰۱۳، پزشکان بیماری سرطان وخیمی را در من تشخیص دادند. با انجام شیمی‌درمانی و پرتودرمانی در مدت ۷ ماه، نتیجه بررسی بیماری در ماه مِی ۲۰۱۴ تایید کرد که هیچ یک از درمان‌های انجام شده تاثیری در بهبود روند بیماری در من نداشته است!

سلول‌های سرطانی اجازه نمی‌داد که داروها و روش‌های درمانی مختلف بتوانند تاثیری در روند سلامتی من داشته باشند. در ماه ژون به من گفته شد که شانس زنده ماندن من به ۲۵% است. با شنیدن این خبر از پزشکان، دنیا روی سرم خراب شد.

اکنون به شیمی‌درمانی‌های قوی‌تری نیاز داشتم. این آخرین روش درمانی پیشنهادی برای من بود، که اگر جواب نمی‌داد، دیگر همه چیز تمام می‌شد.

اواخر ماه ژون، یکی از دوستانم به من توصیه کرد که فیلم راز را ببینم. تاریخ شیمی‌درمانی من اواخر جولای بود. عصر روز ۳۰ ژون این فیلم را تماشا کردم.

تاریخ و زمان دقیق آن روز را دقیقا به خاطر دارم چون بعد از آن همه چیز عوض شد، بیماریم، نگاهم به زندگی و همه چیز.

من همیشه آن تمرین را که توضیح می‌داد اگر بیماری را آسان بگیریم، نمی‌تواند تاثیری در زندگی ما داشته باشد را به یاد می‌آوردم. این تمرین انگیزه‌ی زیادی به من داد. لیستی از چیزهایی که باید به خاطرش سپاسگزاری می‌کردم را تهیه کردم و بابت هر یک از آنها از خدا قدردانی کردم. هر روز سپاسگزاری را انجام می‌دادم و هر بار که افکار منفی به سراغم می‌آمد، سریعا آن را با افکار مثبت جایگزین می‌کردم.

هر کسی مرا می‌دید می‌گفت چقدر تغییر کرده‌ام و مهربان‌تر شده‌ام.

دو بار شیمی درمانی در ماه جولای انجام دادم و منتظر بررسی نتیجه اسکن بودم. دکتر به من هشدار داد که شیمی‌درمانی‌های انجام شده به هیچ عنوان نمی‌تواند تضمین کند که بیماری من درمان شده است. تا زمانی که نتیجه بررسی اسکن بیاید من هر روز برای بهبود بیماریم سپاسگزاری انجام می‌دادم.

هفته بعد کلماتی شگفت‌آوری از پزشکم شنیدم. او به من گفت که به صورت کامل بهبود یافته‌ام و همه چیز نرمال است.

نمی توانستم باور کنم، حتی پزشکم هم شگفت‌زده بود.

من اکنون باید درمان‌هایم را تکمیل کنم تا به صورت کامل از این بیماری رها شوم. اکنون بیش از هر زمان دیگری می‌دانم که اینها را مدیون راز هستم. از زمانی که سپاسگزاری را انجام می‌دهم، اتفاقات مثبت زیادی برای من و خانواده‌ام رخ داده است. اما بزرگترین اتفاق، سلامتی من است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: