فال | فال قانون جذب روز

فال قانون جذب 10 فروردین | فال قانون جذب شخصی امروز شما چه سورپرایزی برایتان دارد؟

فال قانون جذب روز خود را در سایت سرگرمی روز دنبال کنید.

کدخبر : 1407
سایت سرگرمی روز :

 فال قانون جذب ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

اثرگذاری جملات تاکیدی کلا به این است که به هنگام تکرار کلمات و جملات چقدر به آن ها معتقدید. اگر اعتقادی در بین نباشد، پس جملات تاکیدی صرفا کلماتی هستند که هیچ قدرتی ندارند. اعتقاد، به کلماتِ شما قدرت می دهد. وقتی به گفته خود اعتقاد دارید، درواقع همین الان آن را آفریده اید؛ مهم نیست که چه باشد.

 فال قانون جذب ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

وقتی می خواهید تازه شروع به آفرینش آگاهانه کنید، اغلب بهتر است هر بار تمرکزتان را روی یک موضوع بگذارید. با تمرین بیشتر، توانایی تان در مهار کردن انرژی بیشتر شده و می توانید هر بار روی موضوعات بیشتری تمرکز کنید.

ذهن خود را مانند ذره بینی تصور کنید که نور خورشید بر آن می تابد. وقتی ذره بین را روی یک چیز ثابت نگه دارید، می توانید آن را آتش بزنید. تفاوتی بین ذره بین و خورشید با ذهن شما و کائنات، نیست.

 فال قانون جذب ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

برای تغییر زندگی، برخی مواقع مجبوریم که تصمیم بگیریم به جای این که مجبور به تحمل ناخوشی ها باشیم، خوشبختی را به زندگی مان بیاوریم. تنها راه برای انجام این کار این است که قدر هر چیزی را در زندگی بدانیم؛ مهم نیست چه باشد.

وقتی شروع به تمرکز روی جنبه ی مثبت و روشن امور می کنیم، قانون جذب پاسخ ما را با کپی کردن این افکار تازه در زندگی، می دهد. اتفاقات خوب شروع به رخ دادن می کنند و همین طور اتفاق خوب است که می افتد.

 فال قانون جذب ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

دفعه ی بعد که حال و هوای بدی داری یا به احساساتی منفی دچار هستی، به علائم هشدار کائنات گوش کن. در آن لحظه تو درِ موارد خوب را که می خواهد به سویت گشوده شود، به این دلیل که روی فرکانس منفی هستی، مسدود می کنی. افکارت را تغییر بده و درباره ی مسائل خوب فکر کن. وقتی حال و هوای خوبی پیدا کردی و احساسی خوب به سراغت آمد، خودت متوجه می شوی که دلیلش تغییر فرکانس و رفتن روی فرکانس جدید است و کائنات با احساساتی بهتر آن را مورد تایید قرار داده است.

 فال قانون جذب ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

عبارت تاکیدی درباره طرح الهی زندگی:

جان لایتناهی، راه ظهور طرح الهی زندگیم را بگشا! بگذار تا هم اکنون نبوغ درونم عیان و بیان شود. بگذار تا هم اکنون آن طرح کامل را به چشم ببینم.

 فال قانون جذب ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

آدمی باید آنچه را که در ازای کار خودش به او باز می گردد در نهایت لطف بپذیرد. انسان با هر دست بدهد با همان دست می گیرد. مفت داده ای پس مفت بگیر!

 فال قانون جذب ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

جمله تاکیدی:

من داد و ستدی دارم عالی، به شیوه ای عالی با خدمتی عالی، برای پاداشی عالی!

 فال قانون جذب ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

هر اندیشه منفی نسبت به دیگری، بازگرداننده ی چند اندیشه ی منفی به صاحب خود است. مهم نیست چند نفر اندیشه ی منفی نسبت به یکی دارند؛ اگر آن شخص شاد باشد، آن اندیشه ها هرگز به نزدیک وی هم نمی رسند، زیرا فرکانس شان متفاوت است. در عوض، همین اندیشه های منفی در شماری چند برابر به صاحبان آن ها باز می گردد.

هیچ کس نمی تواند اندیشه ی منفی خود را وارد زندگی ما کند، مگر آن که اجازه بدهیم فرکانس مان، خود را تا سطح فرکانس منفی پایین بکشد.

 فال قانون جذب ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

پیشرفت شما در تبحر یافتن در قانون جذب بر پایه ی آموختن و بعد تمرین، بهترین راهکار است.

هر روز می توانید با رهگیری اتفاقات آن روز، ببینید چه افکاری در ذهن شما گذشته است. تمام دنیای شما فیلمی است که نشان می دهد به کدام سمت روانه اید. پس اطلاعات زیادی دارید، چون پیوسته دارید بازخورد می گیرید. از بازخوردها درس بگیرید. خود را بشناسید تا در قانون جذب متبحر شوید.

 فال قانون جذب ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

اصلا نگران افکار منفی نباشید و سعی نکنید آن ها را مهار کنید. تنها کاری که باید بکنید این است که هر روز به افکار نیک بیندیشید. هر روز تا می توانید افکار نیک در ذهن بکارید، وقتی شروع به اندیشیدن به افکار نیک می کنید، افکار نیک بیشتری جذب می کنید تا این که در نهایت رشد افکار نیک باعث محو افکار منفی می شود.

 فال قانون جذب ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

برای آرام کردن ذهن خود، هر روز کناری بنشینید، چشمان تان را ببندید و افکارتان را تماشا کنید. مقاومتی از خود نشان ندهید و تنها آمد و شد آن ها را تماشا کنید. هر فکری را که تماشا می کنید، خودش ناپدید خواهد شد. این تمرین را هر روز تکرار کنید. می بینید که بهتر و بهتر می شوید. در می یابید که پنج ثانیه است که ذهن بدون فکر است، بعد می شود ده ثانیه و بعد بیست ثانیه.

وقتی می توانید به ذهن دستور دهید آرام باشد و آن را مجبور به فرمان برداری می کنید، حالا تصور کنید چه قدرتی برای آفرینش خواسته ی خود دارید.

 فال قانون جذب ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

غیرممکن است که همزمان کسی بتواند احساس خوبی داشته باشد و در عین حال افکار منفی هم در سر بپروراند. اگر حال و هوای خوبی داری، به این دلیل است که افکار خوبی در سر داری. می دانی، تو هر آنچه در زندگی می خواهی، می توانی داشته باشی؛ محدودیتی وجود ندارد، اما به یک شرط؛ تو باید حال و هوای خوبی داشته باشی. وقتی در این مورد فکر می کنی، این همان چیزی نیست که همیشه دلت می خواسته داشته باشی؟ الحق و الانصاف که قانون جذب بی عیب و نقص عمل می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: