تست شخصیت شناسی | تست روانشناسی

تست شخصیت شناسی | یک پاکت را انتخاب کنید و پیام کیهانی امروز را بخوانید

کائنات گاهی پیام های مهمی را در یک پاکت نامه زیبا برای ما ارسال می کند. او سعی می کند اطمینان حاصل کند که محتوای پیام با رنگ جلدی که در آن به ما تحویل داده می شود مطابقت دارد.

کدخبر : 14360
سایت سرگرمی روز :

پیشنهاد می‌کنم در این تست شخصیت شناسی پاکت‌های ارائه‌شده را ببینید و پاکت‌هایی را انتخاب کنید که به نظرتان جذاب‌تر است و برای خودتان می‌گیرید. در زیر می توانید بخوانید که کیهان چه پیامی را در آن به شما منتقل کرده است.

پاکت صورتی( شماره1)

پاکت سفید(پاکت شماره2)

پاکت سرمه ای( پاکت شماره 3)

پاکت 1

کائنات یک جمله حکیمانه برای شما آماده کرده است: "از همه بیاموزید، از کسی تقلید نکنید!" این بدان معنی است که می توانید ایده های جالبی را از دیگران دریافت کنید و از هر موقعیتی که برایتان پیش می آید چیز مفیدی به دست آورید. با این حال، ایجاد یک بت از یک فرد و تلاش برای تبدیل شدن به آنها به هر قیمتی کاملاً اشتباه است. با جمع آوری تکه های دانشی که جهان مرتباً به ما می دهد، ما برای خودمان تلاش می کنیم - تنها و تنها، به سمت خودشکوفایی خود حرکت می کنیم! و با تقلید کامل از دیگری، درون خود و با آن شادی خود را از دست می دهیم.

پاکت 2

و برای شما کائنات می گوید: "به دنبال بهترین نباشید، به دنبال بهترین باشید!" بسیاری از چیزهایی که ما آنها را از ویژگی های موفقیت در زندگی خود می دانیم برای ما کاملا غیر ضروری هستند. اما ما به تعقیب تجملات ساختگی ادامه می دهیم، زیرا معتقدیم اگر در چشم دیگران موفق به نظر برسیم، در خودمان هم موفق خواهیم بود... با این حال، مردم با دردهای عظیمی روبرو می شوند و متوجه می شوند که هر چیزی که به دست آورده اند، هر آنچه برای آن تلاش کرده اند، به هیچ وجه خوشبختی و آرامش خاطر را به ارمغان نمی آورد و خواسته ها از خودتان همچنان در حال افزایش است. کائنات شما را فرا می خواند که مکث کنید و به آنچه نیاز دارید فکر کنید، نه به اطرافیانتان!

پاکت 3

کائنات به شما می نویسد: "فقط نظرات دیگران دخالت می کند!" هر فکری که شما را در راه رسیدن به هدف متوقف می کند، به یاد داشته باشید که همه چیز فقط در ذهن شماست. ما از بیرون زیاد به صحبت‌های افراد گوش می‌دهیم و متوجه نمی‌شویم که چگونه ترس‌ها، تردیدها و باورهای مخرب آنها به خودمان تبدیل می‌شود. بنابراین، آنها در حال حاضر در حال پاره کردن و پرتاب کردن به سر ما در مورد مراحل خاص هستند. به این فکر کنید که منبع شک شما کجاست، عقلانی است یا تحمیلی از بیرون؟ شاید آرزوهای شما توسط چیزی غیر از محدودیت ذهن شما مهار نشده باشد؟

 

منبع: تحریریه سرگرمی روز
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ناشناس
    3

    پاکتها شماره نداشتند متوجه نشدم یک دو سه کدام است

  • ال آی
    0

    مال من شماره ی3 بود ولی نفهمیدم 🥴😔😒

  • مبینا
    0

    وای ننه چقدر کیهانی بود
    اصلاً می دونی کیهان چیه

  • خدا دوست
    1

    خیلی عالی بود ❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡💛💚💙💜❤🧡🧡💛💚💙💜

  • فاطمه
    2

    عالی من عاشق فال و تست های شخصیت شناسی هستم و تا اعتقاد نداشته باشی باور نمی کنید من خیلی اعتقاد دارم
    واقعا ممنون از شما 🙏

  • ناشناس
    0



    وای چقدر کیهانی بود اصلا بالا نمی‌آورد پاکت ها هم شماره نداشت من زورم میاد میگه کیهانی اصلا کیهانی چی هس

  • امیرعلی
    0

    بدنگفت2
    ممنونم ازکائنات البته دوستشان دارم💚