فال تاروت | فال تاروت روز

فال تاروت 3 فروردین ماه | سرنوشت چه شگفتانه‌ای برایتان دارد؟

فال تاروت روز و دقیق خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید؛ ما سعی میکنیم دقیق ترین فال تاروت را برای شما ارائه دهیم.

کدخبر : 14610
سایت سرگرمی روز :

فال تاروت یک روش پیش‌بینی و پژوهش درباره آینده است که از کارت‌های تاروت استفاده می‌کند. هر کارت تاروت دارای نمادها، تصاویر و معانی خاصی است که در تعبیر افکار و احساسات فردی استفاده می‌شود. با استفاده از فال تاروت، افراد می‌توانند سوالات خود را مطرح کرده و پاسخ‌هایی درباره آینده و شرایط فعلی خود دریافت کنند. ما در سایت سرگرمی روز سعی کرده ایم فال تاروت دقیق برای پیشگویی اتفاقات فردای شما را ارئه دهیم:

فال تاروت فردا متولدین فروردین

کارت شما: قدرت

امروز با موقعیت یا احساسی روبرو خواهید شد که به شما نیاز دارد تا صبر، انعطاف پذیری و شجاعت خود را هدایت کنید. اعتماد داشته باشید که قدرت درونی شما برای غلبه بر هر مانعی کافی است و شما را در مواجهه با هر حقیقتی (یا رویارویی با هر کسی) راهنمایی می کند. آتش، اعتماد به نفس و بی باکی منحصر به فرد در شما وجود دارد، برج حمل - امروز از این قدرت ها استفاده کنید. آسان نخواهد بود، اما شما باید قوی و تزلزل ناپذیر بمانید. تسلیم شک و تردید به خود نشوید.

فال تاروت فردا متولدین اردیبهشت

کارت شما: صفحه جام ها

شما احساس الهام و انرژی می کنید، بر آن موج سوار شوید. برای ایده های جدید و هر الهامی که امروز احساس می کنید، باز باشید، حتی اگر چیزی باشد که هرگز انتظارش را نداشتید. این روز از شما می‌خواهد که به ندای درونتان گوش دهید و اجازه دهید که شما را راهنمایی کند، و آن صدا شما را ترغیب می‌کند که از منطقه راحتی خود خارج شوید. بیرون رفتن از چیزی که احساس امنیت و آشنا می کند، دقیقاً نقطه قوت شما نیست، اما گوش دادن به شهود خود لازم است تا بتوانید ایده های خود را تحقق بخشید. با آن همراه شوید، حتی اگر کمی شما را بترساند.

فال تاروت فردا متولدین خرداد

کارت شما: Page of Wands

امروز یک روز عالی برای شروع یک سفر جدید یا شروع یک برنامه عملی برای رسیدن به یک هدف دلخواه است. اگر به دنبال فرصت های جدید فکر می کردید، امروز زمان بسیار خوبی برای شروع خواهد بود. شما گزینه هایی دارید، لازم نیست در جایی گیر کنید که دیگر احساس رضایت نمی کند. نیت هایی که امروز تعیین می کنید پتانسیل بالایی برای تحقق دارند. این کارت همه چیز درباره امید به آینده و همچنین چشم اندازی برای آن است.

فال تاروت فردا متولدین تیر

کارت شما: سه پنتاکل

امروز شما را ملزم می کند که یک بازیکن تیم باشید، چه در خانه، چه محل کار یا مدرسه. ممکن است وسوسه شوید که افسار را به دست بگیرید و کارها را به روش خود انجام دهید، اما اگر می‌خواهید به نتیجه دلخواه خود برسید، باید ایده‌هایی را که دیگران مطرح می‌کنند در نظر بگیرید. برای موفقیت، باید به نقاط قوت فردی اجازه دهید تا بدرخشد، نه فقط خودتان. بهتر است امروز در یک تیم کار کنید. سعی کنید درک خود را عمیق تر کنید و نسبت به دیدگاه های دیگران روشن فکر باشید.

فال تاروت فردا متولدین مرداد

کارت شما: پنج گرز

لئو، امروز ممکن است تا حدودی احساس خطر کنید یا احتمالاً درگیری با دیگران را تجربه کنید. شاید ایده خوبی باشد که امروز سر خود را پایین نگه دارید و اگر می خواهید از هر نوع تنش جلوگیری کنید تا حد امکان از اجتماعی بودن خودداری کنید. این روز برای شما سخت خواهد بود که آرامش خود را حفظ کنید و بحث هایی را نادیده بگیرید که در هر روز دیگر از نادیده گرفتن آنها خوشحال خواهید شد. فقط تا زمانی که احساس خصومت و تهاجمی کمتری نکنید، خودتان را نگه دارید. وقتی وسوسه می‌شوید، به یاد داشته باشید که اگر آنها را با مهربانی بکشید، سردردتان را نجات می‌دهد.

فال تاروت فردا متولدین شهریور

 

کارت شما: هشت پنتاکل، معکوس

شما امروز کاملاً متفاوت از خودتان هستید، باکره. شما بی انگیزه و بی تمرکز هستید و در جایی که معمولاً فداکار و کوشا هستید، حداقل تلاش می کنید. چیزی وجود دارد که شما را می خورد، یک ناراحتی جزئی، یا یک رکود که باعث می شود امروز اهدافتان را از دست بدهید. اجازه ندهید نارضایتی از پیشرفت یا سفر غیرخطی شما باعث شود که احساس تسلیم شدن کنید. امروز را به عنوان «روز استراحت» یا «بهداشت روانی» در نظر بگیرید و فردا با نوسان برگردید. یک استراحت کوچک برای شما معجزه می کند.

فال تاروت فردا متولدین  مهر

کارت شما: شش پنتاکل، معکوس

ترازو امروز مراقب انگیزه های باطنی دیگران باشید. ممکن است کسی امروز سخاوت خود را به شما ببخشد یا به شما کمک کند، اما این ممکن است فقط به دلیل نیت های شخصی او باشد. پویایی قدرت نامتعادلی در اینجا وجود دارد، ممکن است مافوق شما در محل کار از قدرت خود سوء استفاده کند، یک دوست خودخواه یا یک شریک عاشقانه که می خواهد شما را وابسته و در دام خود نگه دارد. این کارت همچنین هشداری برای شماست که انصاف داشته باشید، به اشتراک بگذارید و به دیگران رفتار متقابل بدهید.

فال تاروت فردا متولدین آبان

کارت شما: ده شمشیر، معکوس

عقرب، امروز پس از یک دوره سختی فرصتی برای تجدید حیات در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این ممکن است به شکل یک فرصت، یک ارتباط جدید، خرد جدید، یا قدرت و عزم تازه کشف شده باشد. شما بارقه‌ای از امید را برای شروعی جدید خواهید دید. درد دلی که از سر گذرانده اید، تراژدی که از آن جان سالم به در برده اید، ناملایماتی که با آن روبرو شده اید مانند گذشته است. امروز متوجه خواهید شد که چقدر پیشرفت کرده اید و هنوز چقدر می خواهید رشد کنید. تمام آنچه در انتظار شماست به شما یادآوری خواهد شد.

فال تاروت فردا متولدین آذر

کارت شما: ده پنتاکل

همه چیز برای شما فوق العاده پیش می رود، ساگ. شما احساس ثبات می کنید و در آنچه برای دستیابی به آن برنامه ریزی کرده اید موفق بوده اید. یک هدف در چشم بود، و شما سخت کار کردید تا زمانی که به یک نتیجه ملموس تبدیل شد. شما در حال ساختن پایه محکمی برای آینده خود هستید، پس همین امروز استراحت کنید و از ثمره کار خود لذت ببرید. خودت را جشن بگیر! بعد از کار به ساعت شادی بروید، یک غذای دلپذیر را از خودتان پذیرایی کنید، یک قرار مو بگذارید، به خرید بروید! شما سزاوار آن هستید.

فال تاروت فردا متولدین دی

کارت شما: چهار فنجان

برج جدی، امروز احساس دلسردی و بی انگیزگی می کنید و حتی احتمالاً ناامید هستید. شما عمیقاً در درون نگری گم شده اید، اما فقط روی جنبه های منفی تمرکز می کنید. شما اجازه می‌دهید شکست‌های کنونی باعث شود فراموش کنید تا کجا پیش رفته‌اید. آنقدر به موفقیت عادت کرده اید که اجازه می دهید این دوره رکود باعث شود تمرکزتان را از دست بدهید. سعی کنید کمی از ذهن خود بیرون بیایید تا خود را دوباره در مرکز و زمین قرار دهید. کمی استراحت کنید و امکانات جدید را تصور کنید. ممکن است همه چیز دقیقاً همانطور که برنامه ریزی کرده بودید پیش نرود، اما اگر به تلاش خود ادامه دهید، چیزهای زیادی در انتظار شماست.

فال تاروت فردا متولدین بهمن

کارت شما: ملکه، برعکس

شما یا به طور خلاقانه ای مسدود شده اید، یا انگار چیزی در شما باقی نمانده است که بدهید. امروز قدرت اراده برای شما وجود ندارد، دلو. انجام بسیاری از کارها برای شما سخت خواهد بود. این را به عنوان نشانه ای در نظر بگیرید که ممکن است تلاش های خود را در مکان های نامناسبی قرار دهید، یا بیش از حد خود را به دیگران گسترش دهید. شما باید از این روز برای پر کردن فنجان خود استفاده کنید. زمانی را صرف انجام کاری کنید که به شما احساس شادی یا آرامش می دهد. کتابی را در لیست TBR خود بخوانید، مدتی را در طبیعت بگذرانید، یک فیلم آرامش بخش تماشا کنید. در مورد آنچه واقعاً به شما احساس رضایت می کند فکر کنید.

فال تاروت فردا متولدین اسفند

کارت شما: هفت شمشیر

امروز هوشیار باشید، ماهی ها، و در اعتقادات خود قوی بمانید. ممکن است کسی فریب یا دستکاری را روی شما امتحان کند. اجازه ندهید کسی نظر شما را تغییر دهد یا راه خود را با شما دنبال کند. این شخص امیدوار است که شما را به خاطر منافع خودخواهانه خود فریب دهد و بی‌احتیاطی و بدون شناسایی فرار کند. در زندگی شخصی و حرفه ای خود مراقب کمر خود باشید. رئیس خود را نزدیک نگه دارید، زیرا ممکن است همکاران سعی در بدگویی یا تضعیف شما داشته باشند.

منبع: تحریریه سرگرمی روز
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: