فال روز | فال روز امروز

فال روز 13 فروردین ماه | امروز قراره برات یه اتفاق هیجان انگیز بیفته

فال روز خود را در سایت سرگرمی روز دنبال کنید.

کدخبر : 1464
سایت سرگرمی روز :

فال روز یک پیشگویی و آینده بینی از اتفاقات امروز شماست. فال روز بیشتر جنبه سرگرمی دارد و ممکن است همه وقایع گفته شد برای شما اتفاق نیفتاد. فال روز در دو راهی های روزمره به شما کمک میکند. ما در سایت سرگرمی روز فال روز شما را قرار داده ایم. در ادامه میتوانید فال روز خود را بخوانید.

 فال ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

زمانی که سیاره عطارد توقف می‌کند تا مسیر روشنش را تغییر بدهد، آرامشی غیر عادی در محیط وجود به وجود خواهد آمد، شما می‌توانید تغییرات علائم و قراین حس کنید. به جای اینکه از مقابل بهترین نظریه‌تان با شتاب بگذرید، آنچه را یاد گرفته‌اید تمام کنید و سپس شروع کنید که بینش جدیدتان را در طول چند روز آینده به کار ببندید.

 فال ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

فردا بیشتر از همیشه مایل هستید که دوستان تان همراهی تان کنید. در حقیقت الان برای شما بسیار راحت است که برنامه تان را کنار بگذارید و طبق نظراتی که دیگران به شما پیشنهاد می کنند عمل کنید. اما شما بهتر است برای خود روشن کنید که دیگران کجای قضیه قرار دارند. اگر این کار را نکنید؛ ممکن است آشفتگی شما بیشتر شود و دیگر مایل نباشید که شخص دیگری برای آینده تان تصمیم بگیرد.

 فال ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

سیاره بخت شما یعنی ونوس به ششمین خانه تان یعنی خانه “کار” بازگشته است، و به طور موقت با فشارهایی که رویتان اعمال می‌شود راحت کنار می‌آیید. شاید راه هایی را برای از بین بردن یکنواختی زندگی در نظر گرفته اید، اما الان بهتر است برای مدت طولانی تری شرایط موجود را حفظ کنید. اگرچه برای صبر کردن بیشتر اشتیاق دارید، اما این کار لزوما مشکلات پشت پرده را حل نمی‌کند. اما تنبل نشوید و از خود راضی هم نباشید؛ شما هنوز باید تغییر و تحولاتی در برنامه منظم روزانه تان ایجاد کنید.

 فال ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

شما دوست دارید که دیگران احساسات صادقانه‌تان را بفهمند، اما نشان دادن آسیب پذیریتان کاری پرخطر است. گوش کردن به سخنان دیگران می‌تواند شما را از ترسهایی که به دردسرتان می‌اندازند رها کند. صحبت کردن در مورد احساسات امری دو طرفه است و ماه جدید در سومین خانه‌تان شما را نصیحت می‌کند که به همان اندازه که به دیگران اطلاعات داده‌اید، از آنها اطلاعات بگیرید.

 فال ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

فردا بعد از مدتها مسائل کاری در مقایسه با مسائل شخصی و زندگی اجتماعی اولویت خود را از دست خواهند داد، اما درست وقتی که می خواهید بیخیال مسئولیت های کاریتان شوید ایده های تازه ای به ذهنتان خواهند رسید که بلافاصله باید عملی شوند و نمی شود آنها را منتظر گذاشت. ببینید همه کارهایی که باید انجام می داده اید را عملی کرده اید، مبادا کاری از قلم بیفتد. توجه به جزئیات است که می تواند شما را در مقایسه با رقیبی که به نظرتان خیلی قوی است جلو خواهد برد. ماه آینده را ماه «سنجش دوستان» قرار داده و بررسی کنید کدام دوستانتان را می توانید دوست واقعی بنامید و سعی نید بیشتر با آنها رفت و آمد کنید. اگر رابطه عشقی جدیدی را آغاز کرده اید زیاد تند پیش نروید.

 فال ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

در چند وقت اخیر آنقدر وقت و انرژی برای کارتان گذاشته اید که به زودی بتوانید طعم پیشرفت را بچشید. پس فردا را با خیال راحت استراحت کنید و ادامه کار را به فردا واگذار کنید. به جای شکایت از نداشته هایتان چرا کمی به چیزهایی که دارید فکر نمی کنید؟ اگر خوب فکر کنید مطمئن باشید لبخند رضایت بر لبانتان خواهد نشست. به جای این فکر ها بهتر است یک برنامه رمانتیک بچینید و همراه با کسی که دوست دارید از روز تعطیلتان لذت ببرید. مثلا یک پیک نیک دو نفره و یا رفتن به رستوران مورد علاقه همسرتان فکر خوبی می تواند باشد. مجرد ها بهتر است فردا را به دنبال نیمه گمشده خود نگردند و با دوستانشان خوش بگذرانند، فردا برای این کار روز بهتری می تواند باشد.

 فال ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

در این اواخر فرصت‌های مناسب بسیاری چه از لحاظ جنبه اجتماعی و چه از لحاظ جنبه شخصی برای شما پیش آمده است اما متاسفانه شما نتوانسته‌اید از این فرصت‌های به نحو احسنت و عالی استفاده کنید به همین خاطر نیز دچار یاس و نا امیدی شده‌اید اما نگران نباشید زیرا الطاف خدواند دوباره شامل حال شما خواهد شد.~

 فال ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

شاید فردا اگر کسی از شما بخواهد که بین اختلافات همکاران یا دوستان نظر بدهید دچار شک و تردید بشوید. اما شما باید تأمل کنید، چون شما دو طرف قضیه را می‌بینید و به هر حال این مشکل شما نیست. با این وجود این موضوع تأثیری روی کار شما ندارد و باید در بی طرف بودن خود یا در مقابل اصرار دیگران برای پاسخ دادن به آنها، سفت و محکم باشید.

 فال ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

همه به حال شما غبطه می‌خورند و به شما حسادت می‌ورزند زیرا فکر می‌کنند شما زندگی عالی را دارید اما شاید در درون زندگی‌تان این طور نباشد. شما از این مساله رنج زیادی می‌برید زیرا این مسئله را نمی‌توانید به شخص دیگری انتقال دهید و فقط اذیت می‌شوید و شنیدن این صحبت‌ها و عدم واکنش‌هایتان سبب شده است که اختلافاتی وارد زندگی شخصی تان شود و انرژی شما و اشخاص خانواده تان را بگیرد بهتر است به این صحبت‌ها اهمیتی ندهید.

 فال ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

شما خصوصیات خوب بسیاری دارید، اما متأسفانه به راحتی بخشیدن دیگران جزء آنها نیست. فردا فرصت خوبی است که برخی از کینه های خود را برای همیشه رها کنید. به ریشه موضوع دقت کنید و ببینید چرا بخشیدن طرف مقابل، رهایی از خشم و فراموش کردن این مسئله برای شما آسان نیست. به یاد داشته باشید که به زمین گذاشتن این بار سنگین به شما کمک خواهد کرد خیلی راحتتر در مسیر خود پیش بروید. حتما این کار را امتحان کنید. در رابطه عاطفی خود نیز این مسئله را در اولویت قرار دهید. آیا احساسات ناگفته ای بین شما و عشقتان باقی مانده است؟ آیا از روابط گذشته شما چیزی باقی مانده است که روی رابطه فعلی شما تأثیر گذار باشد؟ برای پیش رفتن در رابطه خود این مشکلات را حل کنیدو نسبت به خودتان و عشقتان بخشنده باشید.

 فال ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

فردا دیگران را سرمشق خود قرار دادن روش خوبی برای شما نیست، زیرا آنها می‌خواهند شما را از سرشان باز کنند. الان می‌توانیم بهتان توصیه کنیم که کاری را که فکر می‌کنید مهم تر است انجام دهید. وقتی برای تجزیه و تحلیل کردن و برنامه ریزی کردن باقی نمانده است. پس از بازی کردن دست بردارید و همین الان اقدام کنید. شما باید روحیه شوخ طبعی خود را حفظ کرده و در عین حال کارهایتان را انجام دهید.

 فال ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

شاید شما فکر کنید که می‌دانید چه چیز می‌خواهید، اما ممکن است چیزی نباشد که شما واقعاً بدان نیاز داشته باشید. و اگرچه شما این شانس را دارا هستید که به این خواسته‌هایتان برسید اما تحت هیچ شرایطی نباید شاد بودن را فراموش کنید. علی رغم اینکه شاید ناامید باشید، هنوز هم می‌توانید لبخند را بر چهره دیگران بنشانید. ولی به یاد داشته باشید برای پنهان کردن نارضایتی درونی لازم نیست که تظاهر کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: