تست هوش | تست هوش و معما

تست هوش | فقط یک نفر با ضریب هوشی بالا تو نگاه اول دزد فروشگاه رو تشخیص میده

بازی فکری شناسایی متقلب در فروشگاه: سوال این آزمون ساده است: در این تصویر شما 3 فرد مختلف را در فروشگاه مشاهده می کنید، یک خانم باردار، یک مرد جوان و یک پیرمرد، شما باید بفهمید کدام یکی از آنها متقلب است و قصد تقلب در فروشگاه را دارد؟ شاید پیدا کردن پاسخ این آزمون برای یک تیزهوش در یک نگاه سخت نباشد!؟ برای رمزگشایی این آزمون فقط 5 ثانیه فرصت دارید.

کدخبر : 14679
سایت سرگرمی روز :

بازی فکری شناسایی متقلب در فروشگاه

بنابراین برای اینکه بتوانید این معمای تصویری را حل کنید، در ابتدا لازم است که با تمام دقت و حواس خود، جنبه های مختلف تصویر بازی فکری شناسایی متقلب در فروشگاه را مورد بررسی قرار دهید. بازی فکری شناسایی متقلب در فروشگاه و آزمون های مشابه می تواند هم شما را سرگرم کند و هم توانائیها و مهارت های شناختی را شما را مورد آزمایش قرار دهد.

ماموریت شما در بازی فکری شناسایی متقلب در فروشگاه این است که شما باید بفهمید کدام یکی از آنها متقلب است و قصد تقلب در فروشگاه را دارد؟ پس هوش و عقل خود را به کار بیندازید. آیا می‌توانید در عرض 5 ثانیه کشف کنید کدوم فرد متقلبه؟

پاسخ بازی فکری شناسایی متقلب در فروشگاه

آیا فرد متقلب را شناسایی کردید؟ غلبه بر ماموریت امروز آنقدرها هم آسان نبوده، اما غیرممکن هم نیست، فقط باید به تخیل خود اجازه می دادید و سرنخ ها را دنبال کنید. اگر این چالش را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی خود دریغ نکنید. اگر پاسخ خود را پیدا نکردید، 5 ثانیه دیگر فرصت دارید.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ بازی فکری شناسایی متقلب در فروشگاه: مرد جوان متقلب است، دست های او مصدوم نیست، او سبد را به راحتی روی دست شکسته اش قرار داده است!

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: