تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی و روانشناسی

تست شخصیت شناسی | میخوای بدونی عشقت روحیه آروم، خشن، عصبی یا مغروری داره؟ بگو انگشت اشارش چه شکلیه

تست شخصیت: شکل انگشت شما ویژگی های شخصیتی پنهان شما را آشکار می کند

کدخبر : 14726
سایت سرگرمی روز :

 

تست شخصیتی شکل انگشت:

قبلاً ویژگی‌های شخصیتی را بر اساس شکل شست، قوس پا، نوع لاله گوش، شکاف چانه، وضعیت خوابیدن و غیره بررسی کردیم. این تست شخصیت انگشتی را انجام دهید تا ویژگی های منحصر به فرد، نقاط قوت، ضعف، ماهیت، طرز فکر و سبک رفتاری خود را کشف کنید.

تست شخصیت شناسی شکل انگشت: آیا می دانستید اعضای بدن شما نیز اسرار زیادی در مورد شخصیت شما دارند؟ انگشتان شما نیز می توانند اسرار شخصیت شما را فاش کنند. برای ارزیابی شکل انگشت اشاره به انگشتان خود نگاه کنید. آیا مستقیم است؟ آیا آنها نوک تیز هستند یا بند انگشتی؟ هر شکل انگشت داستان متفاوتی در مورد شخصیت و طبیعت شما می گوید. بدانید که آیا بر اساس شکل انگشتانتان جزیی گرا هستید یا با احساسات تغذیه می شوید.

قبلاً ویژگی‌های شخصیتی را بر اساس شکل شست، قوس پا، فاصله بین انگشتان، وضعیت خواب و غیره بررسی کردیم. امروز به بررسی شخصیت افرادی با انگشتان راست، نوک تیز و بند انگشتی خواهیم پرداخت. آیا کنجکاو هستید که بدانید انگشتانتان در مورد شما چه می گویند؟ این تست شخصیتی شکل انگشت می تواند به شما کمک کند تا ویژگی های منحصر به فرد، نقاط قوت، ضعف، ماهیت، طرز فکر و سبک رفتاری خود را کشف کنید.

این تست شخصیتی شکل انگشت جذاب را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید تا آنها نیز بتوانند آنچه را که انگشتانشان در مورد شخصیت خود نشان می دهند، کشف کنند!

#ویژگی های شخصیتی به شکل انگشت مستقیم

اگر فرم انگشت شما صاف است، ویژگی های شخصیتی شما نشان می دهد که شما فردی بسیار صادق هستید. شما از دروغ گفتن متنفرید و نمی توانید دروغ را تحمل کنید. شما قابل اعتماد هستید و انتظار دارید دیگران نیز قابل اعتماد باشند. شما در پنهان کردن احساسات خود بسیار خوب هستید، اگرچه در درون بسیار احساساتی هستید.

شما از بیرون قوی، مستقل و آرام به نظر می رسید، اما احساسات خود را فقط به افرادی که نزدیکشان هستید نشان می دهید. در غیر این صورت می توانید سرد و متکبر به نظر برسید. یکی از بهترین ویژگی های شما این است که هرگز چیزی را ناتمام رها نمی کنید. شما فردی مهربان و بزرگ هستید که دوست دارید در کنار افرادی باشید که به آنها اهمیت می دهید.

#B ویژگی های شخصیتی شکل انگشت اشاره ویژگی های شخصیتی شکل انگشت اشاره

اگر یک انگشت نوک تیز دارید، ویژگی های شخصیتی شما نشان می دهد که شما یک رویاپرداز مشتاق هستید. شما عاشق داستان های فانتزی و عاشقانه هستید و معتقدید که کسی شما را همان طور که هستید دوست خواهد داشت، درک می کند و می پذیرد. شما یک دوست و شریک بسیار وفادار هستید. شما همچنین پرشور هستید و عمیقاً به اهداف و رویاهای خود ایمان دارید.

شما مصمم به تحقق آنها هستید و درایت و مهارت لازم برای این کار را دارید. وقتی هدفی را تعیین می کنید، بسیار سخت کوش هستید. شما اغلب به موقعیت های رهبری یا نقش های قدرت در جامعه می رسید. با این حال، مهربانی و وفاداری شما گاهی اوقات زمانی که مردم از شما سوء استفاده می کنند، شما را به دردسر می اندازد. شما هم حساس و همدل هستید.

#C ویژگی های شخصیتی شکل انگشت بنددار

اگر انگشت بند دار دارید، ویژگی های شخصیتی شما نشان می دهد که معمولاً آرام ترین و آرام ترین فرد در یک اتاق هستید و به ندرت خونسردی خود را از دست می دهید. با خنده همه چیز را پاک می کنی. با این حال، حقیقت شما بیش از همه برای شما مهم است، و شما به چیزی که به آن اعتقاد دارید، پایبند هستید، حتی اگر نامحبوب باشد. معمولاً شما راحت طلب و گشاده روی هستید. شما نسبت به یک عیب سخاوتمند هستید. اما شما دنبال کننده یا کسی نیستید که در میان جمعیت گم شوید.

شما خود را با اعتماد به نفس و سبک حمل می کنید و شما را به یک سرگردان تبدیل می کنید. از موقعیت هایی که می تواند آرامش شما را به هم بزند اجتناب می کنید، اما اگر عصبانی شدید، دیدنی نیست. با این حال، اگر اشتباه می کنید سریع عذرخواهی می کنید. چیزها و دعواهای کوچک را به راحتی کنار می گذارید، اما مسائلی را که به عزت نفس شما لطمه می زند، رها نمی کنید. شما مؤدب هستید اما فقط چند دوست صمیمی دارید. از کارهای روزمره و چیزهایی که تعادل زندگی شما را به هم می زند متنفر هستید. یکی از بهترین چیزهای شما این است که نمی توانید خودنمایی کنید.

منبع: تحریریه سرگرمی روز
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: