تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی و روانشناسی

تست شخصیت شناسی | صدای شما تمام ویژگی های شخصیتی پنهان شمارو واسه ساده ترین آدم ها هم لو میده

مطالعات نشان داده است که صدای شما ویژگی های شخصیتی پنهان شما را آشکار می کند. بنابراین حتی اگر چیزی در مورد خود نمی‌گویید، به احتمال زیاد کسی که این مقاله را خوانده است، بر اساس صدای شما می‌تواند تشخیص دهد که شما چه نوع فردی هستید.

کدخبر : 14728
سایت سرگرمی روز :

تست شخصیت صوتی:

مطالعات نشان داده است که صدای شما ویژگی های شخصیتی پنهان شما را آشکار می کند. بنابراین حتی اگر چیزی در مورد خود نمی‌گویید، به احتمال زیاد کسی که این مقاله را خوانده است، بر اساس صدای شما می‌تواند تشخیص دهد که شما چه نوع فردی هستید. آیا صدایی بلند دارید یا صدایی کم، یا تندتر صحبت می کنید یا کندتر صحبت می کنید؟ بگذارید ببینیم صدای شما در مورد شما چه می گوید.

این نقل قول از جورج الیوت زمانی که به تحلیل شخصیت افراد بر اساس ظاهر منصفانه می‌آید، درست می‌آید. صبر کنید تا صحبت آنها را بشنوید. شما ممکن است نظر خود را در مورد آنها تغییر دهید. صدای ما نشان می‌دهد که ما چه نوع آدمی هستیم، ویژگی‌های شخصیتی‌مان اگر تیپ غالب هستیم یا اعتماد به نفس نداریم و خیلی چیزهای دیگر. صدا بیان خود ماست. چگونه صحبت کنیم، آهسته یا تند؟ صدای ما چگونه است، عمیق یا لرزان؟ می تواند چیزهای زیادی در مورد ما فاش کند. اجازه دهید حقایق، ویژگی ها و شخصیت های جالب را بر اساس صدای خود ببینیم.

شخصیت صدای بلند

اگر تندتر و بلندتر صحبت می کنید، شخصیتی برون گرا هستید. ممکن است با نگرش سرگرم کننده و پرشور به مسائل برخورد کنید. ممکن است کنش گرا باشید و کمتر روی جنبه های نظری چیزها تمرکز کنید. ممکن است به عنوان فردی برخورد کنید که همیشه باید چیزی بگوید. ممکن است بدون دوبار فکر کردن به موقعیت‌های داغ و سریع بپرید. گاهی اوقات، ممکن است بیش از حد کیف را زیر و رو کنید، به این معنی که ممکن است خیلی بیشتر از آنچه لازم است بگویید یا اسرار خود را فاش کنید. ممکن است در شخصیت خود فاقد آرامش باشید.

شخصیت آهسته صدا

اگر آهسته و آرام صحبت می کنید، شخصیتی درون گرا یا مبهم هستید. ممکن است هنگام صحبت کردن مکث های طولانی داشته باشید. شما همه چیز را جدی می گیرید و قبل از هر اقدامی به مسائل فکر می کنید. ممکن است بخواهید با دقت شنیده شوید. همچنین ممکن است شنونده خوبی باشید زیرا ممکن است اجازه دهید طرف مقابل نیز صحبت کند. اگرچه، گاهی اوقات ممکن است برای افرادی که حوصله یا علاقه ای به آنچه می گویید ندارند، خسته کننده باشید. به آنها اهمیت نده. شخصیت شما به عمق و سرمایه گذاری شدید در هر کاری که انجام می دهید بستگی دارد.

شخصیت با صدای بلند

اگر صدایی با صدای بلند دارید، ممکن است صدایی با صدای بلند و جیغ داشته باشید. با این حال، اگر صدای بسیار پایین و خش دار دارید، ممکن است نتوانید مخاطب یا مصاحبه کننده خود را تحت تاثیر قرار دهید. چنین صدای لرزانی نشان دهنده اعتماد به نفس پایین و عصبی بودن است. ممکن است احساس ناامنی، وابستگی و بی قراری داشته باشید. با این حال، مطالعات همچنین نشان داده است که افرادی با صدای بلند قابل اعتماد هستند.

شخصیت با صدای کم

اگر صدایی کم دارید، ممکن است صدای عمیقی داشته باشید. بر اساس یافته‌های منتشر شده در مجله تحقیقات شخصیت، افرادی که صدای عمیق کم تن دارند، غالب، با اعتماد به نفس، قاطع، برون‌گرا (با توجه به موقعیت مناسب) و همچنین در بین جنس مخالف کاملاً محبوب هستند. شما شخصیتی جذاب و آزاده هستید. شما می توانید با حرف های خود مردم را مجذوب خود کنید. شما قاطع هستید و به خودتان اطمینان دارید. ممکن است به راحتی با مسائل موافق نباشید. ممکن است در موقعیت‌های اجتماعی فرمانده باشید یا دارای درجه نفوذ بالاتری باشید. مطالعات همچنین نشان داده است که مردان و زنان با صدای بلند یا بلند نیز از نظر جنسی فعال هستند یا تمایلات جنسی شدید دارند.

منبع: تحریریه سرگرمی روز
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: