فال شیخ بهایی | فال و طالع بینی شیخ بهایی

فال و طالع بینی شیخ بهایی از اتفاقات فردا 11 فروردین ماه | کلیک کنید و طالعتان را بخوانید

فال شیخ بهایی و طالع بینی درباره فردای خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید.

کدخبر : 14868
سایت سرگرمی روز :

فال شیخ بهایی یکی از کامل ترین و جامع ترین فال های پر طرفدار در بین ما ایرانیان است. ما در سایت سرگرمی روز سعی کرده ایم فال شیخ بهایی را به صورت روزانه و دقیق برای شما عزیزان آماده و تقدیمتان کنیم؛ در ادامه فال خود را میخوانید.

فال شیخ بهایی 11 فروردین ماه متولدین فروردین ماه

شما این اواخر زیاد سر حال نبوده اید و کمی احساس افسردگی می کرده اید، اما امروز به احتمال زیاد دوباره حال و هوایتان به حالت عادی بازخواهد گشت و از این وضعیت خارج خواهید شد. شما می توانید با اعتماد به نفس تمام مسیر خود را ادامه بدهید و خوشبختانه شرایط کیهانی نیز در حال خاضر به نفع شما است. شما حتی خیلی جذاب تر از همیشه به نظر می رسید و دیگران نمی توانند در برابر جذابیت شما مقاومت کنند و می توانید حرف هایتان را خیلی راحت به کرسی بنشانید. برای عشق ورزیدن مطمئن باشید که احساس به همان اندازه در طرف مقابلتان نیز وجود دارد. بعد از آن پله ها را تند بالا بروید . با یک مشکل مالی برخورد میکنید که ریشه در ولخرجی های گذشته دارد. با کمی صرف جویی میتوانید مشکل را برطرف کنید. یکی از دوستان دست به کارِ عجیبی میزند و شما را غافلگیر میکند. حضورش عبور شما را از بحرانی سخت آسان میسازد.

فال شیخ بهایی 11 فروردین ماه متولدین اردیبهشت ماه

روحیه‌ای خنده‌رو و بشاش دارید، این روحیه امروز به شما کمک می‌کند تا گره‌ای از مشکلات خود را باز کنید. از این شرایط درس بگیرید و درآینده به دنیا بخندید تا دنیا هم به شما لبخند بزند. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید، سود سرشاری روانه حساب‌های بانکی‌‌تان خواهد شد. یکی از دوستان یا آشنایان امروز با تقدیم هدیه‌ای غیرمنتظره، شما را حسابی شگفت‌زده خواهد کرد. ممکن است حرف ناخوشایندی از دهان‌تان خارج شود و همسر یا عشق‌زندگی‌تان را برنجانید. به صلاح شماست که بیشتر همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که آب در دل عشق زندگی‌تان تکان نخورد. تسلط بیشتری بر اعصاب خود داشته باشید و زود از کوره در نروید. ایده‌های خلاقی ندارید و این وضعیت شما را به لحاظ کاری از هم‌قطاران‌تان عقب انداخته‌است. برای حل این مشکل نشست‌و‌برخواست خود را با افراد خلاق بیشتر کنید و از طرح‌های خلاقانه آنها، ایده بگیرید. فرصتی پیدا می‌کنید تا سری به دوستان قدیمی بزنید. در کنار اینکه با رفقای دیرینه دیدار تازه می‌کنید، برای گسترش کاری که به آن مشغول هستید نیز با دوستان صمیمی خود مشورت کنید.

فال شیخ بهایی 11 فروردین ماه متولدین خرداد ماه

امروز برای شما روز مثبتی است. شما احساس آرامش و تعادل می کنید و در برابر رفتارهای حساب نشده و احساساتی دیگران نسبت به همیشه صبر و تحمل خیلی بیشتری دارید. امروز هم مثل دیروز و پریروز برنامه ی نسبتا فشرده ای دارید و کارهای زیادی به عهده تان هستند که باید انجام شوند. سعی کنید حتما، حتی اگر شده برای چند دقیقه، برای خودتان وقت بگذارید و به هر قیمتی که شده همان کاری را انجام بدهید که خودتان دلتان می خواهد. برای شرکت در یک امر خیر از شما دعوت بعمل می اید که سزاوار است این دعوت را بپذیرید. از عزیزی توقعی دارید که اصلن منطقی نیست ، توقع شما خارج از توانِ اوست. ذهن انسان میتواند موضوعات هرچند کوچک را به موضوعات بزرگتری تعمیل دهد. اهمیتِ مسائلتان را در نظر بگیرید ، چه در تحصیل و چه در کارهای دیگر تا میتوانید هدف گذاری کنید.

فال شیخ بهایی 11 فروردین ماه متولدین تیر ماه

عجول بودن شما ممکن است در چنین روزی برایتان دردسرساز شود اما نگران نشوید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که صبر داشته باشید و کارهایتان را با سرعتی آهسته تر پیش ببرید. اگر امروز برای اولین بار با فردی قرار دارید، پیشنهاد می کنیم که برای او هدیه ای ببرید تا تاثیر اولی که روی آن خواهید داشت، مثبت باشد. برای خرید وسیله ای که مدت هاست به فکرش هستید، آستین بالا بزنید در غیر این صورت باید هزینه بیشتری را برای آن بپردازید.

فال شیخ بهایی 11 فروردین ماه متولدین مرداد ماه

شما امروز قدرتتان در جذب کردن دیگران به خود در حداکثر میزان ممکن قرار دارد. این قدرت فوق العاده می تواند در زندگی حرفه ایتان نیز نقش بسزایی داشته باشد و اگر با سیاست و به درستی از آن بهره ببرید می توانید نتایج بسیار خوبی به دست بیاورید. اگر از رئیس و مقامات بالادست خود خواسته ای دارید امروز بهترین فرصت ممکن برای مطرح کردن تقاضایتان خواهد بود. در زندگی عاطفیتان نیز با این انرژی مثبتی که از خودتان منتشر می کنید اگر متأهل باشید همه چیز در رابطه تان به خوبی پیش خواهد رفت و اگر هم مجرد باشید می توانید شخصی که دوست دارید را به راحتی تحت تأثیر قرار دهید. لیاقت خودتان را نشان بدهید تا راه رسیدن به آرزوهای دور و درازتان هموار شود ، از کسی بدلیل کبر و غرورش آزرده هستید و رنج میبرید تا جایی که امکان دارد مراوده و رفت و آمد با او را به کمترین حد برسانید ، راضی در سینه دارید که نباید آنرا نزد هیچکس فاش کنید . در شرایط ناراحت کننده و پر استرس آرام تر و متین تر برخورد کنید . بی اعتنایی کنید تا دیگران متوجه زشتیِ رفتارشان بشوند.

فال شیخ بهایی 11 فروردین ماه متولدین شهریور ماه

برای این که امروز بهترین تصمیم را بگیرید، بهتر است چند قدم به عقب بردارید و شرایط خودتان را از دور و بار دیگر مرور کنید. این کار به شما کمک می کند تا به افکارتان نظم بیشتری دهید. اگر چه این روزها دیگران در حال استراحت هستند اما شما ذهن درگیری دارید. این روزها زامن خوبی برای پیشرفت در کارتان است بنابراین به تلاش تان ادامه دهید. از دست فردی ناراحت هستید به طوری که می خواهید سرش فریاد بکشید. بهتر است که چند روز از او دور بمانید سپس برای حل مشکل با او رودر رو شوید.

فال شیخ بهایی 11 فروردین ماه متولدین مهر ماه

چند ماه گذشته برای شما ماه های سختی بوده اند و با محدودیت های زیادی سر و کله زده اید و با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کرده اید. به دنبال این سختی ها شما به این نتیجه رسیده اید که باید واقع بین باشید و رویاهایتان را فراموش کرده و زندگی واقعی خود را با وجود کم و کاستی هایی که دارد بپذیرید، اما امروز بار دیگر به این نتیجه خواهید رسید که این تفکر کاملا اشتباه است و دوباره به فکر رویاهای سرکوب شده ی خود خواهید افتاد. لزومی ندارد که همین حالا به دنبال خواسته های غیر منطقی و اهداف بیش از حد جاه طلبانه بروید. از اهداف کوچکتان شروع کنید. مراقب باشید تا با رفتار اشتباه موقعیتی را از دست ندهید ، جهت انجام پروژه ی مهمی که از مدتها پیش در پی آن بودید بالاخره زمان مناسب فرا رسیده ، لازم است بهترین تصمیم را بگیرید.. شخصی دور و برتان است که همیشه در حال تبسم و انرژی دادن به دیگران است ، این خنده را معنی ز سر مستی نکنید ، او که میخندد گاهی غمش بی انتهاست .خریدی دلچسب خواهید داشت که شیرینی آن تا مدتها با شما خواهد بود.

فال شیخ بهایی 11 فروردین ماه متولدین آبان ماه

اتفاقاتی که اخیرا افتاده اعتماد به نفس شما را بالا برده است. شما توانایی های زیادی دارید و دیگران هم از این موضوع آگاهند پس بهتر است که خودسانسوری نکنید و بیشتر از همیشه مهارت های خود را در معرض نمایش بگذارید. اگر خودتان را دست کم نگیرید معجزه خوشبختی برایتان اتفاق می افتد. مراقب قدم هایی که این روزها بر می دارید باشید زیرا بیش از همیشه زیر ذره بین هستید. در رابطه هایتان سعی کنید خیلی محتاط حرف هایی که به زبان می آورید باشید در غیر این صورت سوتفاهم بوجود خواهد آمد.

فال روزانه شیخ بهایی 11 فروردین ماه متولدین آذر ماه

امروز یک غافلگیری خوشایند در انتظارتان خواهد بود که به احتمال زیاد به زندگی شخصی شما مربوط می شود. دوستان و اطرافیانتان شما را به خاطر کمک هایی که به آنها کرده اید مورد تحصین قرار داده و با کارهایشان شما را غافلگیر خواهند کرد. شاید چیزی که معمولا سعی می کنید زیاد به آن فکر نکنید امروز تمام ذهنتان را تصرف کرده باشد و به یادتان بیاورد که این موضوع هنوز حل نشده است و نمی توان آن را تا همیشه نادیده گرفت. راه حل این مشکل پرت کردن حواستان نخواهد بود و شما مجبور هستید با آن روبرو شوید. شخصی که در گذشته خود را به او مدیون دانسته و عهد کرده بودید در آینده محبتش را جبران کنید امروز سر راه شما قرار گرفته و انتظار یاری دارد . دستش را بفشارید و توقعش را به فال نیک بگیرید . شرایط اجرای ایده ی خوبی که در ذهن دارید مهیا نیست با وضع موجود کنار بیایید تا به مرور زمان اوضاع تغییر کند . همین امروز تماس تلفنی یی را که دائم پشت گوش انداخته اید ، بگیرید . در همیشه روی یک پاشنه نمیچرخد.

فال روزانه شیخ بهایی 11 فروردین ماه متولدین دی ماه

در کنار روزمرگی‌های زندگی، امروز فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روز‌های شلوغ آینده آماده کنید. به لحاظ مالی روز خوبی در پیش دارید و اوضاع‌ مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند. پای صحبت بزرگان فامیل بنشینید و از تجربه‌های آنها درس بگیرید. بین شما و یکی از اعضای خانواده امروز مشاجره‌ای در می‌گیرد. اجازه ندهید این مشاجره به دلخوری عمیقی تبدیل شود. کار ناتمامی دارید و به‌رغم این‌که این کار را باید در موعد مقرر انجام دهید، حوصله انجام این کار را ندارید و انجام آن را پشت گوش می‌اندازید، این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت این کار را به پایان برسانید. روحیه‌ای خلاق دارید، اما تاکنون فرصتی برای خلاقیت پیدا نکرده‌اید و اطرافیان از استعداد‌های شما بی‌خبر هستند. امروز شرایطی فراهم می‌شود تا خلاقیت‌های خود را به رخ دیگران بکشید و سری در میان سرها درآورید.

فال شیخ بهایی 11 فروردین ماه متولدین بهمن ماه

طی چند روز گذشته شما جو متشنجی را در زندگی خود تجربه کرده اید، اما امروز متوجه خواهید شد که اوضاع خیلی بهتر شده است و رو به بهبود پیش می رود. شاید حتی بتوانید با افرادی که پیش از این همیشه در ارتباط برقرار کردن با آنها با مشکل مواجه بوده اید رابطه ای بهتر برقرار کرده و سنگ هایتان را با هم وا بکنید. به طور کلی امروز روز خوب و همراه با آرامشی خواهد بود، پس از این انرژی مثبت و احساس آرامش نهایت لذت را ببرید. با بروز اتفاق خوشایندی زندگی روی خوش خود را به شما نشان میدهد. طراوت و تازگی جایگزین یکنواختی و دلمردیگهای گذشته میشود. نذری دارید که هنوز موفق به ادای ان نشده اید . صداقت در گفتار و رفتار جزیی از شخصیتتان است که موجب رونق در کسب و کارتان میشود. دو دلی را کنار بگذارید و با فردی که باید سر میز مشورت بنشینید.. از سر این میز پشیمان بلند نمیشوید.

فال شیخ بهایی 11 فروردین ماه متولدین اسفند ماه

روز بسیار خوبی را در پیش دارید و فرصت‌های زیادی برای تفریح و شادی پیدا خواهید کرد. احتمال ایجاد مشاجره میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان بسیار است. انسان ولخرجی هستید و امروز این رفتار کار دستتان می‌دهد. اهل خانواده بر سر موضوعی با یکدیگر اختلاف‌نظر دارند و این وضعیت زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کرده‌ است، قبل از اینکه این دلخوری بالا بگیرد، امروز در میان اعضای خانواده پادرمیانی کنید و بین اهل منزل صلح و صفا برقرار نمایید. روز خوبی را برای آغاز تجارت و کسب‌و‌کاری جدید آغاز کرده‌اید. کارهای زیادی دارید، اما با مشکلی برای انجام این کارها روبرو نخواهید شد و در پایان روز کار ناتمامی روی دست شما باقی نمی‌ماند. مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این مشاجره زمینه دلخوری بین شما و این فرد را فراهم کند. به هر قیمتی که شده دلخوری را از دل این فرد بیرون آورید و رفتاری دوستانه در پیش بگیرید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: