وقتی این نشانه ها را می بینید یعنی اطراف شما جن ها حضور دارند

داستان تسخیر روح انسان و جن زدگی توسط اجنه قصه ی امروز و دیروز نیست و در طول تاریخ، تقریبا تو همه ی ادیان آسمانی و فرهنگ ها از علائم جن زدگی صحبت شده و روایات زیادی در موردشون نقل شده که جای دقت و تامل داره و تقریبا توی هر خونه یک بار بحث جن در خانه شده.

کدخبر : 14972
سایت سرگرمی روز :

از نظر علمی حلول روح یک موجود زنده ی دیگه، به بدن انسان عملا امری محال و نشدنیه ولی با توجه به شنیده ها؛ به نظر می رسه اونچه که در دنیای واقعی رخ میده، چیزی فراتر از منطق عقل و دانش بشریه. شاید بشه گفت همانطور که تو دنیای ما،" اجنه یا از ما بهترون" موجوداتی غیر قابل باور و دور از تصور هستن، در دنیای آنها هم؛ ما انسان ها موجوداتی دور از ذهن هستیم که برای دیدن ما باید به دنیای انسان ها نفوذ کنن. با توجه به این که در اخبار و روایات برخی از رفتارهای بین انسان و جن مشترک ذکر شده، دلایلی مثل حسادت، انتقام، خشم، علاقه و حتی شرارت می تونه برای اجنه انگیزه ای باشه تا در بدن یک فرد نفوذ کنن و برای رسیدن به اهدافشون، کنترل اون فرد رو به دست بگیرن.

از کجا بفهمم موکل دارم؟

ارتباط موکل با شخص تسخیر کننده بیشتر از راه گوش باز هست که گوش باز همان گوش جسمی نبوده بلکه صدایی است که در ذهن انسان ایجاد شده که اگر انسان کر هم باشه این صدا رو میشنوه. پس ارتباط بین موکل و انسان از طریق ذهن شکل میگیره. چشم سوم هم در صورتی که باز باشه میتونه موکل رو ببینه که بازم از طریق ذهنه نه چشم فیزیکی.

آدمی که جنی رو تسخیر میکنه میتونه ذهن خودش رو روی خط موج اجنه تنظیم کنه و حرفهای اونا رو بشنوه حالا اگه جن زبان انسان رو بدونه (قبلا با آدمای دیگه ارتباط گرفته) برقراری ارتباط ممکنه. بجز شیاطین که روی تمامی زبانها مسلط هستن بقیه اجنه تمام زبانها را متوجه نمیشن و این بستگی به نوع و قدرت اونا داره. این تفکر توی ذهن عوام جا گرفته که موکل هرکاری برای انسان انجام میده و آدم فقط باید بشینه و دستور بده و بدون هیچ سختی به خواسته خودش برسه.

این فکر کاملا اشتباهه که موکل نیاز به تغذیه انرژی داره که بر عهده شخص تسخیر کننده هست. پس مطمئنا آسیبی برای آدم داره و هربار که کاری انجام میده مقداری انرژی از انسان میگیره و هرچی کار سخت تر باشه انرژی دریافتی بیشتره برای همین آدم گاهی ممکنه بیمار یا حتی دچار ضعف شدید عمومی بشه.

برخی دیگر از علائم جن زدگی

دیدن خواب های پریشان

بختک

خندیدن بی دلیل

فراموشی

 حرف زدن با خود

احساس کردن نبض زدن در شکم

عصبی شدن بدون دلیل

ترس بدون دلیل

بیماری بدون دلیل پزشکی

تشنج(در بعضی از موارد)

بدن درد

احساس درد از زانو به پایین

احساس کردن شخصی در خانه ، یا احساس کردن شخصی در پشت سر او

افسرده شدن بدون دلیل پزشکی

افراد جن زده معمولا چیزی از وقایع جن زدگی، به یاد نمیارن. بعد از تسخیر، از نظر ظاهری صدای فرد جن زده کمی تغییر می کنه و حالت صورتش غیر عادی میشه. بیشترین تغییر تو چشمها دیده میشه که از حالت عادی بازتر و خیره تر به نظر میاد. حالات روحی و روانی این افراد هم عجیب و غیر قابل پیش بینی میشه، به طوری که یهو بهشون حمله ی عصبی دست میده و پرخاشگری می کنن. صحبت کردن با اشیاء و فضاهای خالی، درونگرا شدن و قطع ارتباط با دیگران، خیره ماندن های طولانی مدت به یه مکان مشخص و ... از جمله کارهای عجیب و غریبیه که معمولا ازشون سر میزنه.

بی اشتهایی، انزوا، افسردگی، تند مزاجی، کاهش وزن شدید، میل به تنهایی، اشاره به دوست یا فردی خیالی، آسیب های جسمی به بدن، تشنج، بی حوصلگی، خستگی و سردرد از اختلالات رایج رفتاری و روانی افراد جن زده بیان شده که از نظر پزشکان درمان های دارویی خاصی نداره و معمولا بهترین راه علاج، خارج کردن جن از بدن انسانه.

علائم جن زدگی در کودکان

معمولا صحبت معینی درباره علائم جن زدگی در کودکان ثبت نشده اما علائم جن زدگی بطور کلی گفته میشه که افراد جن زده بدن سردی دارن و در صورتی که بدنشون رو لمس کنین، احساس سرمای شدیدی می کنین. این موضوع که اخیرا در بعضی از تحقیقات علمی هم مورد تایید قرار گرفته، به این خاطر که اجنه حامل انرژی زیادی هستن که باعث کاهش اشعه ی مادون قرمز شده و انرژی محیط و در نتیجه دما رو به میزان قابل توجهی کاهش میدن.

تو داستانهای قدیمی خیلی درباره ارتباط بین جن و انسان و از همه مهمتر جن زدگی نوشته یا گفته شده و همیشه در حاله ای از ابهام قرار داشته. در داستان ها و روایاتی که از پدر بزرگها و مادر بزرگها شنیدیم، جن ها از نظر ظاهری شبیه انسان ها هستن با این تفاوت که پاهاشون مثل بز سم داره و رنگ موهاشون بوره. مژه های اجنه از مژه های انسان بلند تره و قدرت غیب شدن و طی طریق هم دارن. شاید به همین خاطر که بعضی از رمال ها و جادوگرها برای رسیدن به اهدافشون تلاش می کنن تا با این موجودات، ارتباط برقرار کنن و از اونها برای انجام کاراشون بهره ببرن.

اینو میدونیم که خیلی از شما داستان جن زدگی و ... از قدیمیای فامیل زیاد شنیدید. این وقایع ی جنبه حقیقی و ی جنبه تخیلی داشته اما چیزی که مشخص بوده اینه که اکثر مردم تصور غلطی از دیدن جن داشتن. جن زدگی و علائم جن زدگی خیلی وقته توی ایران نقل محافلی شده که توی اون رفتار یک نفر نغییر کرده یا به قول خودشون از این رو به اون رو شده. قطعا اولین چیزی که میرفتن سراغش جن گیر بوده و افرادی که ادعا میکردن متخصص جن گیری هستن خیلی مواقع تو زرد از آب درمیومدن.

در گذشته بر این باور بودن که جن ها معمولا تو جاهای تاریکی مثل گرمابه های قدیمی، پستوها، ویرانه ها، آب انبارها و ... زندگی می کنن و در صورتی که بهشون آسیبی وارد نکنین، کاری به کارتون ندارن. به همین خاطر باید قبل از ریختن آب جوش یا اب سرد بر روی زمین بسم الله بگین یا حتی پیشنهاد میشه قبل از پرت کردن هر چیزی بهتره این ذکر رو، به طور کامل بگین تا اجنه از اونجا دور بشه و آسیبی از جانب ما بهشون وارد نشه. وگرنه به این راحتیا نمیشه از آتش انتقام اونها دور بود و اجنه حتما به کسی که اذیشتون کرده، آسیب می رسونن.

ترس از اجنه یا موجودات ناشناخته اساسا ترسی طبیعی و منطقی به شمار میاد. خصوصا این که در فرهنگ ما، اجنه اغلب موجودات شرور و بدجنسی هستن که قصد آزار و اذیت انسان ها رو دارن و تو این زمینه غیر قابل پیش بینی و متفاوتن.

علائم حضور اجنه در خانه

اینکه علائم حضور اجنه در منزل چیه رو بخوایم بدونیم چیزی رو درست نمیکنه و فقط ذهن شما رو نسبت به هر اتفاقی خراب تر میکنه. به طور کلی تو همه ی خونه ها و مکان هایی که امکان حضور اجنه در اونها وجود داره، یه سری اتفاقات عجیب و غریبی میفته که نشانه ی حضور اونهاست.مانند:

شنیدن صداهای مختلف از آشپزخانه مثل بهم خوردن ظرف ها، شکسته شدن شیشه و باز و بسته شدن شدن شیر آب

خراب شدن مستمر و غیر عادی وسایل منزل و شکستن وسایل تزیینی و چینی

دستکاری شدن ناگهانی برق منزل و وسایل برقی مثل رادیو و تلویزیون ، خاموش و روشن شدن لامپ ها و...

منتقل شدن اشیا از جایی به جای دیگر بدون دخالت افراد منزل

دیدن سایه هایی که به یکباره از اتاق، حمام یا توالت خارج و یا داخل میشن

ایجاد سروصدا های بی دلیل سگ، گربه و سایر حیوانات خانگی و یا امتناع حیوانات از ورود به یکی از اتاق های منزل

تغییر ناگهانی دمای هوای اطراف به گرمی یا سردی بدون وجود منبعی خاص یا دلیل مشخص

دیدن حشرات موذی،گربه ها و سگ های سیاه که در منزل راه میرن و مانور میدن

البته هیچ کدوم از اینها نمی تونه دلیل قطعی برای حضور اجنه تو یه خونه یا یه مکان مشخص باشه و برای اطمینان از این موضوع احتیاج به شواهد و دلایل  مهم تری هم هست.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • منصور زالی
    0

    سلام خیلی از این اتفاق ها برای من پیش اومده باید چیکار کنم

  • ناشناس
    0

    من به شخصه به جن کوچکترین اعتقادی ندارم .کلا چیزی به نام جن یاشیطان وجود ندارد.تمام این افکار توهماتی بیش نیستند. دریک زندگی عادی ونرمال نه جن وجود دارد، نه شیطان

  • رز
    0

    مسخره

  • Ali
    0

    اگر منابع كاملترى ارائه دهید ممنون مى شوم

  • س
    0

    من‌ خودم به شخصه درگیر تمام این مسایلی رو که گفتین هستم نمیدونم باید چیکار کنم به کی بگم تا خوب بشم الان حالم خیلی بده اگه کسی میتونه لطفا کمکم کنه خیلی منو آزار میدن حتی منو هر روز میزنن