تست هوش | تست هوش و معما

تست هوش | فقط افرادی با هوش یک پلیس کار کشته میتونن پرستار قلب رو تو 5 ثانیه تشخیص بدن

پس از یک روز پر کار می‌توانید خودتان را به حل چالش امروز در آزمون تشخیص پرستار قلابی دعوت کنید. همانطور که از تصویر پیدا است، یکی از دو پرستار تقلبی است و تظاهر می‌کند که یک پرستار است. به همین دلیل شما باید سعی کنید به جواب درست دست پیدا کنید.

کدخبر : 15029
سایت سرگرمی روز :

آزمون تشخیص پرستار قلابی نیز از جمله تست های هوش است که به شما کمک می‌کند تا قدرت ذهنی، توانایی‌ها و مهارت هایتان را بسنجید. حالا بهتر است تا به حل این بازی جذاب بپردازیم.

آزمون تشخیص پرستار قلابی

قبل از هر پاسخی به این سوال بیایید کمی به جزئیات تصویر نگاه کنیم، دو زن با فرم لباس پرستاری رو به روی دو در ایستاده اند. یکی از آن‌ها موهای طلایی داشته و کفش های پاشنه بلند قرمز به پا دارد و هر دو دستش را داخل جیب‌هایش قرار داده است.

طرف سمت راست تصویر، یک زن آمپول به دست ایستاده که موهای قهوه‌ای دارد و ظاهرا یک لباس فرم پرستاری به تن دارد. کفش های او کمی کثیف به نظر می‌رسد. حالا با توجه به جزئیات بیایید به این سوال که چه کسی پرستار قلابی است؟ پاسخ دهید.

سرنخ تصویر

نکته مهم در یافتن پرستار تقلبی نگاه به ظاهر هر دو زن است، اگر خوب دقت کنید حتما او را تشخیص خواهید داد.

جواب سوال آزمون تشخیص پرستار قلابی

.

.

.

.

.

.

.

.

 

خوب آیا توانستید تنها در 6 ثانیه به جواب معمای امروز دست پیدا کنید؟ اگر موفق به یافتن پرستار تقلبی شده اید، به شما تبریک می‌گوییم، زیرا شما از مهارت جزئی نگری، تیزبینی و تیز هوشی فوق العاده‌ای برخوردار هستید.

اگر دقت کنید، زن مو قهوه‌ای، سمت راست تصویر یک آمپول به دست دارد اما همانطور که می‌بینید هوای داخل آمپول را نگرفته است. از طرفی کفش های او که به رنگ زرد است، خیلی کثیف و آلوده است. ظاهرا او سعی دارد از کسی فرار کند و خودش را در لباس فرم پرستاری مخفی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: