تست هوش | تست بینایی

تست هوش | آیا می توانید چهره پنهان در کوه را در کمتر از 15 ثانیه ببینید؟ فقط نابغه های واقعی می توانند این را حل کنند!

با بررسی دقیق تر، چهره پنهان را مشاهده خواهید کرد. و حدس بزنید که نبوغ این توهم نوری در تعامل بین ذهن مشاهده گر شما چیست.

کدخبر : 15112
سایت سرگرمی روز :

آیا می‌دانستید که مغز ما برای تشخیص الگوها و شکل‌های آشنا سیم‌کشی شده است و وقتی با ترتیبات خاصی ارائه می‌شود، نمی‌تواند جزییات گمشده را پر کند. در این مورد، ذهن ما مشتاقانه چهره‌ای را می‌سازد که در آن هیچ‌یک واقعاً وجود ندارد.

همانطور که در آنجا ایستاده اید و به صورت در کوه فکر می کنید، قدرت ادراک به شما یادآوری می شود.

این توهم نوری را بگیرید و هوش خود را آزمایش کنید. این تصویر هوشمندانه شامل چهره پنهان مردی است که در منظره کوهستانی پنهان شده است. آیا می توانید آن را تنها در 15 ثانیه تشخیص دهید؟

.

.

.

.

.

 

چهره مرد دیگری به طرز حیله‌ای در تصویر پنهان شده است. این آزمایش توهم نوری تعداد بیشماری از بزرگسالان را گیج کرده است و آنها را در تلاش برای کشف چهره های پنهان خود گیج کرده است.

نکاتی برای این توهم نوری چهره پنهان

اگر در ابتدا غیرقابل حل به نظر می رسد، ناامید نشوید. گاهی اوقات، وارونه کردن همه چیز می تواند یک چشم انداز تازه ارائه دهد. برای اشاره به شما، چهره پنهان در جایی نزدیک پای چپ کوهنورد کمین کرده است.

تست هوش

افسانه ها حاکی از آن است که کسانی که موفق می شوند چهره پنهان را در عرض 15 ثانیه تشخیص دهند، هوش فوق العاده ای دارند.

تحقیقات نشان می‌دهد که درگیر شدن در پازل‌های چالش‌برانگیز می‌تواند توانایی‌های شناختی را افزایش دهد، بنابراین این می‌تواند فرصتی باشد تا توانایی ذهنی خود را در آزمون نهایی قرار دهید.

منبع: تحریریه سرگرمی روز
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ثریا
    0

    من تو3ثانیه پیداش کردم... خوب حالا