تست شخصیت شناسی | تست شخصیت

تست شخصیت شناسی | خطوط کف دستان شما عشق زندگی شما را آشکار می کند

به لطف این تست شخصیتی مبتنی بر کف بینی ، عشق زندگی خود را دریابید که چگونه به نظر می رسد . آیا تا به حال به این فکر کرده اید که خطوط روی دستان شما چه معنایی دارند؟

کدخبر : 15154
سایت سرگرمی روز :

کف شناسی که به آن کف بینی نیز می گویند، یک عمل باستانی است که برای آشکار کردن ویژگی های افراد و پیش بینی آینده آنها استفاده می شود.

در این زمینه، اخیراً یک تست شخصیت شناسی عجیب و غریب بر اساس خطوط دست ظاهر شده است که نوید ارائه سرنخ هایی در مورد اینکه عشق در زندگی شما چگونه خواهد بود را ارائه می دهد. اگرچه علم پشت این عمل هنوز مورد بحث است، بسیاری این ایده را که خطوط روی دستان شما می تواند پاسخ هایی در مورد زندگی عشقی شما ارائه دهد، جذاب و سرگرم کننده می دانند. آیا دوست دارید در این آزمون شرکت کنید؟ کافی است به تصویر اصلی نت نگاه کنید و با توجه به سه گزینه ای که در زیر می بینید، به آن پاسخ دهید که خطوط دستان شما چگونه است. دیگر منتظر نمانید و مشخصات عشق واقعی خود را کشف کنید.

به لطف این تست شخصیتی مبتنی بر کف بینی، عشق زندگی خود را دریابید که چگونه به نظر می رسد. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که خطوط روی دستان شما چه معنایی دارند؟

آیا خط روی دست چپ شما بالاتر است؟…

اگر خط روی دست چپ شما بالاتر از خط دست راست است، این نشان می دهد که شما شجاع و قوی هستید و بدون تردید با چالش ها روبرو می شوید. شرکای شما تمایل دارند پرشور، قوی و دارای شخصیت قوی باشند. شما بسیار نگران تناسب اندام خود هستید، اما به یاد داشته باشید که این ممکن است شما را به سمت تصمیم گیری اشتباه سوق دهد، زیرا به خوبی می دانید که تناسب اندام شما نباید مهمترین چیز در یک رابطه باشد. این احتمال وجود دارد که شما با دانش آموز جوان تر از خود یا یک خارجی مواجه شوید، بسیار زیاد است.

آیا خطوط دستان شما در یک ارتفاع هستند؟…

اگر اولین خطوط زمانی که دستان خود را به هم می‌پیوندید در یک مکان قرار گرفته و کاملاً سازگار است، به این معنی است که روابط شما پایدار و پایدار است. شما فردی آرام و آرام هستید و دوست دارید شریک زندگیتان شما را پرورش دهد و شما او را دوست داشته باشید. به دنبال مشکلات با شریک زندگی خود نباشید. شما همیشه به دنبال راه حل هستید. شما بیشتر منطقی هستید تا احساسی. علاوه بر این، شما ملایم و حساس هستید و عقل سلیم دارید. شما احتمالاً شریکی را انتخاب می کنید که مورد قبول یا مورد توجه دیگران باشد، زیرا تأیید دیگران برای شما مهم است. شما در برابر تغییرات ناگهانی در زندگی روزمره خود مقاومت می کنید.

آیا خط روی دست راست شما بالاتر است؟

اگر خط روی دست راست شما بالاتر از خط روی دست چپ است، این نشان می دهد که شما از اشتباهات خود به خوبی درس می گیرید و به نظرات دیگران در مورد خود اهمیت زیادی نمی دهید. شما جذب شرکای مسن تر هستید و تمایل دارید بدون توجه به هنجارهای اجتماعی خواسته های خود را برآورده کنید. شما روحیه ای آزاد دارید و برای اصالت در مردم ارزش قائل هستید. شما نگران هنجارهای اجتماعی یا برآورده کردن انتظارات دیگران نیستید. این احتمال وجود دارد که در نهایت با یک شریک بسیار بزرگتر از شما روبرو شوید، زیرا به دنبال بلوغ برای داشتن یک رابطه جدی هستید. شما اشتباهات خود را می پذیرید، آنها را می پذیرید و مطمئن می شوید که آنها را تکرار نمی کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: