تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی و روانشناسی

تست شخصیت شناسی | چقدر روحت پاکه؟ یک درخت انتخاب کن

درختان با زمین ارتباط دارند و به همین دلیل می توانند وضعیت آن را منعکس کنند. به محض مسموم شدن خاک، گیاهان بلافاصله این را به شکل بیماری نشان می دهند. امروز از شما دعوت می کنم که پاکی و سلامت روح خود را بررسی کنید! برای این کار درختی را که دوست دارید انتخاب کنید و تعبیر زیر را بخوانید...

کدخبر : 15312
سایت سرگرمی روز :

اولین درخت

روحت هر روز شکوفا می شود! شما تخیل روشن و غیر متعارفی دارید. هر روز ایده های زیادی در ذهن شما متولد می شود که نگهداری از آنها در درون شما دشوار است که نیاز به اجرای آنها دارد. و گاهی اوقات تعداد زیادی از افکاری که در سر شما می چرخند فقط به هم می پیوندند و باعث آشفتگی در سر شما می شوند. روح شما دقیقاً در این لحظات رنج می برد. وقتی اجازه می دهید که افکار در سرتان هرج و مرج ایجاد کنند، برای گردش انرژی در درون شما مشکلاتی ایجاد می کنید. با نظم دادن به افکار خود، تخیل پایان ناپذیر خود را مهار کنید و خوشبختی وجود خواهد داشت!

درخت دوم

تصویری که در آن رنگ سبز غالب است معمولا توسط افرادی انتخاب می شود که دارای انرژی شفابخش هستند. از بدو تولد دقیقاً به شما این قدرت داده شد که به دیگران کمک کنید. شما مهارت های لازم برای این کار را دارید، اما باید از آنها استفاده کنید تا بتوانید به درستی فعالیت های خود را ساختار دهید. زمانی که سعی می کنید به کسی کمک کنید که آن را درخواست نمی کند یا به ضرر شما انجام نمی دهد، روح شما شروع به رنج می کند. حفظ تعادل بین بخشش و راحتی خود بسیار مهم است، زیرا برای یک تمرین درمانی موفق ضروری است!

درخت سوم

شما دارای هوش بسیار پیشرفته ای هستید و مستعد تفکر هستید. شما عادت کرده اید که برای مدت طولانی به مشکلات خود فکر کنید و در مورد معنای زندگی سوال بپرسید. شما اغلب اوقات را در انزوا می گذرانید و به کار خود فکر می کنید. نیازی نیست که دائماً توسط افراد محاصره شوید، زیرا به شدت به خودتان علاقه مند هستید! زمانی که شکاف بین شما و جامعه واقعاً زیاد شود، روح شما شروع به عذاب می کند. ما باید به یاد داشته باشیم که افراد اطراف ما به ناچار بخشی از ما هستند و بر زندگی ما تأثیر می گذارند، بنابراین آنها نیز باید در تصویر شما از جهان گنجانده شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    ۱

  • ناشناس
    0

    ۱

  • رضا
    0

    واقعا درست

  • امیرعلی
    0

    سلام خیلی درست گفت ایول2🌹
    شفابخش🌹
    مرسی ازطبیعت💚

  • ناشناس
    0

    بعضی از گفته‌های شما درست بوده و بیشتر چیزی که درباره خودم گفتید درست است هر کاری از دستم بر بیاید برای کسانی انجام می دهم و فکر های در سر من هست ه روز عوض میشه وقتی که به زبان بیاورم بیشتر شون انجام می‌گیرد حرفهای که می‌زنم روی مردم تعثر می‌گذارد و کاری که گفتم را آنها انجام داد ن این حال من را خوب می‌کند

  • ناشناس
    0

    فروردین

  • ناشناس
    0

    در باره من درست بودتصویر ۳