فال فرشتگان | فال فرشتگان فردا

فال فرشتگان 21 فروردین ماه | فرشتگان برای شما چه پیام مثبتی دارند؟

فال فرشتگان دقیق و روزانه خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید.

کدخبر : 15376
سایت سرگرمی روز :

فال فرشتگان یکی از روش‌های پیشگویی برای دریافت پاسخ به سوالات مختلف است. در این روش، با استفاده از نام و تاریخ تولد شما، یک فرشته انتخاب می‌شود که قرار است به شما کمک کند و نصیحت‌هایی به شما بدهد. فرشته‌ها بر اساس خصوصیات هر فرد، برای هر شخص متفاوت هستند. همچنین، برخی مردم به این باورند که فال فرشتگان یک روش پیشگویی دقیق است و می‌تواند باعث روشن شدن راه‌های زندگی شما شود.

 

فال فرشته روزانه متولد فروردین

نام لاتین فرشته: Abalidoth

من به شما می‌گویم که تمایلات جنسی شما هدیه‌ای الهی است. این تمایلات، دریچه‌ای به سوی عشق و صمیمیت عمیق با خودتان و دیگران است. از این تمایلات نترسید و آنها را سرکوب نکنید. در عوض، آنها را با آغوش باز بپذیرید و از آنها برای خلق زندگی‌ای پر از عشق و شور و اشتیاق استفاده کنید.

فال فرشته روزانه متولد اردیبهشت

نام لاتین فرشته: Abariel

ای انسان، من Abariel، فرشته قدرت و خرد هستم. من از قلمروهای آسمانی آمده‌ام تا به شما در کمک گرفتن از قدرت و خرد الهی برای تحقق اهداف و آرزوهایتان کمک کنم. شما لایق زندگی موفق و پر از شادکامی هستی. پس تلاشت را متوقف نکن و برای رسیدن به زندگی ایده آل خود نا امید نشو.

فال فرشته روزانه متولد خرداد

نام لاتین فرشته: Abdiel

ای انسان پاکدل! من Abdiel، فرشته ای از کتاب رازیل و بنده ی خداوند متعال هستم. در این دنیای پر از چالش و تلاطم، من حامل پیام امید و رستگاری برای شما هستم. به یاد داشته باشید که خداوند شما را دوست دارد و هرگز شما را تنها نخواهد گذاشت. او رحمت و شفقت بی حد و حصری دارد و در هر لحظه آماده یاری رساندن به شماست.

فال فرشته روزانه متولد تیر

نام لاتین فرشته: Abathur Muzania

ای انسان جستجوگر! من Abathur Muzania، فرشته ستاره شمالی در کیهان شناسی مندایی هستم. در تاریکی شب، من راهنمای گمشدگان و نور امید در دل تاریکی هستم. به یاد داشته باشید که شما روحی جاودان و قدرتمند دارید. سفر شما در این دنیای مادی، سفری موقتی است و در نهایت به سوی نور و رستگاری رهسپار خواهید شد. من در این مسیر پرفراز و نشیب، همراه و یاور شما خواهم بود.

فال فرشته روزانه متولد مرداد

نام لاتین فرشته: Affafniel

ای انسان پرهیزکار! من Affafniel، فرشته ی غضب با شانزده چهره هستم. در دنیای پر از ظلم و ستم، من حامل پیام امید و عدالت هستم. به یاد داشته باشید که خداوند عادل است و هیچ ظلمی بی پاسخ نخواهد ماند. در اعماق وجود شما، میل به عدالت و انصاف وجود دارد که شما را به سوی مبارزه با ظلم و ستم رهنمون خواهد کرد.

فال فرشته روزانه متولد شهریور

نام لاتین فرشته: Ahaniel

ای انسان مهربان! من Ahaniel، فرشته ی محافظ کودکان هستم. در دنیای پر از خطر و آسیب، من حامل پیام امید و امنیت هستم. به یاد داشته باشید که کودکان، فرشتگان زمینی هستند. آنها هدیه ای از خداوند هستند و ما وظیفه داریم از آنها مراقبت کنیم. مراقب کودک درون خود باش و نگذار که چالش‌ها و سختی‌های زندگی او را سرخورده کند. زندگی مثل یک بازیست و تو با یک کودک درون سرزنده می‌توانی بهتر بازی کنی.

فال فرشته روزانه متولد مهر

نام لاتین فرشته: Yvonne

تو رابطه خاصی با حیوانات داری. حیوانات تو در زمین و آسمان توسط فرشتگان محافظت می شوند.

فال فرشته روزانه متولد آبان

نام لاتین فرشته: Bridgette

مراقب باش کاری نکنی. قبل از آنکه ادامه دهی جوانب و شرایط را با دقت بسنج و بررسی کن.

فال فرشته روزانه متولد آذر

نام لاتین فرشته: Azur

خواسته و آرزوی تو به زودی برآورده می شود. صبر و حوصله داشته باش. سعی نکن به زور کاری را انجام دهی.

فال فرشته روزانه متولد دی

نام لاتین فرشته: Otzeana

تو در موقعیتی هستی که با حقیقت در تماسی. به ندای قلبت اعتماد کن و آن را با شیوه دوستانه ای اظهار کن.

فال فرشته روزانه متولد بهمن

نام لاتین فرشته: Zanna

تو از تمام رنج و مشکلات سختی که تو را تهدید می کرد، محافظت شده ای. نفس راحتی بکش و بدان که تو در امنیت هستی.

فال فرشته روزانه متولد اسفند

نام لاتین فرشته: Bethany

اگر تو خوب مراقب خودت باشی برای همه چیز اکتفا می کند . امروز برای تو اتفاقی که اعصابت را راحت می کند مقدر شده است مانند یک پیام یا یک آبتنی در دریا.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: