فال روز | فال روز فردا

فال روزانه 22 فروردین ماه | فال روزانه چه برنامه ای برای شما چیده است؟

فال و طالع بینی فردای خود را در سایت سرگرمی روز دنبال کنید.

کدخبر : 15439
سایت سرگرمی روز :

فال روزانه فردا (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این مقاله مشاهده کنید:

 

فال امروز متولدین فروردین

فروردین ماهی عزیز... امروز که فرصت کافی دارید، وقت آن است تا اشتباهات زندگی خود را جبران کنید. می‌توانید با تغییر زاویه دید خود، مسائل را بهتر درک کنید. مراقب روابط خود با دیگران باشید. شاید زندگی عاطفی شما آن طور که می‌خواهید پیش نمی‌رود اما نگران نباشید، امروز تمام درهای قلب تان را باز بگذارید. افراد زیادی را ملاقات خواهید کرد، به دنبال آنهایی باشید که مشترکات زیادی با شما دارند.

فال امروز متولدین اردیبهشت

اردیبهشت ماهی عزیز... امروز کمی آشفته و عصبی هستید. دوس دارید افرادی را ببینید و کارهایی را انجام دهید اما اوضاع برای خروج شما از خانه مساعد نیست. در خانه مسئولیت های زیادی دارید و این اوضاع تا مدتی ادامه دارد. کسی نمی‌تواند شما را در خانه زندانی کند، اما خودتان نیز نمی‌توانید نسبت به مسئولیت هایتان بی‌تفاوت باشید. در این شرایط بهتر است هرازگاهی از خانه بیرون بروید و کارهایی ک دوست دارید را انجام دهید و به دیدار افرادی که می‌خواهید بروید. قطعا بعضی وقت های خالی برای انجام این کارها خواهید داشت.

فال امروز متولدین خرداد

خردادماهی عزیز... دنیای این روزها دنیای هجوم اطلاعات است و اطلاعاتی که امروز در رابطه با موفقیت در کسب و کار به دست می‌آورید به پیشرفت شما کمک می‌کند البته به شرطی که از این اطلاعات به طور عملی استفاده کنید. به روابط عاطفی خود بپردازید و برای چند روز آینده زمانی را به بودن در کنار عشق‌تان و خانواده‌اتان اختصاص دهید. به این ترتیب تاثیر فشارهای کاری اخیر بر روحیه‌اتان نیز از بین خواهد رفت.

فال امروز متولدین تیر

تیرماهی عزیز... همیشه موانع بر سر انجام کارهای جدید وجود دارند. پس اگر به تازگی فکری برای انجام کاری جدید به سرتان خطور کرده امروز بهترین موقع برای انجام آن است. فرصت‌ها را از دست ندهید و کار امروز را به فردا نیندازید. در مسیر کاری خود با افراد با تجربه مشورت کرده و از راهنمایی های آنان بهره ببرید. امروز بهترین موقع برای شروع و  تحکیم روابط عاشقانه و عاطفی برای شماست. پس در این مورد ترس را کنار گذاشته و با شجاعت حرف دلتان را بگویید.

فال امروز متولدین مرداد

مردادماهی عزیز... امروز شما رابطه خوبی با نزدیکان خود دارید و بسیار راحت تر از همیشه در بیان احساسات خود مشکلی ندارید؛ اگر چه ترجیح می‌دهید که این کار را بطور غیر مستقیم انجام دهید، ولی پیشنهاد ما این است که در بیان احساسات خود جانب احتیاط را راعایت نکنید و ذهن زیبای خود را به دیگران نشان دهید. امروز فرصت‌های کاری جدیدی به شما معرفی خواهد شد که می‌تواند آینده شما را تحت تاثیر قرار دهد، بنابراین به خوبی آن‌ها را بررسی کنید و تا جایی که می‌توانید در فعالیت‌های گروهی و اجتماعی شرکت کنید. این کار به رشد و توسعه فردی شما کمک خواهد کرد.

فال امروز متولدین شهریور

شهریورماهی عزیز... امروز حس خوب در زندگی شما جاری است و از گذراندن وقت با دوستان و نزدیکان خود لذت خواهید برد. مسائل اقتصادی شما نیز بخوبی در حال پیشروی است و به زودی موفقیت‌های خوبی کسب خواهید کرد. مثبت نگری و هیجان موجود در شما باعث می‌شود تا با تلاش و خوش بینی نسبت به شانس‌تان به تمام خواسته‌هایتان دست پیدا کنید. از خوش‌شانسی‌های بوجود آمده در زندگی‌تان نهایت استفاده را ببرید و آن را برای خود به انگیزه‌ای بیشتر برای تلاش کردن تبدیل کنید. انرژی زیادی برای کار کردن در شما وجود دارد ولی بهتر است بعدازظهر خود را برای گذراندن وقت با کسی که دوستش دارید اختصاص دهید.

فال امروز متولدین مهر

مهرماهی عزیز... شما انسان صبوری هستید و همین صبر شما را به موفقیت خواهد رساند. لازم است قدری دیگر منتظر بمانید تا نشانه‌ها ظاهر شوند. به زودی آن کسی که منتظرش بوده‌اید را ملاقات خواهید کرد و از اینکه این همه با او نقاط مشترک دارید شگفت زده خواهید شد. در محیط کار نیز تغییراتی رخ خواهد داد که مثل هر تغییر دیگری در ابتدا ممکن است نا مطلوب به نظر برسد اما در نهایت همه چیز به نفع شما تمام خواهد شد.

فال امروز متولدین آبان

آبان ماهی عزیز... امروز شما با یک بحران جدید روبرو خواهید شد؛ یک نفر که رابطه‌ی صمیمی با او ندارید ولی برای او ارزش و احترام خاصی قائل هستید، از شما می‌خواهد که کاری را برای او انجام دهید که شما در حالت عادی نیز به انجام آن حاضر نیستید. قبل از قبول یا رد کردن این تقاضا، همه جوانب آن را بررسی کنید و به این موضوع فکر کنید که انجام یا عدم انجام آن چه تاثیری بر روی آینده روابط شما خواهد داشت. این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که لازم نیست همه را از خود راضی نگه دارید و بر روی عقاید و دیدگاه‌های خود پا بگذارید.

فال امروز متولدین آذر

آذرماهی عزیز... ذهنت اینقدر درگیر و شلوغ پلوغه که نمیدونی چی به چیه. از هر طرف یه نصیحتی شنیدی و اینقد نصیحتای مختلف تو سرته که اصلا تشخیص نمیدی چی درسته چی غلط! تو این شرایط بهترین کار برات تنها موندنه. اینکه از همه چیز زود خسته میشی شاید به این دلیل باشه که کارایی که مورد علاقه ات نیست رو انجام میدی. از تغییر نترس دنبال کاری باش که با علاقه هات سازگاری داره. تغییر سخته ولی هدیه های ناشناخته‌ی خوبی با خودش داره.

فال امروز متولدین دی

دی ماهی عزیز... برخلاف روزهای گذشته، امروز دیگر انرژی ندارید و احساس خستگی و ناراحتی می‌کنید. بدانید که این حالت طبیعی است و ممکن است برای هرفردی پیش بیاید. در ابتدای روز کارهایی را انجام دهید که انرژی‌تان را افزایش دهد و سپس فقط کارهای ضروری تان را انجام دهید. امروز را کمی بیشتر استراحت کنید تا فردا باز هم به حالت عادی برگردید.

فال امروز متولدین بهمن

بهمن ماهی عزیز... امروز بیش از روزهای دیگر به صبر و تحمل نیاز دارید. اینکه بتوانید از استعدادها و توانایی‌های خود بهترین بهره را ببرید به شما کمک خواهد کرد که در آینده‌ای نزدیک به اهدافی که در سر دارید برسید. دست از پیشداروی و قضاوت در مورد افراد بردارید و اگر کسی که بی دلیل از او خوشتان نمی‌آمده سعی دارد خود را به شما نزدیک کند، پیشاپیش در مقابلش دیوار نکشید و اجازه دهید در طول زمان خودش را ثابت کند.

فال امروز متولدین اسفند

اسفند ماهی عزیز... سعی کنید خودتان را از انرژی‌های منفی دور نگه دارید. به خودتان ایمان داشته باشید و بدانید اگر بخواهید همه را در زندگی راضی و خوشحال نگه دارید نخواهید توانست به موفقیت و رضایت در زندگی برسید. برای خودتان اهمیت و احترام قائل شوید و نه در حق دیگران و نه در حق خودتان ظلم نکنید.  پرداختن به رفتارهای سطحی مثل برانگیختن حسادت یا امتحان کردن طرف مقابل در روابط عاطفی را کنار بگذارید و عشق خود را آلوده به رفتارهای بچگانه نکنید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: