ساز مورد علاقت و مشخص کن تا بگم آدم خوش بینی هستی یا بد بین

شخصیت ما در بسیاری از چیزهای کوچک آشکار می شود. حتی انتخاب آلت موسیقی مورد علاقه می تواند نشان دهنده ویژگی های شخصیتی باشد. یک تست روانشناسی ساده و سریع به شما می گوید که چه جور آدمی هستید. برای این کار سریع و بدون معطلی یک آلات موسیقی را از بین چهار مورد پیشنهادی در تصویر انتخاب کنید و در مورد خودتان بخوانید.

کدخبر : 15553
سایت سرگرمی روز :

پیانو

عکس اول ساز کیبورد - پیانوی بزرگ را نشان می دهد. اگر این ابزار را انتخاب کنید، احتمالاً خوش بین هستید. شما فردی خلاق، آرام و اجتماعی هستید، در بسیاری از زمینه ها توسعه یافته و سرشار از استعداد. شما مصاحبه کننده بسیار جالبی هستید.

شما می دانید که چگونه زیبایی را در چیزهای روزمره ببینید و واقعاً از زندگی قدردانی کنید. شما حس شوخ طبعی دارید. با این حال، خوش بینی اغلب شما را به سمت انتظارات غیرواقعی سوق می دهد که بیشتر از دیگران باعث ناراحتی شما می شود. شما فردی بسیار با اعتماد به نفس هستید و زمان زیادی طول می کشد تا از اشتباهات درس بگیرید.

گیتار

تصویر دوم معروف ترین ساز زهی - گیتار را نشان می دهد. عاشقان گیتار ذاتا بدبین هستند. این بدان معنا نیست که شما دائماً ناراضی یا منفی نگر هستید، بلکه به این معناست که شما تمایل دارید واقعیت را با دقت بیشتری و بدون زینت ببینید.

شما فردی بسیار همدل و با بصیرت هستید. غم و اندوه دیگری را طوری احساس می کنید که انگار غم خودتان است. شما یک دوست بسیار وفادار هستید. گاهی اوقات ممکن است دیدگاه واقع بینانه شما منفی به نظر برسد، اما از شما قدردانی می شود زیرا همیشه حقیقت را می گویید.

ویولن

تصویر 3 ویولن را نشان می دهد که یک ساز منحنی ظریف و ظریف است. تست شخصیت شما را به عنوان یک فرد واقع بین معرفی می کند. شما یک حس قوی از نظم، کمال، و بیان بالا دارید.

شما دیدی واقع بینانه به جهان دارید، بدون تعصب یا منفی. شما بسیار مایل به رویارویی با مشکلات هستید و شخصیتی پیگیر و با تجربه دارید. شما در زندگی جاه طلبی های بزرگ و اهداف بلندی دارید. شما به همان اندازه نسبت به خود و دیگران سختگیر هستید.

ترومپت

عکس چهارم ترومپت را نشان می دهد که یک ساز بادی رزونانس معروف است. تست شخصیت مشخص می کند که عاشقان شیپور افرادی احساساتی و تندخو هستند که از نوسانات خلقی مکرر رنج می برند. شما حس عدالت خواهی قوی دارید، همیشه به قول خود عمل کنید و خیانت را نبخشید.

شما آدم بسیار سرسختی هستید . در درگیری ها، حتی اگر متوجه شوید که اشتباه می کنید، تا انتها از دیدگاه خود دفاع خواهید کرد. من عاشق ارتباطات هستم و نمی توانم تنهایی را تحمل کنم. اگرچه نمی توان شخصیت شما را ساده توصیف کرد، اما عزیزان شما صمیمانه از شما به خاطر صداقت شما قدردانی می کنند و به شما احترام می گذارند. شما نه خوش بین هستید و نه بدبین – شما از آن دسته افرادی هستید که به بهترین ها امیدوار هستید، اما برای بدترین ها آماده می شوید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: