فال حافظ | فال حافظ روز

فال حافظ 26 فروردین ماه | نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید

فال حافظ دقیق با تفسیر کامل و درست برای پیشگویی فردای خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید؛ فال حافظ همواره برای ایرانیان در طول تاریخ، رازگشای آینده و اتفاقات آن بوده است.

کدخبر : 15642
سایت سرگرمی روز :

فال حافظ یکی از روش‌های پیش‌بینی و فالگیری است که بر اساس غزلیات معروف حافظ، شاعر بزرگ ایرانی قرن چهاردهم میلادی، انجام می‌شود. حافظ در دیوان غزلیات خود بیش از ۵۰۰ غزل نوشته است و در هر غزل از ابیات و شعرهای پارسی استفاده کرده است. فال حافظ به عنوان یک روش شناخت شخصیتی و پیش‌بینی زندگی، می‌تواند احساسات و امید‌ها را به تصویر بکشد و به شخص کمک کند تا بهترین تصمیم‌ها را در مسیر زندگی خود بگیرد. اما لازم به ذکر است که فال حافظ بیشتر به عنوان یک سنت و بازی خوانده می‌شود و معتقدی هست میزان صحت پیام‌های آن بستگی به باور و تفسیر شخصی است.

 

فال حافظ متولدین فروردین

صبا به تهنیت پیر می فروش آمد

که موسم طرب و عیش و ناز و نوش آمد

تعبییر: اگر متاهل هستین فرزند دار شدن و اگر مجرد هستین ارتباطی که منجر به ازدواج میشه براتون دیده میشه درباره موضوعی شک و دودلی دارید. یکم صبر کنید. یک تماس تلفنی مهم دارین.

فال حافظ متولدین اردیبهشت

سرو چمان من چرا میل چمن نمی کند

همدم گل نمی شود یاد سمن نمی کند

تعبییر: طرح و نقشه کاری دارید براتون موفقیت داره. اگر متاهل هستین فرزند دار شدن و اگر مجرد هستین ارتباطی که منجر به ازدواج میشه براتون دیده میشه یک سفر در پیش دارید که میتونه غیرمنتظره باشه.

فال حافظ متولدین خرداد

خیال نقش تو در کارگاه دیده کشیدم

به صورت تو نگاری ندیدم و نشنیدم

تعبییر: تماس تلفنی خواهید داشت که توی شمارش 8 داره. این تماس باعث خوشحالیتون میشه. اگر ملکی خارج از شهر دارید یا میخواید بخرید براتون پیشرفت و سود داره. شاید در حال حاضر درها به روتون بسته باشن و احساس کلافگی بکنید، ولی همه اینها گذرا هستن فقط باید صبر کنید.

فال حافظ متولدین تیر

ببرد از من قرار و طاقت و هوش

بت سنگین دل سیمین بناگوش

تعبییر: طرف شخصی که با اون قهر هستین یک تماس تلفنی خواهید داشت و موجب دیدار و شادی شما میشه. یک پولی به دستتون میرسه هرچند که این پول با زحمت زیاد به دست میاد. اگر مشکل مالی دارید، مشکلتون به دست یک خانوم حل میشه.

فال حافظ متولدین مرداد

اگر به باده مشکین دلم کشد شاید

که بوی خیر ز زهد ریا نمی‌آید

تعبییر: کار شما پیشرفت خواهین داشت و صد در صد ترفیع می گیرین. به زودی یا هدیه ای می گیرین یا یک هدیه به شخصی که براتون عزیزه می دین. اگر در اسم و فامیلتان (سین) (شین) و (دال) دارین براتون تغییر و تحولات مثبت کاری دیده می شهد.

فال حافظ متولدین شهریور

صوفی بیا که آینه صافیست جام را

تا بنگری صفای می لعل فام را

تعبییر: فردی به شما ابراز علاقه می کنه که این ابراز علاقه از روی عشقه. بابت موضوعی نگرانی و استرس دارین. به خدا توکل کنین تا موضوع حل بشه. اگر با کسی قهر هستین و یا جدایی دارین براتون آشتی و برطرف شدن سوءتفاهم افتاده.

فال حافظ متولدین مهر

خوشا شیراز و وضع بی‌مثالش

خداوندا نگه دار از زوالش

تعبییر: آشتی و تجدید رابطه دارین. در فال شما استعفا و یا جابجایی کاری یا تعویض شغل دیده میشه. خبرهای مالی در راه دارین و پولی به دستتون میرسه

فال حافظ متولدین آبان

چندان که گفتم غم با طبیبان

درمان نکردند مسکین غریبان

تعبییر: از یک به هم ریختگی خارج می شین. اگر نیت مالی دارین پولی که منتظرش هستین به دستتون می رسه. از یک به هم ریختگی خارج می شین. اگر نیت مالی دارین پولی که منتظرش هستین به دستتون می رسه. در کارتون پیشرفت خواهین داشت و صد در صد ترفیع می گیرین.

فال حافظ متولدین آذر

دمی با غم به سر بردن جهان یک سر نمی‌ارزد

به می بفروش دلق ما کز این بهتر نمی‌ارزد

تعبییر: خوشی های عاطفی و احساسی در پیش دارید. یک ازدواج قریب الوقوع و خوشبختی در فالتون دیده میشه. بابت موضوعی نگرانی و استرس دارین. به خدا توکل کنین تا موضوع حل بشه.

فال حافظ متولدین دی

یاد باد آن که سر کوی توام منزل بود

دیده را روشنی از خاک درت حاصل بود

تعبییر: یک معامله یا خرید دارید که باعث خوشحالی زیادتون میشه. برای رسیدن به خواسته تون باید صبر کنین. فکر و اندیشه زیادی دارین. صبر کنین چون مشکلتون حل میشه.

فال حافظ متولدین بهمن

می خواه و گل افشان کن از دهر چه می‌جویی

این گفت سحرگه گل بلبل تو چه می‌گویی

تعبییر: فردی به شما ابراز علاقه می کنه که این ابراز علاقه از روی عشقه. اگر متاهل هستین فرزند دار شدن و اگر مجرد هستین ارتباطی که منجر به ازدواج میشه براتون دیده میشه از طرف شخصی که با اون قهر هستین یک تماس تلفنی خواهید داشت و موجب دیدار و شادی شما میشه.

فال حافظ متولدین اسفند

غم زمانه که هیچش کران نمی‌بینم

دواش جز می چون ارغوان نمی‌بینم

تعبییر: فردی نظر شمارو جلب می کنه و نسبت بهش احساس علاقه زیادی می کنین. ممکنه این فرد الان وارد زندگیتون شده باشه. عشق صد در صد براتون افتاده. برای رسیدن به خواسته تون باید صبر کنین.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • محمدرضا
    0

    مثل همیشه عالی ودقیق و پرانرژی ومثبت اندیش موفق باشید وسربلند خانم دکترعزیز ممنونم بابت مطالب مختلف وآموزنده سپاسگزارم