طالع بینی | بگو متولد چه ماهی هستی تا بگم قراره امسال چه ماشینی قسمتت بشه

ساده و ارگونومیک یا لوکس؟ ماشینی که ترجیح می دهید ممکن است به علامت زودیاک شما بستگی داشته باشد

کدخبر : 15662
سایت سرگرمی روز :

این می تواند ساده و ارگونومیک یا لوکس باشد، ماشین مورد علاقه شما می تواند به علامت زودیاک شما بستگی داشته باشد. تمام اطلاعات و کنجکاوی ها.

نشانه های زودیاک که ما به آنها تعلق داریم، ویژگی های اصلی شخصیت ما را مشخص می کنند . البته نه همه، زیرا متغیرهای مختلف زیادی، از فراز تا محل تولد و مشخصاً ویژگی‌های فردی هر یک وارد بازی می‌شوند. با این حال، زودیاک می‌تواند به ما کمک کند تا برخی از جنبه‌های ناشناخته شخصیت و سلیقه‌مان را، حتی در متفاوت‌ترین زمینه‌ها، کشف کنیم.

حتی نوع ماشین مورد علاقه ما ممکن است به علامت زودیاک ما بستگی داشته باشد . بنابراین، انتخاب یک ماشین راحت یا یک ماشین اسپرت، یک ماشین خانوادگی یا یک ماشین شیک ممکن است دلیلی نباشد. ستارگان حتی بر انتخاب های بدیهی هم تاثیر می گذارند.

در زیر به این نکته اشاره می کنیم که بر اساس علامت زودیاک شما مناسب ترین یا در هر صورت مورد علاقه ترین خودروها هستند. در اینجا همه چیزهایی است که باید بدانید.

فال همه چیز یا تقریباً همه چیز را می گوید، حتی ماشین مورد علاقه ما بر اساس علامت زودیاک ما . بدیهی است که هر یک از ما ترجیحات خود را داریم، اما برخی از ویژگی ها برای متولدین علائم خاص مشترک است و نباید آنها را دست کم گرفت. بیایید بفهمیم آنها چه هستند.

نشانه های آتش مانند برج فروردین ، مرداد و آذر پرشور و جاه طلب هستند، آنها عاشق سرعت و تجمل هستند . برای آنها خودروهای اسپرت به خصوص خودروهای برتر مناسب تر خواهند بود. با این حال، نیازی به خرید فراری یا لامبورگینی وجود ندارد، زیرا تعداد کمی از آنها قادر به خرید آن هستند. با این حال، مدل‌های اسپرت و شیک خودرو نیز در محدوده‌های قیمت پایین‌تر موجود هستند.

برای نشانه های زمین مانند برج اردیبهشت ، ش هریورو برج دی ، عملکرد ضروری است، آنها عاشق ماشین های کاربردی، راحت و آسان برای رانندگی هستند . خودروی ایده‌آل برای این علائم بسته به نیاز آنها تغییر می‌کند، خودروهای SUV، خودروهای خانوادگی، استیشن واگن‌ها یا خودروهای خارج از جاده اگر خانواده پرجمعیتی داشته باشند یا در روستا زندگی می‌کنند یا برای کار زیاد از خودرو استفاده می‌کنند. برای بقیه، حتی یک هاچ بک کوچک هم جواب می دهد.

نشانه های هوایی مانند خرداد ، مهر و بهمن  خلاق و اصیل هستند، آنها عاشق ماشین هایی هستند که به دلیل خط، شکل و رنگ خود متمایز هستند و همچنین زیبا هستند . ماشین ایده آل آنها باید از ماشین های دیگر متمایز باشد. خودروهای این تابلوها چه مدل های لوکس و چه ارزان تر، رنگی و دارای لوازم اصلی خواهند بود. آنها از انواع بیتل، مینی مینور و فیات سینکوئنتو فوق مجهز هستند.

در نهایت، نشانه های آب مانند تیر ، آبان و اسفند، عاشقانه و رویایی، اما همچنین خواستار، عاشق ماشین های زیبا و زیبا هستند که به تمام لوازم جانبی جدید مجهز شده اند . ماشین ایده آل آنها تعادل مناسبی بین زیبایی شناسی و عملکرد دارد. از SUV های کاملا مجهز گرفته تا سدان هایی مانند BMW، تا خودروهای کوچک با خلاقانه ترین خطوط.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: