طالع بینی | طالع بینی و فال

طالع بینی | با انتخاب یک کارت بهت میگم قراره تو آینده وارد چطور رابطه عاشقانه ای بشی

شما می توانید به راحتی با این تست شخصیت شناسی و با کارت ها به آینده نگاه کنید. آن‌ها با دقت شگفت‌انگیزی نشان می‌دهند که چه چیزی را می‌توانید انتظار داشته باشید، چه کاری را باید بیشتر انجام دهید. آنها در مورد زندگی عاشقانه شما برای آینده نزدیک چه پیش بینی می کنند؟ این سوال را از خود بپرسید، سپس یکی از کارت های زیبا را در تخیل خود بکشید.

کدخبر : 15869
سایت سرگرمی روز :

به کارت‌های ویژه نگاهی بیندازید ، و کارتی که انرژی آن را قوی‌ترین احساس می‌کنید، کارتی که اول توجه شما را جلب می‌کند، کارتی است که در این لحظه بیشتر برای شما کاربرد دارد. کدام کارت را انتخاب کردید ؟ و چه چیزی در مورد زندگی عاشقانه شما پیش بینی می کند؟

کارت 1

با توجه به پیش بینی اولین کارت تاروت، 9 از Wands، احتمالاً باید از خود در برابر یک مشکل گذشته محافظت کنید. مطمئن باشید که به وضوح فکر کنید، سعی کنید قدرت بدست آورید حتی اگر قبلاً از مشکلات خود خسته شده اید. پیگیر باشید و جواب نه را قبول نکنید. با وجود خستگی و فرسودگی، راهی را که شروع کرده اید ادامه دهید. اگر هنوز تنها زندگی می کنید، مراقب روابط باشید، زیرا قلب شما چندین بار در گذشته شکسته است. سعی کنید به این فکر کنید که در روابط قبلی چه چیزی به هم ریخته اید و چه چیزی ارزش تغییر را دارد. بهترین زمان برای یافتن دوباره خود از نظر احساسی است. اگر قبلاً در یک رابطه هستید، ممکن است احساس کنید که شریک زندگی شما بیش از حد روی شما متمرکز شده است و تقریباً با مراقبت خود شما را خفه می کند. حتما با او صحبت کنید و به او بگویید که به کمی فضای تنفسی نیاز دارید.

کارت 2

طبق پیش بینی کارت دوم تاروت، 7 کاپ، به راحتی می توانید با وسوسه و توهم وسوسه شوید. ممکن است چندین فرصت در مقابل شما چشمک بزند که مقاومت در برابر آنها اصلاً آسان نیست. شما می توانید خودتان را گم کنید، زیرا به ندرت این اتفاق برای شما می افتد. دقیقاً به همین دلیل است که اکنون مهم است که یک ترتیب اولویت برای خود تعیین کنید، یعنی از همه چیزهایی که واقعاً در یک رابطه مهم هستند آگاه باشید. اگر به عنوان یک زوج زندگی می کنید، باید با نقاط ضعف عاطفی و چاله ها کنار بیایید. سعی کنید رابطه خود را از بیرون بدون تعصب ببینید و ارزیابی کنید. آیا نیت شما نسبت به همسرتان واقعا صادقانه است؟ اگر هنوز به دنبال عشق هستید، یا شاید کسی در افق است، مهم است که هنوز وارد یک رابطه نشوید. این شریک بالقوه کاملاً با شما صادق نیست.

کارت 3

سومین کارت تاروت کارت پاور است . طبق پیش بینی، به قدرت درونی، مهارت های دیپلماتیک و همکاری نیاز خواهید داشت. اول مراقب خودت و نیازهایت باش، نصیحت دیگران کمکی به تو نمی کند. اگر قبلاً در یک رابطه هستید، قدرت در این مورد نشان دهنده یک رابطه قوی، پایدار و سالم است که در آن هر دو آزادی خود را دارید. اگر همچنان به دنبال شریک زندگی خود هستید، در آینده نزدیک فرصت های بسیار خوبی برای قرار ملاقات خواهید داشت. در عین حال، برای رابطه رویاهای خود نیز به اعتماد نیاز خواهید داشت. سعی کنید حرف خود را باز کنید و انرژی درخشان عشق را به قلب خود راه دهید، زیرا از این طریق می توانید شریکی را که مدت هاست پنهانی آرزویش را داشته اید ملاقات کنید.

کارت 4

چهارمین کارت تاروت ، 3 عصا . طبق پیش بینی او، توسعه و تغییر در زندگی شما آغاز شده است. هنوز انتظار نتیجه قطعی و واضح را نداشته باشید، اما به نظر می رسد که شادی به سرعت به شما نزدیک می شود. اگر در یک رابطه هستید، به راحتی ممکن است به زودی زندگی خود را به هم متصل کنید یا این رابطه نزدیک تر و صمیمی تر می شود. تقریباً مطمئن است که چیز جدیدی از شریک زندگی خود یاد خواهید گرفت یا اطلاعات جدیدی در مورد او خواهید آموخت. مطمئن باشید که با او باز و صادق باشید و از صحبت در مورد آینده نترسید. شما در بهترین زمان هستید تا بفهمید که آیا مسیر شما در یک جهت است یا بهتر است راه دیگری را طی کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • عباس
    0

    فال ۳