تست هوش | تست هوش و معما

تست هوش | مدعیان هوش برتر بیان بگن کدوم از این 3 تا قراره بمیره

بازی شناسایی شخصیت خیالی که میمیرد: سوال این آزمون ساده است: در این تصویر شما 3 شخصیت خیالی گرگینه و خون آشام و زامبی را مشاهده می کنید که به صندلی برقی متصل شده اند، شما باید تشخیص دهید که کدام یکی با این روش می میرد!؟ ب

کدخبر : 15887
سایت سرگرمی روز :

باید بدانید که در آزمون ها و معماهای تصویری همانند بازی شناسایی شخصیت خیالی که میمیرد، شما در کنار آنکه باید از تمام مهارت های شناختی خود برای بررسی جزئیات تصویر استفاده کنید، اما در نهایت برای ارائه پاسخ نهایی باید از سطح تحلیل و منطق بالا برخوردار باشید. مجله گفتنی با طرح چنین سوالاتی تلاش دارد تا سطح ادراک و تحلیل مخاطبان خود را نیز محک بزند.

بازی شناسایی شخصیت خیالی که میمیرد

بنابراین برای اینکه بتوانید این معمای تصویری را حل کنید، در ابتدا لازم است که با تمام دقت و حواس خود، جنبه های مختلف تصویر بازی شناسایی شخصیت خیالی که میمیرد را مورد بررسی قرار دهید. بازی شناسایی شخصیت خیالی که میمیرد و آزمون های مشابه می تواند هم شما را سرگرم کند و هم توانائیها و مهارت های شناختی را شما را مورد آزمایش قرار دهد.

ماموریت شما در بازی شناسایی شخصیت خیالی که میمیرد این است که شما باید تشخیص دهید که کدام یکی با این روش می میرد؟ پس هوش و عقل خود را به کار بیندازید. آیا می‌توانید در عرض 5 ثانیه کشف کنید کدوم یکی میمیره؟

پاسخ بازی شناسایی شخصیت خیالی که میمیرد

آیا متوجه شدید کدوم یکی میمیره؟ غلبه بر ماموریت امروز آنقدرها هم آسان نبوده، اما غیرممکن هم نیست، فقط باید به تخیل خود اجازه می دادید و سرنخ ها را دنبال کنید. اگر این چالش را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی خود دریغ نکنید. اگر پاسخ خود را پیدا نکردید، 5 ثانیه دیگر فرصت دارید.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ بازی شناسایی شخصیت خیالی که میمیرد: تنها موجودی که با این شیوه اعدام می میرد زامبی می باشد،چون با شوک برقی با ولتاژ بالا مغز وی از کار می افتد( زامبی ها مغز دارند فقط به صورت مثل انسان عادی کار نمیکند!) ،در حالی که این روش بر روی خون آشام و گرگینه جوابگو نمی باشد و باید از روش های دیگری چون نور خورشید یا  وسایلی که با نقره درست شده اند وامثال آنها این دو موجود دیگر را نابود کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: