تست هوش | تست هوش و معما

تست هوش | افراد کمی تونستن به این معمای مرموز در 7 ثانیه پاسخ درست رو بددن

این معمای جنایی را بخوانید و از روی اطلاعات و تصویری که به شما ارائه می‌دهیم قاتل مرموز را شناسایی کنید.

کدخبر : 15299
سایت سرگرمی روز :

شما باید با بررسی اطلاعات و مشاهده دقیق تصویر، سرنخ‌هایی به دست بیاورید و از این سرنخ‌ها برای رسیدن به قاتل استفاده کنید. این معما در ابتدا بسیار آسان به نظر می‌رسد. اما باید دقت کنید. سرنخ های مهمی  وجود دارد که می‌توانید از آنها برای پیدا کردن قاتل استفاده کنید.

معمای رازآلود تصویری: به نظرتان قاتل تو کدوم اتاق زندگی می کنه؟

معمای رازآلود ما به شرح زیر است:

در این حاثه تلخ، جسد لیزا  را در خوابگاه پیدا می‌کنند. پلیس در حال جستجوی ساختمان و اتاق‌های آن بود که ناگهان یک دفترچه یادداشت پیدا می‌کند.

این دفترچه پر از اطلاعات مهم و سری در مورد قربانی است. کارآگاه معتقد است که این دفترچه به احتمال زیاد متعلق به قاتل است.

کارشناسان پزشکی قانونی بعد از بررسی‌های زیاد متوجه شدند که نویسنده چپ دست است. در این راستا کارآگاه سه مظنون به نام های پیتر، جنی و لری را شناسایی کرده است. اما همه آن‌ها قتل را انکار کرده اند. برای بررسی بیشتر کارگاه به اتاق این سه مضنون می‌رود و شروع به بازرسی اتاق‌ها می‌کند. کارگاه در همان نگاه اول  و خیلی زود قاتل را شناسایی کرده است. به نظر شما قاتل کیست و در کدام اتاق زندگی می‌کند؟

قاتل کجا زندگی می‌کند؟

به تصویر این سه اتاق نگاه کنید. با توجه به اطلاعاتی که در ابتدا به شما داده شد؛ باید خیلی زود قاتل و اتاقی که در آن زندگی می‌کند را شناسایی کنید؟

.

.

.

به نظر شما قاتل کیست؟

کدام اتاق متعلق به قاتل لیزا است؟

.

.

.

.

.

پاسخ معمای قاتل کجا زندگی می‌کند؟

در نگاه اول خیلی زود متوجه می‌شوید که قاتل لری است. زیرا وقتی اتاق لری را بررسی کنید متوجه خواهید شد که  تمام وسایل اتاق وی در سمت چپ قرار داده شده است. بنابراین او چپ دست است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: