معرفی چند فیلم کره ای که ببنی از خنده روده بر میشی | این فیلمارو از دست نده

سریال های کمدی کره ای که از خنده روده برت می کنن!

کدخبر : 15902
سایت سرگرمی روز :

اگر از شما هم به سریال های کره ای علاقه دارید و در به در به دنبال سریال های کره ای در ژانر کمدی هستید، ما 7 سریال کمدی کره ای را به شما معرفی می کنیم که از خنده روده برتان می کند. این سریال ها پر از ماجراهای خندده دار، شخصیت های جذاب و جالب و دیالوگ های به یادماندنی و فوق العاده است. از طرفی این سریال ها علاوه بر خنده دار بودن، ژانری عاشقانه و تاریخی دارند که جذابیت هر کدام را دو چندان می کند. پس با ما همراه باشید!

سقوط آزاد عشق (Crash Landing on You)

سریال سقوط آزاد عشق داستان یون سه‌ری دختر یک خانوادۀ ثروتمند و وارث یک شرکت بزرگ در کره جنوبی است. روزی او موقع پرواز با پاراگلایدر در اثر وزش باد شدید، مجبور به فرود اضطراری در کره شمالی می‌شود. در آنجا، این دختر خانم با ری جئونگ هیوک که یک افسر ارتش کره شمالی است رو به رو می شود. افسر جوان سعی می‌کند با پنهان کردن سه ری از او محافظت کند و به مرور رابطه ای عاطفی بین‌شان ایجاد می شود.

دهکده ساحلی چاچاچا (Hometown Cha-Cha-Cha)

در این سریال یک خانم دندانپزشک بعد از این که شغل خود در سئول را از دست می دهد و به دهکده ای ساحلی نقل مکان می کند. آنجاست که او با مرد جوانی به اسم هونگ دو شیک ملاقات می‌کند. این مرد از محبوبیت خاصی در بین مردم برخوردار است و تقریبا هر کار عجیب و غریبی را برای هر کسی انجام می‌دهد. این دو نفر بارها و بارها در موقعیت‌های مختلف با هم رو به رو می شوند تا در نهایت عشق هم می شوند.

ملودرام باش (Be Melodramatic)

داستان این سریال از موقعیت‌های بامزۀ زندگی سه زن 30 ساله روایت می کنند که با هم دوستان صمیمی هستند. یکی از آن‌ها که به تازگی از نامزدش جدا شده، یک فیلمنامه‌نویس است. زن دوم کارگردان است که به خاطر مرگ نامزدش افسردگی گرفته است. سومی هم یک مادر مجرد است که در بخش بازاریابی کار می کند.

پاسخ 1988 (Reply 1988)

این درام خنده دار داستان گروهی متشکل از پنج دوست دوران کودکی است که حالا بزرگ شده و با مشکلات نوجوانی دست و پنجه نرم می کنند.

به وایکیکی خوش‌آمدید (Welcome to Waikiki)

در این سریال جذاب، در مورد سه مرد جوان بی تجربه است که می خواهند برای پول درآوردن یک مهمان خانه باز کنند که اتفاقات زیادی می افتد. در واقع در این سریال یک فیلمساز مشتاق، یک بازیگر و یک نویسنده برای تامین بودجه برای فیلمی که دوست دارند بسازند، یک مهمان خانه به نام وایکیکی باز می کنند.

تنها ترانۀ عاشقانۀ من (My Only Love Song)

در سریال تنها ترانه عاشقانه من، سو جونگ یک زن هنرپیشه متکبر است که معتقد است پول و مقام می تواند شما را به هرچه و هرجای می خواهید برساند. او کاملا تصادفی در یک پورتال زمانی می‌افتد و به گذشته یعنی به گوگوریو در قرن ششم میلادی سفر می‌کند. سو جونگ در آنجا با اوندال آشنا می‌شود، مردی که به طرز دیوانه واری به دنبال پول است و برای آن هر کاری انجام می دهد. اما با فقرا و درمانده‌ها خیلی سخاوتمند است و به راحتی به آن ها کمک می کند.

آقای ملکه (Mr. Queen)

اقای ملکه درباره یک سرآشپز در کرۀ امروزی است که به طور عجیبی در داخل بدن ملکه‌ای از دوران چوسون به دام می‌افتد! که این اتفاق باعث هرج و مرج باورنکردی و اتفاقات خنده دار می شود.

منبع: خبرنامه
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: