تست شخصیت شناسی | تست شخصیت

تست شخصیت شناسی | یک رنگ و بگو تا وضعیت عاطفیتو لو بدم

آنچه رنگ انتخاب شده در مورد وضعیت عاطفی شما به شما می گوید.

کدخبر : 15967
سایت سرگرمی روز :

تست شخصیت شناسی امروز درباره چگونه رنگ بر روان شما تأثیر می گذارد.

رنگ ها می توانند عمیقا بر احساسات و خلق و خوی ما تأثیر بگذارند. پس از همه، هر رنگ اسرار بسیاری را پنهان می کند و معنای خاص خود را دارد.

با استفاده از یک پالت رنگی به شما این امکان را می دهد که وضعیت احساسی فعلی خود را درک کنید.

همچنین به خلاقیت یا ثبات نگاه کنید: یک تست روانشناسی طرز فکر شما را به شما می گوید

با دقت به تصویر با پالت رنگ نگاه کنید. رنگی را انتخاب کنید که بیشتر جذب آن می شوید یا طنین احساسی با آن دارید.

قرمز:

اگر جذب رنگ قرمز شده اید، ممکن است نشان دهنده اشتیاق شما باشد. این رنگ اغلب نشان دهنده احساس خشم است. قرمز اغلب با احساسات قوی مانند عشق یا خشم همراه است.

آبی:

انتخاب رنگ آبی می تواند نشان دهنده نیاز شما به آرامش یا احساس غم احتمالی باشد. رنگ آبی اغلب با مالیخولیا همراه است. بنابراین، شاید وضعیت عاطفی شما در حال حاضر پایدارتر باشد.

زرد:

اگر رنگ زرد را انتخاب کنید، ممکن است نشان دهنده این باشد که شما شاد یا هیجان زده هستید. رنگ زرد به طور کلی نماد شادی و انرژی در نظر گرفته می شود.

سبز:

انتخاب رنگ سبز می تواند نشان دهنده نیاز شما به بازسازی یا احساس آرامش باشد. سبز اغلب با هماهنگی، رشد و تجدید همراه است.

صورتی:

کسانی که به رنگ صورتی علاقه دارند، افرادی مهربان، سخاوتمند و بسیار حساس بوده و دارای احساسات قوی زنانه هستند. بر اساس مطالعاتی که صورت گرفته، رنگ صورتی می‌تواند باعث آرامش اعصاب شده و استرس، خشم و عصبانیت را از بین ببرد.

سفید:

داشتن شخصیت علاقمند به رنگ سفید به این معناست که شما در ظاهر خود تمیز و مرتب هستید و در به نمایش گذاشتن تمیزی خانه و ماشینتان تقریبا متعصب هستید. شما استاندارد‌های پاکیزگی و بهداشت دارید و انتظار دارید که دیگران به این استاندارد‌های شما احترام بگذارند. شما آینده نگر هستید و طبیعتی مثبت و خوش بین دارید.

مشکی:

افرادی که رنگ مشکی را دوست دارند معمولا افراد عادی و محافظه کار هستند. به عنوان فردی که محتاطانه رفتار می کند، چنین افرادی معمولا بسیار مودب هستند. اگر مشکی رنگ مورد علاقه شماست، شما بالاتر از حد متوسط هستید، اما بدون اینکه متکبر باشید.

بنفش : 

افرادی که رنگ بنفش را دوست دارند، شخصیت کاریزماتیک و دلسوزی دارند. آن ها دارای قدرت و ثبات خاصی هستند و به طور طبیعی قابل اعتماد می باشند، به همین دلیل در میان یک جمع برجسته می شوند. انرژی و آرامش آن ها از شخصیت قرمز و آبی سرچشمه می گیرد؛ زیرا رنگ بنفش ترکیبی از این دو رنگ است.

طلایی:

کسانی که به رنگ طلایی علاقه دارند:در پی رسیدن به ثروت هستند؛دوست‌داشتنی و متعهد هستند و دیگران از حضورشان احساس قدرت می‌کنند؛اشیا و اجناس باکیفیت می‌خرند؛پایبند به قوانین و مقررات هستند؛اعتماد‌به‌نفس بالا دارند؛بلندپرواز و زیرک هستند؛به نظرات دیگران احترام می‌گذارند؛قابل‌اتکا و قابل‌اعتماد هستند

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ابی
    0

    ابی