تست هوش | تست هوش و معما

تست هوش | خیلیا نتونستن بگن اشتباه تصویر کجاست | باید خیلی باهوش باشی تا بتونی این تست رو جواب بدی

شاید دیدن این تصویر و پیدا کردن اشتباه آن آسان به نظر برسد، اما مطمئنم هرچقدر تلاش کنید نمی توانید بگویید اشتباه تصویر کجاست، زیرا هرچند جزئیات عکس زیاد نیست و به خوبی همه چیز قابل درک و مشاهده است اما آنچه در این تصویر اشتباه است زیاد به چشم نمی آید، به همین دلیل احتمال این که در جواب دادن تاخیر داشته باشید یا جواب نادرست بدهید زیاد است.

کدخبر : 16080
سایت سرگرمی روز :

 با این حال فراموش نکنید که تست بینایی علاوه بر محک زدن قدرت ذهن، به چالش کشیدن مهارت بینایی، جزئی نگری شما را نیز هدف قرار می دهد، پس با دقت، تمرکز و حواس جمع به حل این سوال بپردازید.

تست بینایی تشخیص اشتباه تصویر

خوب به نظر شما چه چیزی در این تصویر اشتباه است؟ یک زن و مرد در حال قدم زدن، آفتابی که رو به غروب است، شهری آرام و دور از شلوغی… پس آنچه اشتباه است چیست؟ ظاهرا هر دو در پارک در حال قدم زدن هستند و از کنار هم بودن لذت می برند اما اشتباه کجاست؟

همانطور که می دانید تست های هوش و بازی های فکری بیشتر برای تقویت حافظه، تمرکز و تمرین ذهنی مناسب است، پس با حل چنین معماهایی به خودتان این فرصت را بدهید تا از بیماری هایی چون آلزایمر دور بمانید. حالا بیایید به حل تست بینایی بپردازیم.

.

.

.

جواب درست تست بینایی

اگر موفق به یافتن جواب شده اید، به شما تبریک می گوییم. اما اگر همچنان در جستجوی آن هستید، بهتر است به تصویر زیر نگاه کنید: بله! اشتباه در سایه مرد و زن است، با این که خورشید پشت سر آن ها قرار دارد و سایه آن دو باید جلوی پای‌شان باشد اما انگار خورشید جلوی آن هاست چون سایه پشت سر آن ها افتاده است. حالا بگویید چه کسی قدرت و مهارت جزئی نگری و بینایی فوق العاده دارد؟

تست هوش

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: