طالع بینی | طالع بینی و فال

طالع بینی | ساعت به دنیا اومدنت رو دقیقش رو دربیار تا طالعت رو بگم

در طالع بینی ، اعتقاد بر این است که سال، ماه و روز تولد ما نه تنها بر زندگی ما تأثیر می گذارد، بلکه بر زمان تولد ما نیز تأثیر می گذارد. ساعت تولد ظاهر و شخصیت ما را تعیین می کند و بر سرنوشت هر فرد تأثیر می گذارد.

کدخبر : 16210
سایت سرگرمی روز :

در طالع بینی، مرسوم است که روز را به 12 قسمت تقسیم می کنند که هر قسمت دو ساعت طول می کشد - از نیمه شب شروع می شود.

00:00 - 02:00: اهل تیر

این بار توسط عطارد اداره می شود. این افراد معمولا دانش آموزان ممتاز مدرسه و دانشگاه هستند. آنها مهارت های سازمانی عالی دارند. بیشتر اوقات آنها جوانتر از سن خود به نظر می رسند. آنها عدم اطمینان و نیاز به بداهه را دوست ندارند. ثبات برای آنها یکی از ارزش های اساسی در زندگی است و خانواده تکیه گاه محکمی است که احساس تخطی را به انسان القا می کند. کار آنها باید با ارتباطات مرتبط باشد. در روابط عاشقانه، این افراد بسیار باز هستند.

02:00 الی 04:00: مردم زهرا

افرادی که در این زمان متولد می شوند تحت حمایت زهره هستند. این افراد پول را خوب می شناسند. آنها فوق العاده معتاد به کار هستند. آنها برای راحتی خانه خود ارزش زیادی قائل هستند. اغلب آنها دوست دارند همه چیز را با دستان خود انجام دهند. آنها ذاتا کنجکاو هستند، ذهنی پر جنب و جوش دارند و عاشق دیدن، یادگیری و تجربه چیزهای جدید هستند. آنها عاشق هنر و موسیقی هستند. همیشه روندهای مد را دنبال کنید. در عشق برای وفاداری و فداکاری ارزش قائل هستند.

04:00 - 06:00: مردم مریخ

این افراد توسط مریخ اداره می شوند. آنها واقعاً از بین جمعیت متمایز هستند. اغلب اینها شخصیت های استثنایی و درخشان هستند. با آنها هرگز خسته کننده نیست. در عشق، آنها به یک فرد قوی و با اراده نیاز دارند. آنها همیشه در حرفه خود به نتایج عالی می رسند. آنها با اولین پرتوهای خورشید به دنیا آمدند و طبیعتاً عاشقانه و خوش بین هستند.

06:00 - 08:00: مردم نپتون

این افراد توسط نپتون محافظت می شوند. این افراد اغلب بسیار مذهبی و روحانی هستند. آنها شخصیت عمیقی دارند و همه چیز و همه را درک می کنند. انتخاب حرفه مناسب برای خود دشوار است. در روابط عاشقانه، افراد اغلب کارهای غیرمنتظره و غیرقابل توضیحی انجام می دهند.

08:00 - 10:00: مردم اورانوس

این افراد تحت فرمان اورانوس هستند. مردم بسیار خوب و صمیمی. بیشتر اوقات آنها دوستان زیادی دارند. آنها رهبران غیررسمی در هر شرکتی هستند. این افراد ریا را نمی پذیرند. آنها همیشه منحصراً برای حقیقت در هر شکلی هستند. شخصیت های قوی با توانایی بالا در دستیابی به اهداف خاص.

10:00 صبح تا 12:00 بعد از ظهر: افراد زحل

این افراد تحت حمایت زحل هستند. این افراد غالباً دارای قدرت عظیمی در جامعه هستند. آنها در حرفه خود بسیار موفق هستند. در زمینه حرفه ای بسیار مناسب است که آنها مدیر باشند. تیم و کار گروهی برای آنها مهم است. در زندگی شخصی خود، آنها اغلب تنها هستند، زیرا حرفه آنها تمام وقت آنها را می گیرد. در عشق آنها پیگیر و توجه هستند.

12:00 - 14:00: مردم مشتری

افرادی که در این زمان متولد می شوند توسط سیاره مشتری اداره می شوند. به اندازه کافی عجیب، این افراد دانش آموزان بدی هستند، اما بهترین معلمان هستند. اطرافیان اغلب برای مشاوره به آنها مراجعه می کنند. استاد شدن برایشان خیلی راحت است. آنها عاشق سفر هستند. در عشق، آنها افراد غیر معمول یا عجیب را ترجیح می دهند. بسیار جاه طلب است و دوست دارد همه چیز را تحت کنترل داشته باشد.

14:00 - 16:00: مردم پلوتو

این افراد تحت حمایت پلوتون هستند. آنها اغلب به افراد اطراف خود کمک و حمایت می کنند. آنها اغلب می توانند هر موقعیتی را از قبل پیش بینی کنند. در روابط عاشقانه، آنها شرکای جنسی را ترجیح می دهند، زیرا خودشان فوق العاده سکسی هستند. در محل کار، همه اغلب به دنبال دوستی با آنها هستند. سرگردانی شاید یکی از ویژگی های اصلی این افراد باشد. آنها فقط به تنوع و قرار گرفتن در معرض چیزهای جدید نیاز دارند.

16:00 الی 18:00: مردم زهرا

این افراد تحت حمایت زهره هستند. این افراد از نظر دیگران بسیار جذاب هستند. این افراد یا فوق العاده خوش شانس هستند یا کاملاً بازنده هستند. اینها افراد بسیار رمانتیکی هستند. آنها همسران یا شوهرانی بسیار سپاسگزار و دوستانه هستند.

18:00 - 20:00: اهل تیر

آنها توسط عطارد اداره می شوند. مهمترین چیز در زندگی آنها کار و سلامتی است. آنها عاشق رژیم غذایی و تغذیه مناسب هستند. آنها همه چیز را در مورد داروها و سبک زندگی سالم می دانند. در میان آنها پزشکان یا افراد با تحصیلات پزشکی بسیار هستند. آنها در محل کار مورد توجه و احترام هستند. آنها هوش هیجانی بالایی دارند و دوستان خوبی پیدا می کنند.

20:00 - 22:00: مردم خورشید

این افراد تحت حمایت خود خورشید هستند. مهمترین چیز در زندگی آنها اشتیاق، عشق و فرزندان است. آنها از بدو تولد هنر معاشقه را دارند. افراد بسیار احساساتی همیشه در رابطه آنها اشتیاق وجود دارد.

22:00 - 24:00: مردم ماه

ماه از افرادی که در این زمان متولد شده اند حمایت می کند. نسبت به دیگران بسیار حساس هستند. آنها همیشه به همه علاقه نشان می دهند. آنها می توانند قدرت فوق العاده ای بر مردم داشته باشند. خانواده برای آنها مقدس است. آنها همیشه در تلاش برای ایجاد خانواده ای هستند که در آن تلاش می کنند تا رئیس شوند. به عنوان یک قاعده، اینها افراد شاد و خلاقی هستند که به ایده های خود علاقه مند هستند و می دانند چگونه آنها را زنده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: