تست هوش | تست هوش و معما

تست هوش | این آقا خانموشو تو پارک گم کرده کمکش کن پیداش کنه | 5 ثانیه وقت کافیه؟

مهارت های شناختی خود را با این تست هوش قدیمی آزمایش کنید – آیا می توانید آن را در کمتر از 10 ثانیه حل کنید؟

کدخبر : 16245
سایت سرگرمی روز :

ما می دانیم که چقدر تست های توجه و توهمات نوری مختلف را دوست دارید ! از این گذشته، آنها برای مغز ما فوق العاده مفید هستند: پازل های بصری به توسعه تمرکز، مشاهده، توانایی توجه به جزئیات، بهبود حافظه و توانایی یادگیری کمک می کنند. علاوه بر این، از چنین آزمون هایی می توان برای ارزیابی میزان توجه و توانایی تمرکز در افراد در گروه های سنی و حرفه های مختلف استفاده کرد. این همان کاری است که ما اکنون به شما پیشنهاد می کنیم.

به عکس گرفته شده از یک مجله قدیمی با دقت نگاه کنید. این تصویر مردی تنها را به تصویر می‌کشد که ظاهراً منتظر معشوقش است - دسته‌ گل رز و کیکی روی نیمکت و همچنین کت و شلوار زیبای او. اما آن زن عزیز کجا رفت؟ و او قبلاً در جایی است ... او را می بینی؟

فراموش نکنید که کرونومتر را روشن کنید تا سرعت تفکر خود را آزمایش کنید! سعی کنید آن را در 10 ثانیه انجام دهید، آیا می توانید آن را مدیریت کنید؟

افراد در هر سنی می‌توانند این معما را حل کنند، بنابراین پس از تسلط بر آن، آن را به بچه‌ها، دوستان یا والدین خود نشان دهید و اجازه دهید آنها نیز خودشان را به چالش بکشند. سپس برای زمان با آنها رقابت کنید - چه کسی می تواند کار را سریعتر انجام دهد؟ او سریع ترین تفکر را دارد!

و پاسخ از قبل در زیر، درست زیر عکس، منتظر شماست. برای بررسی نتایج خود به آنها نگاه کنید. اما زود نگاه نکن! سعی کنید خودتان کار را کامل کنید.

خوب، آیا این معمای دشوار را حل کردید؟ آیا توانستید این کار را در 10 ثانیه انجام دهید؟ موفقیت های خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!

تست-هوش-1-1

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: